11 Mayıs 2007 Cuma

BİLİNMEYENE MECBURİ YOLCULUK

Selam herkezlere, şu yaşanan son durumları madde madde yazayımda zaten karışık olan kafamı bir kez daha karıştırmayayım, hem sizlerede kolaylık sağlamış olurum kanımca;
1- Buraları terk-i diyar edecek olan arkadaşımla uğraşıyoruz 3 gündür, eve felan gittiğim yok yani, topla topla bitmiyor eşyaları. İşin kötü yanı sadece elzem olan ihtiyaçlarını alıp gitmek zorundalar. Geri kalan eşyalarıda gittikleri yerde önce iş sonra da ev bulabilirlerse biz burdan bi taşıma şirketine verip göndericez. Yok bulamazlarsa iş felan halleri harap. Bir bilinmeyene gitmek hem de gitmek zorunda bırakılmak ne kadar kötü, ne kadar hırpalayıcı, ne kadar acımasızlık, kısaca ben işin içinden çıkamıyorum. Çok üzgünüm çok. Allahım sen bu insanlara yardım et ya.
2- Diğer arkadaşım hani şu eşinden ayrılmak isteyen varya o da yukarıda ki terk eden arkadaşımızın durumundan ötürü kendi derdini unutmuş durumda. Ne yapcağı konusunda sakince düşünüp sağlıklı bir karar veremedi henüz, tek bildiği şimdilik bu durumu ertelemek yani diğer arkadaşı sağ sağlim bir gönderelim o da kendisi için en iyi kararı verecek sanırım. Ortada bi de çocuk var bu durum en zor olanı karar vermek hususunda of of, çok karmaşık çok.
3- Bu arada daha önce yazılarımda belirtmiştim işyerindeki problemlerimi, aynı problemler son hızla devam etmekte olup ahlaksızca sergilenen tutumlar ayyuka çıkmış durumda. Bende acilen iş aramaktayım ama bulamadan da çıkamam burdan çünkü bi dünya borcum var. Ama habire de eleman çıkarıyorlar, en son muhasebe müdürümüz çıktı hemde 25 senesini bu firmaya vermiş birisi, lakin yapılan işten çıkarma eylemi o kadar ahlaksızca ve o kadar kötüki söyleyecek kelime bulamıyorum, bu arada 2. maddedeki boşanan arkadaşımda 2 haftaya kalmaz işten çıkıyor, ne yapıcam ben bilmiyorum. Nedir bu uğursuzluk daha ne kadar sürecek, tek istediğim şöyle gözlerimi kapasam ve aradan 6-7 ay geçmiş olsa ve durumlar bir nebze de olsa düzelmiş olsa diye düşünüyorum 1 haftadır.
Hepimiz leyla gibi dolanıyoruz ortalıkta, nasıl toparlaycağız bu kafaları bilmiyorum. Tek bildiğim kendi adıma acilen iş bulmak, bunun içinde tedarikçi firmalarımızdan biriyle görüşüyorum 2 haftadır, çalıştığım yerin durumundan ve acilen iş aradığımdan bahsettim, sağolsun arkadaş hemen ilgilendi bu durumumla ve bana bir işten bahsetti mayıs sonuna doğru olacağını ama aksayabilebilir de dedi biraz daha sık dişini dedi. Bendenizde bekliyorum işte bu ay sonunu. Umarım olur yoksam benimde dayanacak gücüm kalmadı malesef.
4- Hemşireninde dün Erzurumda hastanede yatan babasını taburcu ettiler şimdilik, ama fizik tedavi için yer boşalınca tekrar geri dönecekler hastaneye, şanssızlık işte erzurumda yağan yoğun yağmurdan sonra tüm yollar kapanmış 2 saatlik yolu o hasta adamla birlikte yaklaşık 5-6 saatte gittiler. Neyseki sağ sağlim vardılar evlerine, aklım birde hemşirede işte çok özledim yine ben acayip hemde.
5- Anneler günü geldi çatıyor ama ben hala anneme bir şey alma girişiminde bulunamadım, halbuki alcağım da bişi var ama vaktim yok.
6- Kuaför işim var birde hemde ölye böyle değil, aldı başını gidiyo kaş, bıyık, sir of of bide onların acısıyla uğraş.
Daha fazla taakatim kalmadı yazmaya, sizinde içinizi şişirmiyim ben. Hadi öperim herkezi. Gelişmeleri daha sonra bildirirm tekrar.

17 anlayan:):

Unknown dedi ki...

BİR UYKUYA DALDAN UYANDIĞINDA HERŞEY DÜZELMİŞ OLSA İSTİYORSUN YA BENDE İSTİYORUM AMA BU UYKUDAN KÖTÜ UYANMAK VE BU GÜNLERİ ARAMAKTA VAR...........

Emre dedi ki...

YOK ÖYLESİNİ İSTEMİYORUM ELÇİN.

Unknown dedi ki...

SEN BİLİRSİN

anemon dedi ki...

emreciğimişin zor allh her seyi karalmıstır merak etme kolay gelsin sana bosannı anladım da diğeri niye gidiyor

Sebnem'den dedi ki...

BELKI HEP AYNI SEYI YAZIYORUM AMA...MUTLU OLUN.POZITIF DUSUNCE POZITIF OLAYLAR GETIRIR.
ARKADASLARIN ICIN UZULDUM.BAZEN YENI BASLANGICLAR ZORDUR.AMA EMINIM ALTINDAN KALKARLAR BU GUCLUKLERIN.BUNLARI BIR SINAV GIBI DUSUNSUNLER.VE MUTLAKA KAZANACAKLARDIR.HEPIMIZIN ZOR GUNLERI OLDU..AMA BAK AYAKTAYIZ.SABIR SADECE SABIR.
BU ARADA BENIMDE CMTESI KUAFOR GUNUM VAR..ALLAH ALLAH YANIIII....BU SICAKTA HIC CEKILMEZ

Annelog Atölye dedi ki...

Sorunlar gibi bazen çözümlerde hepbirlikte gelirler Emre, umarım çabucak düzelir herşey, iyi düşün, en yapılabilir olanından başlamak iyi bir çözüm olabilir, kuaför işleri mesela:)
Sevgiler.

Emre dedi ki...

Şebnem; bende em pozitif düşünmeye çalışıyorum merak etme sen, sadece bu aralar herşey üst üste geldi o kadar.

Annelog; sağolasın, bu arada halletim kuaför işini merak etme :)

SeMa dedi ki...

selem yorum bırakmşsnz teşekkür edrim.inşallh birbirimzile paylaşacağımz güzel konularımız olur bundan sonra.yazını okudum.hayata herşeyle karşılaşıyrz insann başına güzel şeyler geldiği gibi zorluklarla da karşılaşıyoruz.ALLAH herkesin hayatında,yaşamında kolaylık versin

Emre dedi ki...

Semacım, sağol yorumun için ve amin:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Umarım herşey bir çırpıda yoluna girer.. 6-7 ay uyumak zorunda kalmazsın.:) Allah yardımcın olsun.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Emre, kusura bakma ne olur.. benim blogdaki bir sorundan dolayı bir sürü yorum gitti sana.. bunları silerken arşivini de okudum bu arada vesile oldu.:)

Emre dedi ki...

SAĞOLASIN FİKRİMİNİNCEGÜLÜ, BENİ OKUMANA SEVİNDİM, BENDE SENİ SÜREKLİ TAKİP EDİYORUM ARTIK:)

mayonez dedi ki...

EMRE BU NE KARAMSARLIK BÖYLE. SAKIN DÜŞÜNME HİÇBİRŞEYİ HERŞEY GEÇİYOR BAK İNAN BANA. EN KÖTÜ EN KÖTÜ EN KÖTÜ ŞEY BİLE GELSE BAŞINA DAHADA AZİMLE SARIL AMAAAN DE BUDA GEÇECEK.

HAYAT İŞTE KİMİNE GÖRE TIRNAK KIRILMASI DÜNYANIN SONU KİMİ SENİN BENİM GİBİ DERT BİLMEM NE..YENİ BİR ARKİDİŞİN OLDU:)) ADI MAYONEZ..

Emre dedi ki...

Sağol MAYONEZ arkidiş sağol, bende seni merak ediyordum nerde bu diye, valla çok sevindim yorum bırakmana, her zaman beklerim şeker.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com