7 Mayıs 2007 Pazartesi

HAFTANIN SONU NAKARAT GİBİ.....

Selam herkezlere,
Bu haftasonunu çok süper geçirdim ben, Cumartesi günü geç kalkıp şöyle uzun bir kahvaltıdan sonra Gebze'de oturan arkadaşımın araması sonucunda soluğu onlarda aldım, aman iyikide almışım acayip eğlendim. Bu arkadaşımın bahçe içinde bir evleri olduğundan hadi gel sana mangal partisi vereyim dedi, e şimdi böyle bir teklifte geri çevrilmez ayıp olur deyip, hemen kabul ettim, şansa çok süper bir hava vardı bu hafta sonu, yedik yemeğimizi güzel, bide okey oynadık, değmeyin yani keyfimize. Tabi bizde fikir bitermi hemen pazar günü içinde plan yaptık. Kalktık pazar sabah 10 gibi indik Eski Hisar'a "Deniz Atı" diye bir yer var, orda güzelce kahvaltı ettik, baktık çok sıcak, kalkalım azıcık yürüyelim dedik, az ilerde eski bir konak var bahçe içinde kocaman ağaçların gölgesine atmışlar masaları nasıl serin serin esiyor, yani yürümeye fırsat bulamadan orda takıldık kaldık yaklaşık iki saat falan, vurduk muhabbetin dibine, bir de fonda eski şarkılar söyleniyor, Ayten Alpman, Erol Evgin, Cem Karaca ooo süperdi ya. Sonra hadi dedim gidelim Maltepe Sahile, bu arada üç kişiyiz ve allahtan diğer arkadaşın arabası varda o sebeple öle istediğimiz yere rahatça gidiyoruz. Neyse çıktık Eski Hisar'dan yola Tuzla'ya doğru devam ediyoruz Nesli dediki bana "kızım sen hiç direksiyon koltuğuna oturdunmu" bende tabiki hayır dedim, arabayı durdurdu geç bakalım yerime dedi, hayda dedim ben ne anlarım, ya ayrıca da korkarım ben dedim ama dinletemedim Nesli'ye (inatçı nolacak). Geçtim koltuğa ben ne diyosam onu yapacaksın dedi ok dedik, aaaa bi baktım ben gidiyorum ama ne heyecan varya kalbim fırlayacak sandım yerinden, çok zormuş araba kullanmak, gerçi Nesli herkez için öyle ilk başlarda araba kullanmak dedi, ama ne biliyim işte hem zevk aldım hem korktum, karıştım yani bir anda he bide çok güldüm yani güldük hatta diğer arkadaş durun be ineyim siz öle kullanın dedi ama biz onu indirmedik, dedik ölmek var dönmek yok ha ha, çok eğlenceliydi çok, sağol nesli bu gidişle sanırım ehliyete yazılıcam ben.
Sonra Tuzla sahilden Maltepe'ye kadar geldik, aman yarabbi ne kalabalık sahil boyunca, her taraftan duman çıkıyor, havayı güzel gören yurdum insanı atmış kendini sahile vurmuş mangalın dibine, dedim kızlara Yalova'dan karşı sahile baksalar İstanbul'da yangın var sanacaklar, o kadar feciydi yani. O dumanın kokusu cabası zaten, neyse geldik Maltepe sahile dolandık azıcık, sonra baktık dayanacak hal kalmadı bizde gezmeye, pilimiz bitmek üzere sağolsun Neslicim bıraktı eve kadar beni, ohh sonra bi duş aldım kendime geldim azıcık.
Bu arada hafta sonu yeğenim, canım oğluşum Beratımın kulağına 2. kez tüp takıldı, ona sıkkındım biraz ama sonra iyi olduğu haberlerini alınca içim rahatladı, gerçi oğluş ameliyathaneyi katmış birbirine ama olsun geçti bu sıkıntıda işte. Umarım bir daha aynı durumla karşılaşmazsın oğluşum benim, seni seviyorum çok. Azıpta öle tenefüslerde çok terleme olurmu (gerçi kime diyorumki bunları, sanki bizi dinliyomuş gibi).
Ya böyle işte yoğun ve tempolu, araba kullanmalı bir hafta sonu geçirdim, yoruldum ama değdi doğrusu, hadi sonra yazarım ben yine, hoşçakalın.

12 anlayan:):

anemon dedi ki...

KASAPLAR PARALRI STOKLADI BU HAFTA YALOVADAN BAKILDIĞINDA İSTANBUL YANIYAOR SANMAZDI KİMSE ONLARDA KENDİ MANGAL DUMANLRIN DAN GÖRMÜYORLARDIR BİR YERİİ

Emre dedi ki...

o da doğru ya hale.

Unknown dedi ki...

Nesliyle herşey yolunda galiba

Emre dedi ki...

evet yolunda elçin

Sebnem'den dedi ki...

hepimiz böyle arkadaş nasip eyle ya rabbim:)he he...bizde de var:))kaçak araba kullanmak ha..çoğalmaya başladık..aman polislere dikkat..kıskanır şikayet edrim sonra

Emre dedi ki...

yok şebnemcim sen kıskanma, ama ehliyet için bende düşünmeye başlama artık hiç fena olmayacak

Annelog Atölye dedi ki...

Bizim muhitlerde gezinmişsin Elçin:) Evet Pendik'ten Maltepe'ye kadar sahil feci oluyor:( İnsanlar da haklı, temiz hava yeşillik istiyorlar da, yapamaz mı belediye ayrı bir piknik alanı??

Emre dedi ki...

Merhaba Annelog, Sanırım sen beni Elçin'le karıştırdın. Ben Emre , bu arada Elçin benim abimle evli ve Bursa'da yaşıyor onunlada bloglardan dolayı görüşüyorsunuz, bu arada ben maltepede oturuyorum ya sen:)

Annelog Atölye dedi ki...

Emrecim kusura bakma lütfen, yaşlılık:)
Biz Tuzla'dayız.

Emre dedi ki...

Yok estağfurullah ne demek yaşlılık ve ne kusuru, yazımda bahsettiğim arkadaşım da Tuzla'da oturuyor, bende sayesinde az çok öğrendim oraları.

Gamze dedi ki...

oh oh ne güzel bi haftasonu olmuş bu böyle:)

Emre dedi ki...

evet püstüklü güzel bi hafta sonuydu

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com