17 Nisan 2007 Salı

BENDEN, İŞTEN ,GÜÇTEN

Aslında buraya yazmadan önce herşey aklımdaydı ama, sayfa açılınca uçup gitti tüm cümlelerim niye böyle oluyorki, yada sizede oluyormu böyle bana olandan.

Ben kendimden bahsetmek istiyorum biraz, en azından sizin de bana dair fikirleriniz olur sanırım az da olsa dimi. Profilimde belirttiğim gibi adım Emre ama bu isim yanıltmasın sizi bayanım ben, babam sağolsun böyle uygun görmüş, e tabi başımada gelenler oldu bu ad yüzünden. Mesela askere çağırdılar beni hemde kaçak olarak aranıyormuşum bir süre, sağolsun yurdumun güzel nüfus memuru insanı cinsiyet kısmındaki yazıyı kadın olarak okusa bile kendi kanaatince benim erkek olduğum kanısına varmıştır kuvvetle muhtemel, sonrası daha da komik, polis geldi kapıya aranıyorsunuz diye, bizde hemen bağlı olduğumuz nüfus müdürlüğünü aradık hemen nüfus cüzdanının bir suretini göndermelerini istedik, şükür ki kadın yazıyordu o belgede de sadece karakola gidip bir zabıt tutup bıraktılar beni, şayet erkek yazıyor olsaydı işte o zaman ne olurdu bilmiyorum ve tahminleri size bırakıyorum, o gün bugündür bu mevzuyu bilenler hala bana vatani görevini ne zaman yapıcaksın diye soruyor, tabi yanıt belli "tecil ettirdim".

Ve sıra geldi aileme; annem ev hanımı, babam emekli ve bir abim var, kendisi evli ve bir çocuklu, çekirdek bir aileyiz yani. Bendeniz de 77 İstanbul doğumluyum ve İstanbul'da yaşıyorum, çiçeği burnunda nişanlıyım:)) ama ne zaman çiçeği burnunda bir evli olucam bilmiyorum:), 97 den beri aynı firmada çalışmakta olup firmanın joker elemenayım, şirketin tüm bölümlerinde faaliyet gösterebilme kapasitesine sahip biri olarak durumumun artık benim için ne kadar vahim olduğunu varın siz söyleyin. Bu arada belirtmeden geçemiycem çalıştığım firma malesefki başka bir firmaya devrediliyor hatta edildi bile ve gelen gideni aratır cümlesinin ne kadar da doğru bir cümle olduğu hepimizin suratına tokat gibi çarpmıştır söylemeden geçemiycem. Yeni alıcılar mega üstü kaba insanlar, tazminatlarımızı vermemek adına yapmadıkları ahlaksızlık kalmadı (ahlaksızlar diyorum çünkü bu insanlar bizi yani firmada çalışan bayanları ikinci sınıf insan yerine koyan ama 5 vakit namazlarını kılmayı da ihmal etmiyen insanlar ve bu yapılan onursuzca davranış beni deli ediyor, ve nolur beni yanlış anlamayın, madem dinin getirileri olan ibadetini yapıyorsun ki allah kabul etsin ama benimde hakkımı böyle çiğneyemezsin, azıcık da olsa insanlıktan nasibini almamış bu insaların benim gözümde yaptıkları ibadetinde bir önemi kalmıyor, kısaca bu ne perhiz bu ne lahana turşusu dedirtiyor insana, ama işte kişilikle alakalı bir şey sanırım) bendeniz de bundan ötürü iş aramaktayım çünkü dayanacak ne halim kaldı ne de sabredecek dermanım, bütün sinirlerim gerim gerim gerildi, patlamaya hazır bomba gibiyiz ben ve diğer çalışanlar, yani öle anlar oluyorki küfrüm edebimi aşıyor ben bile şaşırıyorum buna:( Neyse sevgili günlük fırsattan istifade bunları yazabildim ancak şimdilik hoşçakal.:)

1 anlayan:):

derin düsünceler dedi ki...

Emre'cigim yazini cok begendim ve yorum birakmadan gecemedim :) Tesadüfen baska blog'da yorumunu okudum. Ismini tikladim ve aliskanliktir bende blog'daki ilk yazilardan okumaya baslarim... yani arsiv'den baslarim okumaya :) bugün zamanim olmadigi icin burda birakiyorum... zamanim olunca kesin devam okurum. Askerlik olayin cok güldürdü beni. Türkiye'deki memurlar zaten bildiklerinden sasmiyor bence. Yani onlarin bildikleri dogrudur gibisinden :) Neyse iyileride var tabi. Benim gercek ismimde "unisex" bir isimdir. Sinir oluyordum eskiden. Ama sükür askerlik sorunu falan olmadi :)

Bundan sonra senin yazdiklarinida okuyacagim kesin canim.

Sevgilerimle,
Derin

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com