18 Nisan 2007 Çarşamba

..... ELİM BİR TRAFİK KAZASI SONUCU KAYBETTİK

Pazartesi sabahı servise biner binmez bir ölüm haberi aldım, bizim firmanın hammadde temin ettiği başka bir firmanın sahibi malesef kötü bir trafik kazası sonucu terk-i diyar etmiş. Bu olayın beni etkileyen kısmı ise, ölen kişinin hayatına dair yapılan konuşmalar:

Bu beyefendinin babası henüz 25 yaşındayken bir trafik kazasında vefat etmiş, yani babası öldüğünde henüz 3 yaşındaymış, sonrasında dedesi bu çocuğu büyütüp okutmuş yurt dışında eğitim almasını sağlamış, eğitimin tamamladıktan sonra ise kendi işlerinin başına geçirmiş, ve bir gün dede de vefat edince diğer akrabalar bu genci hesapsız ve kitapsız beş kurşsuz işten atmışlar, o gün bu gündür kendi firmasını canını dişine takarak ve tabi eşinin de desteğiyle bir yerlere getirmiş. Hatta pazar günü meydana gelen kazadan bir kaç gün önce benim firma sahibimle bir akşam yemeği sırasında şu cümleler kurulmuş "Ne güzelki ben babamın yaşının iki katı fazla yaşabildim" demiş, ya bu cümle beni varya acayip etkiledi, yani hep duyardım kızlar annelerinin kaderlerini yaşar diye, ama demekki bu söz erkekler içinde geçerli, belki çok saçma bulacaksınız bu sözü ama kimin hayatına ve ailesinin hayatına baktıysam hep bir benzerlik var.

Velhasıl kelam, bu süreç ailesi için çok zor geçecek bunu biliyorum, allah sabırlar versin diyorum ve allah rahmet eylesin diyorum.

Şimdilik hoşçakal günlük.

2 anlayan:):

Sebnem'den dedi ki...

emreciğim başınız sağ olsun..ailesine sabır versin..yalnız ben korktum..kızlar annelerinin kaderini paylaşırmış diye yazmışsın ya..:((benim annem 43 yaşında vefat etii.şimdi benim 13 senem kaldıysa..yaaa..paranoya olurum ben

Emre dedi ki...

AMAN YOK YA DAHA NELER, DEDİM YA SAÇMA BİR SÖZ O KADAR, AMAN CANIM BENİM, ALLAH SANA UZUN ÖMÜRLER VERSİN İNŞALLAH, OLMAYASIN SAKIN PARANOYA FELAN AMAN YANİ.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com