10 Eylül 2007 Pazartesi

GEÇİCİ BİR SÜRE KAPALIYIZ / Bİ EVLENİP GELİCEM




Selam dostlar güzel insanlar, başlıktaki yazı doğrudur, ben bi süre buralarda olmıycam, hazır yokkenede bi evleniyim diyorum, bakıyım nası oluyomuş evlenmek, bende göreyim dünya kaç bucakmış, yani sırf meraktan, hem de hazır nişanlıyken evlenmeden de olmaz dimi.




Çok işim var çook, pek vakit bulamayabilirim yazmaya çünkü kafam 1 milyon napcaz, nası yapcaz, yetişecekmi, ya yetişmezse gibi uzayıp giden sorularla haşır neşirim şu aralar, bakalım işte bu sorulara uygun cevaplar arıyorum şimdilik, arada fırsat bulursam sizi gelişmelerden haberdar edicem mutlaka ve eğer nasip olursa sizleride görmek en büyük arzum nikahta, hatta bunlarla ilgili hayaller kurdum mesela şimdi siz geliyonuz böle kalabalık bi grup elinizde de pankart açmışsınız ve şöle diyo pankartta "yaşasın blog kardeşliği" gibi, yani, mesela diyorum olsa çok gülerdik dimi millet şoka girerdi kim bunlar hayırdır blog neki, yoksa yeni bir yasadışı örgütmü (yaşasın ya seviyorum bu hayal gücünü).




Efenim durum bundan ibarettir şimdilik, ama hepinizi çok seviyorum, ben yazamasam bile muhakkak sizleri okuyo olucam yorumlarımı bırakıcam yani sizi yorumlarımdan mahrum etmiycem, yani kısaca bu izdivac işini bu senenin sonuna kadar kotardım kotardım yok kotaramadım hemşireyede söyledim "dedim kusura bakma ben seni almıycam" yani cidden bak söledim, sonra yok ben duymadım, yok ben işitmedim cümleleri kurulsa dahi gözyaşlarına bakılmaksızın kendime yeni yollar bulacağımdır yaşasın kötülük ha haaaaaa:)




Hadi öperim anacım hepinizi, benim gelin ve damat kıyafeti konseptli nikah şekerlerim, benim kırık beyaz gelinliklerim, benim (eğer düğün yapsaydım tabi) frambuazlı pastalarım canlarım benim hadi öperim tekrardan.




Not: Sobeleme işinde ebeyim farkındayım lakin işlerim yoğun olduğundan bu davete daha sonra icabet edicem söz veriyorum valla bak.

28 anlayan:):

Mutluveumutlu dedi ki...

Emrecim, senin adına çok sevindim ama böyle pat diye söyleyince "geçici bir süre kapalıyız" diye. Üzülsemmei sevinsemmi bi an şaşırdım şekerim :)
hayırlısı olsun,herşeyin gönlünce olması dilekleimle.
Nikahına gelebilmekte gerçekten çok isterdim am abizde sizlerin anlattıklala hayal ederiz napalım :)
Seni çok ama çook öpüyorum
(Ebeyi sobeyide şimdilik boşver,evlendikten sonra cevaplarsın :))

Mutluveumutlu dedi ki...

Yaa valla heyecanlandım haa,ne biçim yazmışım baksana heyecandan, bana ne oluyorsa,blog kardeşliği böyle bir şey demekki :))
Tekrardan öpüyorum seni :)

Sebnem'den dedi ki...

emreciğim.bir ömür boyu mutluluklar sana..

Gamze dedi ki...

Ah Emrecim çok sevindim :) Dönüşünde artık bize fotoğraflar sunarsın :) Ömür boyu mutluluklar...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Emrecim bu çok ama çok güzel bir haber! Yaşasııııın! Ne kadar mutlu olduğunu tahmin edebiliyorum:) Umarım herşey çok çok güzel olur! Yardıma ihtiyacın olursa haber ver lütfen! EEE peki ne zaman olucak nikaaaah????

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah seni iyi etsin emi.. kız evlilik haberi böyle mi verilir. Deli ballım benim.:))) Haydi hayırlısı olsun bakalım. Umarım çok çok mutlu olursun. Her bişeyler o güzel gönlüne göre olur. Gelişmelerle ilgil haber ver. Ve de yapabileceğimiz bir şey var ise bir işaret gönder yeter güzel kuşum. Çok öpüyorum seni canımmm benim.:)))

Unknown dedi ki...

bi evlende gel bakalım arada uğra ama..

derin düsünceler dedi ki...

cok sevindim Emrecigim :) insallah hersey istedigin gibi olur ve cok cok mutlu olursun canim :) bizi habersiz birakma... meraktan catlarim ben :)

Sevgilerimle,
Derin

TATLI CADI dedi ki...

Canım benim çok ama çok sevindim Allah bir yastıkta kocatsın,Allah hep mutluluk versin,hayırlı evlatlar nesip etsin inşallah. Biliyorum sevgi büyük sizin birlikteliğinizde ama bir abla nasihatidir kulağa küpe diye saygını hiç kaybetme.Hııııııı bir de her şeyi merak ediyoruz bizi habersiz bırakma.

Benim Hayatim dedi ki...

Emrecim, çok ani oldu senin adına çok sevindim. Dilerim ki çok mutlu arkasdaşım fırsat bulduğunda da yaz bizlerde gelişmeleri okuyalım.

Blue Maritime dedi ki...

Mutluluklar diliyorum..
www.blue-maritime.blogspot.com

Emre dedi ki...

Mutlucum, böle dedim bi heycanlanın bakim ne diceksiniz, nikahıma herkezin gelmesini bende çok istiyorum ki eğer gelmek istersen, sen sanırsam Bursada oturuyosun benim anne tarafım yalova termalli ordan araba felan tutulcak haber verirsin bana senide aldırız bir yerden sen yeterki gelmek iste canım benim. Bende seni öperim.

Şebnemcim, sağolasın canım benim, inşallah seninde böyle haberlerini alırız pek yakında.

Püstüklüm, hele bi o günler gelsin fotoğraf ne demek tabiki yayınlarım burda her güzel anı, sağolasın iyi dileklerin için.

Seblacım, inşallah herşey yolunda gider dediğin gibi, ufak tefek aksilikler olur illaki ama atlatırız onuda el birliğiyle, nikah eğer istediğimiz yönde giderse herşey Kasım sonu gibi belki dahada erken bakalım işte, biz bi solukta başladık hazırlıklara, hemşirede bugün kesin dönüş yaptı artvinden, yapıcaz artık bişiler.

İncegülüm, canım ya amin inşallah, dedim şöle esprili bi haber verim bi gülelim dedim, valla sizden tek isteğim nikah günü sizleride orda görmek bu beni inanın çok ama çokmutlu eder, öpüyorum seni çok çok.

Elçin, uğramadan olurmu heç, tabiki uğrıycam yazıcam tek tek neler aldım nası yaptım, bilgilendiricem herkezi.

Derincim, yazıcam her ayrıntıyı fırsat buldukça sağolasın, inşalah herkeizn hayatı yolunda gider, öpüyorum seni çok.

Tatlı Cadı, amin cümlesine inşallah, saygı olmadna zaten olmaz yeterki karşındaki saygıyı hak etsin bu kim olursa olsun dimi, yazıcam gelişmeleri öpüyorum çok.

Mücevherim Kutucum, evet ani oldu ama baktım olacak gibi değil başlamak lazım bir yerden, bir nevi mecbur kıldım aaa bölede olmazki dimi:) yazıcam gelişmeleri öpüyorum seni:)

Unknown dedi ki...

niye değiştirp duruyorsun şablonu???

aquamarine dedi ki...

bi evlenip geleceksin demek:)) çok sevindim allah tamamına erdirsin artık emrecim. güzel haberlerini bekliyoruz..

cesur kedi dedi ki...

Emmreee cok sevindim, sessizce bakip gidecektim aa o da nesi? :)

Haber ver kalkip gelirim :)

Adsız dedi ki...

emrecim canım çok çok mutlu ol bu ne güzel süpriz böle :))) harika ya..Emre şimdi ne kadar da heyacanlısındır demi :)) ayy darısı başıma :)) öpüyorum

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım keşke denk gelsede gelebilsem, zor gibi görünsede kısmet biyerden bişey denk gelir belki. Ama şunu bilmeni isterimki, kendim orda olmasamda aklımv e kalbim seninle olacak.
İnşallah herşey gönlünce ve çok güzel olur.

Elif dedi ki...

ömür boyu mutluluklar dilerim,
sevgiler.,
elif
http://kayravedeniztuncer.blogcu.com

Aslı Cin dedi ki...

Tebrik ederim Emre, eskilerin deyimi ile bir yastıkta kocayın :)

Bri; dedi ki...

Yahuuuu ne evliliği başlığı görünce dalga geçiyo bu hatun dedim ama yok valla gayet ciddi ay çok sevindim yaaaaaaa......Bak yardımlık bişey olursa biz Blog Kardeşliği olarak yardıma hazırız haberin olsunnn..Sen yazamam diyosun ama arada sırada durumdan haberdar et bizi yaaaa merak ederiz biz şimdi...Ayy çok sevindim yaaa bi daha söliyim dedim:)

pamuk dedi ki...

çok çok çok mutluluklar düğün fotolarını bekliyoruz ay çok sevindim valla ömür boyu mutluluklar...

SELIN dedi ki...

omur boyu mutlu ve huzurlu olursun canim insallah kendine cok iyi bak

Derin Sularda dedi ki...

Emrecim ne güzel bir haber :)
Senin adına çok sevindim. Mutlu çok mutlu bir ömür dilerim her ikinizede. Eh yakında sen de bizden oluyorsun evliler kervanına katılıyorsun ne güzel :) Kendine çok iyi bak, düğününün tadını doya doya çıkar. İçinde hiç bir şey kalmasın.
Çok öperim.
Sevgiler.

emre dedi ki...

Blue Maritime,sağolasın.

Aquamarin, sağol canım ya amin, cümlesini.

Elif, hele bi o günler gelsin sizleride yanımda görmek beni çok mutlu eder. Fazlada sessiz kalma olurmu?

Azimlicim sağol canım, yeni yeni başlıycaz hazırlıklara ama cidden heyecanlanıyomuş insan, kaldıki ben pek heyecanlanmazmışım gibi gelirdi önceden ama öle değilmiş, bakalım görcez işte:)

Elif, sağolsın iyi dileklerin için

Aslı amin inşallah

Biricit valla benim içinde sürprüz oldu açıkçası ama baktım böle dur dur nereye kadar başladık işte bizde yoluna koymaya herşeyi,yazıcam merak etme şeker hatta neler aldım na kadara aldım yazıcam hem fikir danışcam sizlere, öpüyorum seni.

Pamukcum hazırlıklara henüz başladık ama düğün fotolarını tabikide yayınlıycam. amin darısı tüm bekarların başına inşallah.

Selin, sağolasın ya sağlık ve huzur önemli tabi umarım bizim hayatımızda bu iki çerçeve içinde kalır.

Dilekcim, dedim bende işte göriyim evlilik nası bi meretmiş, bide nişanlıyım ya işte dedim ayıp olmasın şimdi evlenmesek:) şaka bi yana umarım herşey yolunda giderde kotarabiliriz bu işi, çünkü herşey paraya bakıyor ve umarım sizleride orda görme şerefine erişebilirim ben, öpüyorum ela hanımıda.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hayırlı uğurlu olur inşallah diyelim :)

🌼 dedi ki...

Hayatımda bu kadar sevimli ve başına geleceği bilerek evlenen görmedim(bkz.resim1:))
Allah her zaman güldürsün seni..MUTLULUKLAR

Koyubeyaz dedi ki...

Aslinda sende gizli gizli bir hazirlik sezinliyordum ama bu kadar buyugunu degil itiraf ediyorum. :)))) Cok mutlu oldum harika bir haber allah bir yastikta kocatir insallah. nikah tarihini yazarsan bir organizasyon yapariz belkim....:) tekrar opuldun...

Emre dedi ki...

Gökhan sağolasın ya darısı başına:)

Nurtanesi sağol yorumun için vede hoşgeldin, ne bilim ya esprili bişiler olsun dedim oda cuk oturdu işte:)

Koyubeyaz, sağolasın, inşallah sizleri görme şansını yakalırım nikahta, benim için süper olur ya:)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com