20 Nisan 2007 Cuma

CUMA GÜNLERİ VALİZ HAZIRLAMAK GİBİ ...

Yahu bugün cuma dimi, mutlu olunması gereken bir gün dimi, işin son günü hani şöle gülmek lazım, bu günün akşamını düşünüp sevinmek lazım ama nerdeeeee, hatta pazartesi tatil olucak sanırsam onuda göz önünde bulundurmak lazım ama yok, bende öle mutluluk sevinç felan filan yok yok yokkkk, neden çünkü ben artık dayanamıyorum bu yeni patronlara ya ne kadar kaba ne kadar görgüsüz ne kadar (ya sözcük bulamıyorum herşeyi kapsayacak iyimi).....

Neyse günlük zaten hemşirede (benim nişanlım olur kendileri) kendisi burda yok malesef, yani burda olsaydı bak hafta sonu havada ne güzel gezerdik bol bol ama yok işte o da yokkkkkkkkk.

deliriciyimmmmm, çıldırıciyimmmmmm, patlıciyimmmmmmmmm, şeytan diyoki dağıt şimdi masayı felan, bilgisayarı felan yere at delir birden, sonra al çantanı çık git kurtul bu manyak yerden ve mankafa insanlardan

neyse şimdi çıkma vakti, bu sinir ne zaman geçcek ya ne zaman.

5 anlayan:):

Sebnem'den dedi ki...

EMRECİĞİM YAZINI CMTESİ OKUDUM YANİ BU GÜN..DÜŞÜN BEN ÇALIŞIYORM VE SADECE SAAT13'E KADAR..ZATEN 10:30 GELİYORUM..(ÖZELLİKLE)VE PAZARTESİDE ÇALIŞIYORUZ..NEFRET EDİYORUM..SEVGİLİMDE ŞU AN YELKENLİ İLE ANTREMAN YAPIYOR..HAVA MİS GİBİ,İŞYERİNDE ÜST KATIMIZI SATIN ALMIŞTIK..ŞİMDİ BALYOZLA ÇALIŞMA YAPIYORLAR DUVARLARI KIRIYORLAR,BEKLİYORUM USTALARDAN BİRİ TEPEME DÜŞSÜN DİYE..NEFREEETTTTT EDİYORUM YA...

Emre dedi ki...

İlahi Şebnem ne hoş kızsın sen ya güldürüyon beni sağol, valla senin yorumların bile çok keyifli tabi blogundaki yazılarda, bak üzüldüm pzt günü çalışmana ama nerdeyse bizde çalışacaktık pzt günü, ama patrona ne olduysa çalışmayın dedi resmen lütfetti yani, neyse şeker öperim seni ben hoşçakal.

Sebnem'den dedi ki...

EMRECİĞİM,LİNK NASIL EKLERİM DEMİŞSİN...BLOG ŞİFRENİ GİRİNCE KONTROL PANELİN DE GÖZÜKEN ŞABLON YAZISINI TIKLA...ORADA BİR SÜRÜ BİLGİSAYAR DİLİNDE BİR ŞEYLER YAZIYOR....YAVAŞ YAVAŞ AŞAĞIYA İN..LİNKLER YADA LİNKS YAZAN PARAGRAF GÖRECEKSİN..ORAYA KAYIT ETMEK İSTEDİĞİN KİŞİLERİN BLOG ADRESİNİ VE İSİMLERİNİN NASIL GÖZÜKMESİNİ İSTİYORSAN ONU YAZIYIRSAN..SONRA DEĞİŞİKLİKLERİ KAYIT ET DEDİĞİNDE KAYIT OLUYOR..UMARIM İYİ ANLATABİLMİŞİMDİR..BAŞARILAR SANA:))

Sebnem'den dedi ki...

yapmışsııııın?süpper..:)

Emre dedi ki...

SAĞOL ŞEKER, SAYENDE:)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com