9 Mayıs 2007 Çarşamba

NE, NEDEN, NİÇİN,NASIL

Başlıktan anlaşılacağı üzere şu an hayatımda bulunan iki dostumun hayatları malesef alt-üst olma yolunda uygun adımlarla olmayı bırakın paldır küldür ters oldu malesef, anlatacaklarım çok uzun ama benim malesef bunları yazmaya vaktim bile yok. Ama yazıcam en kısa sürede merak etmeyin. Dün gece bu sebeplerden ötürü hep birlikteydik dostlarımla . Kısaca özet geçersem eğer; bir tanesi buraları terk edip gidiyor yarından sonra ve ben çok üzgünüm böyle bir dostumun gitmek zorunda kalmasından (bu akşam da eşyalarını toparlıycaz), diğer dostumda
evlilik hayatını bitireceğini ve bu konuda kesin kararlı olduğunu söyledi, umarım her ikisi içinde hayırlı olur bu zorunlu yenilikler. Ne diyim tek yapabileceğim maddi yada manevi desteğimi elimden geldiği kadar kendilerine sunmak, ama keşke zamanı geri alma şansı olsaydı dimi, neleri geri getirirdik ve neleri düzeltirdik, ah ahhhh.

5 anlayan:):

Unknown dedi ki...

Kim gidiyor Emrecan çabuk yaz merak ettim.

Sebnem'den dedi ki...

BEN BOŞANMALARI VE AYRILIKLARI DUYUNCA ÇOK ÜZÜLÜYORUM...YAPMAK KADAR YIKMAK TA ZOR..

Emre dedi ki...

AYNEN ÖYLE ŞEBNEMCİM, HAYAT BAZEN ZOR, BAZEN KOLAY

Benim Hayatim dedi ki...

"Her son yeni bir başlangıştır" sözünü çok severim. Acılar azaldıkça daha net anlam kazanır. Umarım dostların verdikleri kararlarla daha mutlu olurlar. Araya giren mesafeler gerçek dostluklardan hiç bir şey götürmez bunu sende biliyorsun.

Emre dedi ki...

Sağol Mücevher Kutusu, umarım bu yeni başlangıçların zorluklarını da rahat bir şekilde atlatırlar, şu anda elimden gelen tek şey dua etmek. Böyle durumlarda insanın eli kolu bağlı olup hiç bir şey yapamaması beni deli ediyor. İkisi de can dostlarım canlarım.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com