29 Mayıs 2007 Salı

SEVERİMLER

1- Annemin yaptığı mantıyı yemeyi severim, dışardaysam eğer mecbur kalmadıkça sokak mantısı yemem, ayrıcanada annem elleri dert görmesin süper düper mantı yapar yakın çevremizde efsanedir kendisi. Ama ben öle efsane olemeycem biliyom gari hatta o efsanenin "e" si bilem olameycem yok o potansiyel bende.

2- Babamın her akşam bize çay demleyip servis yapmasını severim, hiçbir şey için üşenmeyen nadir insanlardandır kendisi. Büyük bir olasılıkla torunuda ona benzedi. Accuuk ucundan bende benzeyeydim ya nolurduki

3- Duş aldıktan sonra uzanmayı severim, yapılan işin yorgunluğunu atmak için insan hayatındaki en güzel eylemlerden biri bence, şimdi diycenki sen sevgili okuyucu "salakmısın kızım kim sevmez duş almayı" dimi dediniz işte duydum ben.

4- Soracıma temizlik neyin yaptıysam şayet, temizlediğim yere şöle dönüp bakmayı severim, çünkülüm ben öle üstten üstten iş yapmam yaptımıydı dip köşe, sende de öle anne olsun yapma bak noluyon, yahu ben varya kaç yaşımdan beri böle büyük temizlik yapıyom sen biliyonmu yaaa hemide 11-12 gibi başladım ben böle işlere, cam kapı çerçeve tül şeklinde ya he bide ütü, bak işte ütüm meşhurdur yaptımıydım jilet gibin olur evelallah atarım cırttt diyiverin keser adamı.

5- Bol soğanlı salatayı çok severim bide (kuru soğan olcak ama tazesi midemi ağrıtıyor), annemde babamda iyi yaparlar bu işi nedense bak şimdi farkettim ben onlar gibi lezzetli yapamıyom zannımca, yada bir gün yapayım gelin buyrun siz tadıp karar verin olurmu?

6-Yüksek sesle müzik dinlemeyi severim, bide o müziğin eşliğinde dans etmeyi, ama halay çekmesinide ve horon tepmesinide severim (becerebildiğim kadarıynan) hele çıktımıydı öle havalar kalkarız ben annem babam başlarız halaya evin içinde yaaaa.

7-Patatesli her türlü yemeği severim, babamın meşhur patates kavurması en özel sıpesyalimizdir ailemizde.

8- İngilizce kelimeleleri türkçeleştirip yazmayı çok severim örneğin:

a) İnterneyşinıl hospitıl
b) Tu bi or nat tu bi
c) Konverşıl yünyın
d) Hilton eksıbişın
e) interkontinental
f) Judi Garland
g) Faks rekover şiit
h) Viyaaadı oskar gos tuuu (ben anca bu kadarını yazabiliyom eksik kelime varsa siz tamamlayın)
ı) kangurucıleyşın (ne demekse, sanırım tebrik etme manasında nerden duydum bilmiyom atıyoda olabilirim)
j) Karfur
k) Diiıır (sevgili demek bu)
l) prezidınt
m) Hepi bört tey tu yu
n) sentır
o) van handırıd
p) Viii yadı çampiyıınnn
r) dividi - visidi
s) Şov mast go oooooooonnnnnnn
t) imecın ol ma pipıl
u) vi vıl vi vıl rak yu
v) Alfrıd hitçkok
y) Cast a minıt
z) ooooo ooooo tu layt vit dens

eeee alfabe bitti durun bulcam bi çare;

ç) florans naytıngel yada gelme sen orda kal en iyisi.:)
ğ) Pirinsıs
i) Yunaytıd kingdım
ö) İnter pires
ş) Yunaytıd sıteyds of amerika
ü) Mistır
w) Bıjörk,

demeyi severim eee bulcam demiştim bi çare dimiiii:)

Ya böle işte sevdiklerim ve söylemeyi sevdiklerim yukarıda bilginize sunulmuştur efenim. Okuyun not alın ilk sınavda sorucam ona göre sonra yok ben duymadım yok ben okumadım diyenin gözünün yaşına bakılmayacak ve kendisinden de böyle yukarıda benim yazdığım gibisinden bir yazı istenecek, ve bu yazılacak yazılar bende linki olan ve hasbel kader bu blogu ziyaret edenden de gözünün yaşına bakılmaksızın istenecek. Demekki bundan nası bir sonuç çıkıyor okuyucu "So be le me ce" ve ben herkezi sobeliyom mümkünse herkez müsait bir zamanda "severimler" yazsın, yazın he kontrol edicem bak, unutmam ben öle herşeyi, hadi anam başlayın siz ben geliyom, :)))))

24 anlayan:):

Derin Sularda dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kanguruleyşın.. çok sevgili Ayşe Arman'ın bize kazandırmış olduğu tebrik kelimesi.:)) Ay yine çok güldürdün beni.. deli kız.:) Annen mantı açınca bi haber etsene.. nasıl severim ev mantısını.:))

SeMa dedi ki...

sevdiğin şeyleri yazmışsın bazı ortak yönlerimiz var seni görmedim ama daha önceden tanıyormuş gibiyim sanki çok samimiyim iyiki var şu blog dünyası.

Benim Hayatim dedi ki...

güldürdün beni en çok da çevirilerin :))) ilk boş vaktimde severimlerimi yazacağım.

Sebnem'den dedi ki...

komik birisin gerçekten...sağol güldürdüğün için:))

Emre dedi ki...

dilek uçak temur yada ela mı demeliyim canım sağol yorumun için sende yaz senide okuyalım olurmu, hade başla sen biz geliyoz:)

İncegülüm canım benim bakalım şu ünlüler sayesinde daha ne kazanımlarımız olacak dimiii, he mantı olayına gelince canım bi tanışsak benim ilk yapcağım şey sizi mantı yemeye davet etmek ama kısmet işte:)

Semacım inan bende sadece yazılanlardan, okuduklarımdan ve yapılan yorumlardan hepimizin az çok ortak noktası olduğunu biliyorum ve katılıyorum sana, şu bılog alemi olmasa sizleri ne okuyabilirdim nede bılog oluşturabilirdim. YaşaSın BLOG KARDEŞLİĞİ (İKİ KULE VE KRALIN DÖNÜŞÜ PEK YAKINDA)

Mücevherim Kutucum ne mutlu seni güldürmek benim açımdan bir bilsen, biliyorum ki ne yaparsan yap ne yersen ye, uyumadan önce yada uyandığında, yolda, işte hatta ufaklığı severken, ne biliyim işte ne yaparsan yap aklın burda değil bunu çok iyi biliyorum ve seni çok iyi anlıyorum ve senin için dua ediyorum canım benim, öperim seni. (anladın sen onu:)

Canım ilkim benim sende sağol, sende beni güldürüyon merak etme, hade öperim seni:)

Gamze dedi ki...

emre beni sınav yapma, ben rapor alsam olur mu? malum final dönemindeyim:P

LoLa dedi ki...

horon mu tepeyrum dedin yoksa karadenizlimisun ben sinopluyumdaa

Derin Sularda dedi ki...

Sevgli Emre,

Biz başladık bile senide bekleriz ve çok seviniriz.

Sevgiler
Dilek ve Ela

Derin Sularda dedi ki...

Tabi çok zekiyim ya,sende kesin müneccimsin kendiliğinden bulacaksın siteyi :))
http://elaningunlugu.blogcu.com/
adresimiz.
Tekrar sevgiler
Dilek

Emre dedi ki...

püstüklüm canım ben seni azad ettim sen merak etme sınavlarından sonra yazarsın sende:)

lolalolam canım karışığım ben ya şimdi benim baba Ağrı, anne Yalovalı. Anne tarafım teeee batumdan göçmüş vakti zamanında o sebeple dedem gürcü ananem laz olduğundan annem gürcü-laz karışımı babamda doğulu kürt, işte bende onların karışımıyım canım. he dersenki deden anneni babana nası verdi o hala bir tartışma konusu bizde:)

Dilekcim canım farkındaysan seni okuduklarıma ekledim hemide dün akşam, yani hızlıyım senden naberrrrrrr:)

mayonez dedi ki...

atınce kesen gömlek ha:))) delisin yaa. bayıldımm yazına..şubeden yazıyorum karşımda müşterim var gülmemek için dudağımı ısırdım hep:))))

renkler dedi ki...

Merhaba, İnce Gülcüğümün sobe postundan seni buldum. Evet, ilk başta erkek sandım ve anlamaya çalıştım. Herhalde alışıksındır buna:-) Sevdiklerin arasında özellikle mantı kısmına çok uyuyorum ben de... Bir ara sobe olayına girmekte fayda var:-)

emel'ce dedi ki...

Merhaba Emre,
Blogunu okudum biraz önce.En çok iş meselesi üzdü beni.Gerçekten iş hayatı böyle acımasız.Dilerim ki istediğin gibi bir iş bulursun en kısa zamanda...

Emre dedi ki...

Renkler hoşgeldin bloguma, ya sorma bu ismim yüzünden askere bilem çağırdılar beni ama alıştım napcan isim işte yaş olmuş 30 değiştirsen ismi yeni takılana dönüpte bakmam bile, yav bu mantıyı sevmeyen yoktur dimi?

Emelce Canım sağol benide ziyaret ettiğin için ve sağol iyi dileklerin için dediğin gibi umarım inşallah tez amanda iş bulurum.

Bri; dedi ki...

Ayy vallahi kanım ısındı birden:) Yaşça benden bi hayli büyük olsanda sevdiklerini bende pek severim özelliklede ingilizce kelimeleri türkçeleştirmeyi:):)İngilizcede neymiş di mi ama:)
Sıkı takipçinim valla artık,sınav konusunada geçmeden seni acaip sevdiğimi sölemek istedim belki yırtarım diyerekten:)

Emre dedi ki...

Birijit sağol ya yorumun için hee öle yırtmak felan yok ben sana diyim yani:)

cesur kedi dedi ki...

yeter emre ya bikmisim sinavdan , birakicam okulu ben ( diplomaya bir ders kala :D ) , evimin hanimi , cocuklarimin anasi olucam :)

Unknown dedi ki...

Nerelerdesin be emre hemşiren geldi sesin soluğun kesildi...:))

Annelog Atölye dedi ki...

Mantı mııı? Hemde efsane miii? Tam öğlen yemeği öncesi, yemek lazım en kısa zamanda. Tamamdır, sobe cevapları yazılacaktır ilk fırsatta:)

Emre dedi ki...

Elifim canım benim anam sen sakın diyim okulu felam bırakma bi bitir hayırlısıynan çoluk çocuk ev kadını işine daha müsait olduğun bi zamanda bakarsın güzelim be, hade öperim ayrıcana da al o diplomayı sen, biz de seni tebrik edelim şeker olurmu.

Elçin ya yine gitti ya, tiii 4 ay sonra gelcek umarım ben bu arada sıyırmam:)

Annelogcum canım he unutmayın o sobe işini, diyim yani eğer yapmazsanız ki ben hep takipteyim yapmayanalar itinaynan blogumda ifşa edilecektir böyle biline:) öperim şeker hadi bye.

aquamarine dedi ki...

merhaba emre bende seni ziyarete geldim:)) ne guzel yazmıssın severimleri dustan sonra uzanmak hatta biraz kestirmek tam süper oluyor hakkaten:))

LoLa dedi ki...

emre sende bi severimler dedin kaldın ee hani yeni yazııı bekliyoos ama olmazkiii!!!

Annelog Atölye dedi ki...

Ödevimi yaptım ben:)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com