18 Nisan 2007 Çarşamba

MUTLULUK, AMA NASIL!!

Geçtiğimiz pazar günü Mutluluk filmini izledim, kitabını da okumuş biri olarak çok beğendim filmi yalnız söylemeden geçemiycem kitabın sonu ile filmin sonu aynı bitmiyor bilginiz olsun. Filmin en çok öne çıkan oyuncuları Meryem (Özgü Namal) amcasının tecavüzüne uğramış, annesi olmayan ve üvey ana elinde büyüyen bir çocuk, Cemal(Murat Han) Meryeme tecavüz eden amcanın oğlu askerliğini en kötü koşullarda yapmış ve teröristlerle çatışma yapmış biri olarak tezkereseni yeni almış birde üstüne üstlük meryemi öldürmekle görevlendirilmiş bir kişi, İrfan (Talat Bulut) zengin ve mükemmel hayatından ve de eşinden bıkmış kendisini ve denize açılmış bir arkadaşını arayan yolunu kaybetmiş birisi. Ve bu üç kişinin yolları egenin o muhteşem koylarından birinde kesişiyor ve hikaye başlıyor. Ben filmden çok etkilendim açıkçası hatta ağladım bile, filmin müzikleri harika zaten, müzikleri Zülfü Livaneli yapmış.Yukarıda bahsettiğim tüm oyuncuların performansları süper (bana göre tabi), heleki meryemin köprüden zorla atlatılma sahnesi ve o sahnede söylediği sözleri duyupta ben ağlamam diyen olmaz sanırım.

Zaten ben Özgü Namal'ın oyunculuğunu çok beğeniyorum, onu ilk "Yeditepe İstanbul" dizisinde izlemiştim, sonrasında Kurtlar Vadisinde oynadı (ama ona rağmen izlemedim o diziyi, izleyemedim) , "Beynelmilel" var bide orda da çok iyi tabi filmin diğer oyuncuları da, heee unutmadan "Organize İşler" var birde, tek beğenmediğim ise şu "bebeğim" dizisi varya ondan oynaması, yani kendisini beğenmediğimden değil diziyi sevmedim.

Neyse işte seviyorum ben bu kızı, ve size tavsiyem gösterimden kalkmadan sinemada filmi izlemenizdir, çünkü o güzelim görüntüleri bir cd den izlemek o kadar keyif vermeyecektir size eminim.

Hadi öperim ben herkezi, hoşçakal günlük, akşamlar iyi olsun hepinize.

2 anlayan:):

Sebnem'den dedi ki...

MUTLULUK KİTABINI AYILA BAYILA OKUMUŞTUM..TAVSİYENE UYULUCAK VE SEYREDİLECEK..YALNIZ EVDEEEEE:)DARALIYORUM SİNEMADA NE YAPAYIM..ÜZERİMDE BATTANİYE,AYAKLARIMI UZATMIŞIM,İÇKİ YADA KAHVE..BİLİMUM ABURCUBUR...OHHH KEYİFLİ YANİ.SEN DE KOKU FİLMİNİ SEYRETTİN Mİ?KİTABINI ÇOCUKKEN OKUMUŞTUM,FİLMİDE GÜZEL..BUDA BENDEN TAVSİYE

Emre dedi ki...

İZLEMEDİM O FİLMİ, AMA İSTEDİM ÇOK İZLEMEYİ, BENDE SENİN TAVSİYENE UYUP İZLİYİM, SAĞOLASIN.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com