15 Ağustos 2008 Cuma

PİANO PİANO BACAKSIZ

Bir önceki postta haliyeti ruhiyetimin ne kadar diplerde olduğunu biliyorsunuz, daha fazla vurgun yememek için önlemler almaya başladık, başladık diyorum çünkü kocam bana bu konuda oldukça çok destek olmaya başladı ve ikimiz içinde daha iyi olması adına düştük yollara, belki zor bi süreç olacak belki kolay, şu an pek kestiremiyorum ama iyi olmak için çok çaba sarfedeceğimizi biliyorum.

Bu sebeptendir ki pek fazla yazmak içimden gelmiyor, yazmak iyi gelir aslında diyenleriniz olacaktır mutlaka ama nafile kilitleniyorum yazmaya sıra gelince ve çıkıyorum hemen blogtan. Ama sizleri takipteyim sürekli ve yeni bloglar keşfettim bi dolu, en kısa zamanda da linkleri yenilemeli,

Şimdilik hoşçakalınız, esen kalınız, güzel kalınız, güneşte fazla kalmayınız.

Kendime Not: PİANO PİANO EMRE PİANO PİANO

14 anlayan:):

Mutluveumutlu dedi ki...

Kocanda yanındaysa sorun yok emrecim. İnşallah herşey en kısa zamanda istediğiniz gibi olur.

Güneşte fazla kalmayın kısmına takıldım, nerde be güzelimmm :)

HAYAT dedi ki...

böyle birbiribize destek olduktan sonra altından kalkamıycağınız hiç bi şey olmaz.biraz zaman biraz sabır.kendin nasıl istiyorsa öyle yaz.yeterki siz mutlu olun

Butterfly dedi ki...

En kısa zamanda eski nesene ve gucune kavusup donersın umarım, bazen dıbe vurmak gerı yukselırken cok ıse yarıyor bılıyorum:)
guneste fazla kaldım ve kara kız oldum ben:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım, en büyük desteği eşin veriyorsa sana inanıyorum atlatırsın. Toparlan biran önce. Destek en önemli şey. İçinden geleni yap canım.Öpüyorum.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

En kısa sürede her şeyi yoluna koyacaksınız, el ele ve birlikte inşallah.

Sen de güneşte fazla kalma kuşum. Beyni böyle lök lök yapıyor.:))

Öperim...

emre dedi ki...

*Mutlu; inşallah olur be ya yoksa son kötü olacak, güneş demişken hiç denize girmemiş biri olarak yazmıştım ben onu lakin sen gittin yaptın tatilini ya kısaca benimki bi nevi kıskançlık işte:)

*Hislerim; zaman sadece birazcık zaman geçici bu öfke bu ....

*Butterfly; bende umuyorum ya hemde çok, Yaaa bende güneşlenmek denize girmek istiyorum yaaaa banane:(

*Muhabbet Çiçeği; Ah bende bi kendime inanabilsem!!!

*İncem, şu an bir bilinmezdeyim ve ne olacak merak ediyorum, güneş konsuna gelince: güneşi sabah işe gelirken ve akşam eve dönerken görmüş biri olaraktan bi deniz sahil olayına ayaka basmadım daha ona yanıyorum tabi bide sıcaktan yanıyorum. Şöle bi kızgın kum serin sular olmadı olmayacakta.

Adsız dedi ki...

emre kişisi neyin var bakem senin?? msn de bekliyorum seni ...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Birçok blogları keşfetmişsiniz.Benide keşferdersiniz umarım.Bende bekliyorum mutlaka:))
Bu arada birbirinize destek olmanız takdire şayan:))
sevgilerimle öptüm.

renkler dedi ki...

Canım, umarım herşey yakında düzelir... bu dönemleri geçirmiş bir olarak diyorum ki: geçecek... hem de çok güzel günleri de beraberinde getirerek.)

Unknown dedi ki...

destek olurken köstek olmayın dolanmayın sakın aman diyeyim tecrübeyle konuşuldu...

TATLI CADI dedi ki...

Emrem ben yokken üzülmüşsün sen .Hiç kıyamam sana,ben o matrak eğlenceli yazılarını beklerken buyazdıklarını okuyunca üzüldüm valla.
Yok ya yazan kişi sen Emre değilsin onu yutan bir uzaylı olmalısın çabuk çıkar onu içinden bana neşe dolu eğlenceli hayatı ti ye alan Emrem'i geri ver.İnan acısıyla tatlısıyla hayat tiye almaya değer.

Bri; dedi ki...

emrecim anlıyacağımız üzre insan şanssızsa evlenmekte bi kurtuluş olmuyo..
sorun heryerden her köşeden illaki çıkıyoo...
kocanın destek oluyo olması güzel ama zaten görevi o değil mi..insanlar niye evlenirki yoksa???

anemon dedi ki...

kızım sennde halet ruhiyen düzelemed gitti.
önce evlenecekken böyle oldun aldın hemşıreyı
gene düzelmedı.
sana dedık ele karısan yere karısır dye ha ışte bu kaaaaa

ha bu ka bostan ka

kafan almadı

mayonez dedi ki...

seniçokçok çokkk özlemişimmmmmm..

cebimişuracıklara yazsam olurmu:)

0506 264 31 gerisininolur tahminet lüttfeeen emreem :)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com