13 Nisan 2007 Cuma

OH BE NİHAYET

Herkeze Merhaba,
Nihayet diyorum çünkü en sonunda benimde bir blogum oldu, çok istiyordum daha önce bir blog oluşturmayı ve nihayet başardım bende (oldukça da acemiyim, o sebeple de hatalarım olacaktır mutlaka). Aslında yazasım var çok ama yapılacak işlerim var malum pazartesi sabahı, o yüzden en kısa zamanda uzun uzun yazıcam bende herkez gibi, ve bu blog merakım nasıl başladı, kimler sayesinde yazmaya başladım anlatıcam tek tek. Hoşçakalın şimdilik, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

3 anlayan:):

ibeking dedi ki...

hoşgeldin diyelim o zaman :)

Emre dedi ki...

yuppiii diyorum, ve yorum bıraktığınız için size çok teşekkür ediyorum ibeking hanım :)

Koyubeyaz dedi ki...

Hosgeldinn. Yorumunu kaza ile sildigim icin kusura bakma lutfen bazen boyle sacmaliklar yapmadan edemiyorudm da. Yazini merakla bekliyorum...

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com