21 Mayıs 2007 Pazartesi

PALDIR KÜLDÜR.....!!!!!!

17 Mayıs 2007 Cuma sabahı itibariylen işte atılmış durumdayım. Evet evet yanlış okumadınız resmen işte atıldık, hatta kovulduk. Kovulduk diyorum çünkü benimle birlikte 3 kişi daha işten atıldı hemde paldır küldür. Cuma sabah bismillah daha işe vardık akabinde bizim firmayı devir alan o (ne desemki onlara, insan sıfatı bile yakışmıyor kendilerine) aşağılık, şerefsiz, ahlaksız ne diyim ya insan olmayan yaratıkmı desem neyse hemen pılınızı pırtınızı toplayın gidin dediler, he giderkende alacağınız ihbar ve çalıştığımız gün kadar parayı da vereceklerini söylediler ama nedense güvenmiyorum hiç, ama bizde boş değiliz tabi bu böyle yanlarına kar kalmaycak. Neyse biz çıktık arkadaşlarla eski patronumuz sağolsun gelip bizi aldı ve yeni açmaya çalıştığı firmasına götürdü akşama kadar orda kaldık, öyle sıkkındımki eve gidipte anne ve babamı da sabahın köründe öyle üzmek istemedim. Gerçi son 3 aydır yeni işverenlerle olan problemlerden bahsetmiştim aileme de o kadar kötü hissetmediler kendilerini hatta çok iyi oldu böyle dediler, yoksa pek yakında ya katil olacaktım yada direkt kırmızı ambulansla erenköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesine yatıya gidecektim uzun bir süreliğine, ya varya abartmıyorum arkadaşlar şu yazdıklarımı, onların bize yaptıkları bu çirkin davranışları ve tavırları günü gününe bir anlatsam ya size, sizde şu an benden farklı düşünmezdiniz bence. Neyseki işten atılmadan iki gün önce tedarikçi firmamızdan birine iş görüşmesine gittim, görüşme bana göre gayet olumlu geçti. Görüşme yaptığım bayana herşeyi olduğu gibi anlattım, tek istediğimin huzur olduğunu ama uzun zamndır çok zor insanlarla çalıştığımı ve iş aradığımı haddinden fazla performansla çalıştığımı söyledim. Görüştüğüm bayandan da eksi bir elektrik almadım açıkçası görüşmeye dair, gerçi kısmet işte olabilirde olmayabilirde ama ben olmasından yanayım tabiki. Cuma günü yaşananlardan sonra görüşme yaptığım bayanı aradım ve durumumu izah ettim, işten ayrıldığımı ve eğer acil eleman arıyorsanız bu durmumu da göz önünde bulundurun diye rica ettim kendisinden. Onlarda bana henüz patronlarıyla görüşmediklerini ve olumsuz bile olsa geri döneceklerini söylediler. Bakalım yarın haber gelecekmi büyük bir heyecanla bekliyorum.
10 yıldır aynı firmada çalışıyoru(du)m ve ilk defa işe gitmemek için bir bahanem yok ne hastalık ne de yıllık izin sadece çirkin bir şekilde kovulduğum için işe gitmeyeceğim ve bu bana çok dokunuyor ya, düşünsenize telefonumun alarmını bile hafta içinde çalsın diye ayarlamışım ve yarın sabah saatim çalmayacak ve ben çalmamasına rağmen o saatte uyanmış olucam, çok moralim bozuk çok, durumuma iyi açıdan da bakmaya çalışıyorum sürekli ama böyle bir işten çıkarılma olayıyla karşı karşıya kalmak çok yıpratıcı inanın bana yada ben çok yoğun duygular yaşadığım için böyle hissediyorum ne biliyim ya üzgünüm işte.
Biliyorumki en kısa zamanda iş bulucam, yani bir karamsarlık yok bende. Ama bir daha arkadaşlarımı o kadar sık göremiycem, sabah poğaçası aldıktan sonra koştur koştur servise yetişmiycem, servise binip müziğin sesini sonuna kadar açıp eğlenceli bir yolculuk yapamıycam, öğle saatinde yemekhaneyi arayıp "abla bugün ne yiycez" diye soramıycam, dışardan gelen arkadaşlara gelirken şunuda al yiyelim diyemiycem, bölge elemanlarımızı arayıp laf olsun diye sırf iş stresinden kopmak için muhabbet edemiycem. Şu yazdıklarımı belki bir kısmını yeni işimde de yaşıycam belki ama zaman alıcak bunu biliyorum (yeni bir işim olursa eğer).
Ya böyle işte günlük durumum kısaca budur gerçi uzun oldu biraz farkındayım. Bu arada bişi daha, benim evimde bilgisayarım yok ben işyerinden yazardım hep şu andada bir arkadaşın evindeyim, yazabilirsem bundan sonra arkadaşımın evinden yazmaya çalışacağım. Şimdilik bu kadar benden öperim hepinizi. Olumlu gelişmeler olursa şayet hayatımda sizlere de haber vericem merak etmeyin.

HERKEZE HUZURLU ZAMANLAR DİLİYORUM:)

9 anlayan:):

anemon dedi ki...

emreciğim üzüldüm cok.1o yıl dile kolay bir iş yerinde çalışmak.her işte bir hayır vardır .son zamanlarda huzrlu bir ortamın yoktu anlatıyordun.sana en kısa zamanda cok güzel bir iş diliyorum

SeMa dedi ki...

belki böylesi senin için daha iyidir.daha güzel bir teklif gelebilir,eski işinden daha iyi bir iş bulabilirsn.takma dicem ama insanın elinde değilyinede pozitif düşünelim hayrlısı olsun artık ne diyelim

Sebnem'den dedi ki...

10 YIL GERÇEKTEN UZUN BİR SÜRE.UMARIM TAZMİNATINI KURUŞU KURUŞUNA ALIRSIN..VERMEZLERSE DEŞİFRE EDERİZ ADAMLARI..BU ARADA İYİCE DİNLEN..UMARIM EN KISA ZAMANDA İSTEDİĞİN GİBİ BİR İŞ BULURSUN..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım, çok üzüldüm.. ama, hayırlısı olsun diyelim. Belki çok daha güzel şartlarla, çok daha seveceğin bir işin olacak bundan sonra. Sağlık olsun diyelim.. çok üzülmüşsün belli ki.
Umarım ve dilerim, en kısa zamanda çok güzel bir iş bulursun.. yapabilirsen, biraz rahat olmaya çalış. Sonuçta herşey olacağına varıyor.. çok öpüyorum seni.:)

çatlak dedi ki...

Selam ben Adacim. İnanamıyorum. On yıldır çalıştırdıkları bir elemana bunu nasıl yaparlar? Hem de habersiz, aniden...
Umarım en kısa zamanda bir iş bulursun. O zamana kadar da dinlenmiş olursun.

Annelog Atölye dedi ki...

Kim olsa aynı şekilde moral bozukluğu yaşar Emre. Benim de başımdan geçti birkez ve insan duvara çarpmış gibi hissediyor. Karamsar olmaman süper. Hazır yaz da geliyorken, birazcık evde olmanın tadını çıkar derim. Her işte de bir hayır olduğuna inanırım. Eminim iyi fırsatlar çıkacaktır.

Benim Hayatim dedi ki...

Emre keşke o iş görüşmesi daha erken sonuçlansaydı da bunları yaşamadan oradan ayrılabilseydin.
İnsan olmak empati yaparak yaşamak başka birşey. İşte bunlar gibiler paraları olunca her şeye sahip olduğunu saıyor.

İlahi adeleti aklına getir er yada geç hak ettiklerini alacaklar. O kadar çok gördüm ki sabırla bekle. İnan diğer tarafa kalmıyor bu dünya da karşılığını görecekler.

LoLa dedi ki...

haber geldimi yeni yerden merak ettim doğrusu...bir kapı kapanır başka bir kapı açılır takma kafana her işte bir hayır vardır...
şimdilik tatilin tadını çıkar sabah 2 saat kahvaltı masasında otur mesela:))

Emre dedi ki...

Halecim, sağol iyi dileklerin için.

Semacım, evet böylesi kesinlikle daha hayırlı olacak biliyorum canım.

Şebnemcim, canım benim biz zaten firmanın devir zamanında almıştık tazminatı ama onuda taksitle veriyor aşağılık herifler,Sağolasın.

Fikriminicegülücüm,sağol iyi dileklerin için, bende rahat olmaya çalışıyorum zaten ama yine de bir burukluk var içimde.

Çatlakcım, sağolasın iyi dileklerin için en kısa zamanda iş bulucam eminim bu konu ile ilgili çalışmalarım devam ediyor.

Annelogcum, sağolasın evet benim için hayırlı oldu aslında bu işten çıkarılma mevzusu yoksam pek yakında akıl sağlığım iyice dibe vuracaktı.

Mücevherkutucum sağol canım benim, evet keşke hemen sonuçlansaydı görüşmem ama hayırlı haberler bekliyorum işte bakalım kısmet.
Bu arada sokakta bağrışmalar oldu bizi çıkarttıkları gün ve ben bağırdım "bu dünyanın öteki tarafı da var dedim. Madem inançlı insanlarsınız ne dediğimi iyi anlarsınız ve ben size hakkımı helal etmiyorum" dedim. Artık anlayana daha ne diyim dimi.

Lolaloacım canım hala haber bekliyorum ama sanırsam olumsuz bir durum söz konusu olmayacak, iyi haberler alırsam herkeze yorum bırakıcam bu konuyla ilgili.

Ve yorum bırakıp beni mutlu eden ve iyi niyetlerini sürekli söyleyerek bana destek olan sevgili blog arkadaşlarım sağolun ya ne diyim öüyorum hepinizi.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com