16 Nisan 2007 Pazartesi

NERDEN BAŞLASAM, NASIL ANLATSAM....

Öncelikle belirtmeliyimki burda olmaktan ve bu satırları yazıyor olmaktan, birilerinin beni hasbel kader okuyabilme ihtimalinden dolayı çok ama çok mutluyum ben, yani mutluluğumu kelimelere dökmek bile şu an o kadar zor ki, kuracak cümle bulmakta zorlanıyorum doğrusu. Ama denemeye değer bence, blog dünyası bunu gösterdi bana. İnsanın başkalarına anlatamadığı, acaba anlatırsam tepkisi nasıl olur durumlarından bir nebzede olsa blogum sayesinde kurtulucam.

Ve sıra geldi anlatmaya;
*ilk olarak portakal ağacı ile başladı herşey, sonra kendimi birden Burcu hanımın (gelincik tarlası) blogunda buldum, okudum tüm arşivini ve pek keyif aldım okurken, yaptığı o enfes pastaları ve ne kadar da mütevazi biri olduğunu keşfettim, ailesini tanıdım tek tek,
ve tabiki ayakta alkışlıyorum kendisini, ve o iki yakışıklı küçük beyefendileride öperim yanaklarından bol bol,
*Su Gibi hanımın blogunu okudum ve okurken yine çok keyiflendim, kendisine dair okuduklarımdan çıkaracağım çok sonuç var ama en çok aklımda kalanı haksızlığa tahammülü yok sanırım,
*Ponçik hanım var, kendisinin tüm arşivini okudum ve çok memnun oldum ayrıca okuduğum için ve hüzünledim çoğunda okuduklarımın,
*Tozbezi hanımında tüm arşivini okudum ve çok güldüm kendisini okurken, çok eğlenceli bir insan olduğu ve hayata benim bakamadığım ama bakmak istediğim açılardan baktığını fark ettim, ikizler var birde unutmadan yazayım çok güzeller maşallah,
*İbeking hanım var onunda tüm arşivini okudum sindire sindire, çok keyiflendim ayrıca ve çok tatlı bir oğlu var kendisinin allah bağışlasın efendim,
*ve nihayet Koyubeyaz hanım var tabi birde leblebisi Zeyneb hanım maşallah çok şeker ellere sahip kendisi,

İşte budur beni blog oluşturmaya iten güzel insanlar, onlar sayesinde yazmaya başladım, iyiki varlar ve hep olmaya devam ederler. Koyu Beyaz hanımın yazılarında hep bahsettiği gibi insanlar birbirlerini görmeden seslerini duymadan da çok güzel iletişim kurabilirler bence, blog dünyasıda bunun en güzel kanıtı, ne denir bunun üstüne bilmiyorum ama herkezin huzurunda yazıylada olsa teşekkür ediyorum hepsine buradan ve acemiliğimden ötürü hatalarım olursa da şimdiden affınıza sığınıyorum, hoşçakalın güzel insanlar:)

9 anlayan:):

Sebnem'den dedi ki...

HOŞ GELDİİİN

Emre dedi ki...

HOŞBULDUK ŞEBNEM, VE ÇOK SEVİNDİRDİN BENİ, SABAH SABAH BÖLE BİR YORUMLA KARŞILAŞINCA HEYECENLANIYOR İNSAN, SAĞOLASIN ÇOK :)

Tanya's dedi ki...

hasbel kader geldim..güzeldir blog yazmak...hoş geldin..

Koyubeyaz dedi ki...

Eveeettt acilis yazisida tamamlandigina gore kocaman bir HOSGELDİN yazmak lazim... Hata falan arama kendinde unutma burda sadece icimizi dokuyoruz hata falso aramak yok. Hem oldugu gibi yazmak bana hep daha icten gelmistir. Tekrar hosgeldin der yeni yazilarini bekleriz efendim...

Emre dedi ki...

YUPPİ DİYORUM TEKRAR HOŞBULDUK TANYAS VE KOYUBEYAZ, YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK SAĞOLUN, BENİ SEVİNDİRDİNİZ SABAH SABAH, ALLAHTA SİZİ SEVİNDİRSİN HOŞÇKALIN ŞİMDİLİK, GÖRÜŞMEK ÜZERE :))

me dedi ki...

Hoşgeldiniz :)
Bence sınırlamayın kendinizi hata yaparım,yanlış anlaşılırım falan diye,ne yazmak istiyorsanız yazın,yazdıkca,paylaştıkca aslında öncelikle kendinize açıldığınızı fark ediyorsunuz (en azından bana öyle oldu)

tozbezi dedi ki...

şimdi sen isim sonralarında hanım ,bey gibi takılar eklersen bence, sende bizde kasılır kalırız bir süre sonra ,aramıza hoşgeldin der yeni yazılarını beklerim ,öperim çok..

Emre dedi ki...

Haklısın TOZBEZİ yazmıycam bundan sonra hanım-bey diye, dedim ya çok acemiyim o sebeple yazmıştım ben ama artık ikinci günümdeyim geçmesi lazım bu acemiliğin dimi:))
kasmıyım ben kimseyi ve de kendimi,öperim bende çok:)

Unknown dedi ki...

OKUDUK abinle yazdıklarını ve çok beğendik ama berat bir anlam veremedi...

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com