4 Mayıs 2007 Cuma

HELE Bİ GEL:))

Öylece bakıyorum klavyeye acaba ne yazsam diye, içimde tuhaf bir his var bu gün mutluluk desen belki, hüzün desen belki, endişe desen belki, bilmiyorum işte hepsini aynı anda yaşıyorum. Anlaşıldı bugün ortaya karışık yapıcam ben.

Hemşirem bugün gidiyor, sağolsun dün akşam yine geldi dayanamayıp, sabahta erkenden kalkıp gitti, iyi yoculuklar sana sevdiğim, umarım herşey en kısa zamanda yoluna girer, bu arada iyiki varsın zaman ya olmasaydın:)

Bide oğluşu özledim ben çok, abimin oğlu olur kendisi, sağolsun çok afacandır, çok yorucudur ama çocuktur işte özledim çok beratcım seni.

Bu gün cuma haftanın en güzel günü, ama her cuma burda karışık ve de yoğun geçer ve umarım bir çırpıda geçer akşam olur ve bende evime giderim. Bazen işten işikayetim oluyor biliyorum ama iyikide çalışacak bir işim var, ya olmasaydı, hasta olup işe gelemediğim zamanlarda bunu daha iyi anlıyorum, ama benim tek derdim huzur, biraz o da olsa fena olmaz hani.
****************************************
İçinden geleni söyle susarsan yazık olur,
Hayata küsüverirsin hüzünler seni bulur,
Birşeyler yapabilirsem güzel gözlerin için,
Başından geçeni anlat masaldır benim için.

Hele bi gel , uzaklar sana gelir
sen hele bi gel , bütün dertler bitiverir
Hep seni bulur , uzun zor sıkıcı günler
yazık olur , hadi gel kurtar bizi.

(PİNHANİ)
****************************************
Herkeze huzurlu zamanlar diliyorum:)

5 anlayan:):

Gamze dedi ki...

ben bu şarkıyı çok severim. aslına bakarsan bütün pinhani şarkılarını severim:) iyi iş çıkartıyorlar:)

Allah kavuştursun:)

Emre dedi ki...

PÜSTÜKLÜ MAMA:BENDE SEVERİM BU GRUBU DİNLİYORUM SÜREKLİ

Emre dedi ki...

PÜSTÜKLÜ MAMA:BENDE SEVERİM BU GRUBU DİNLİYORUM SÜREKLİ, AMİN CANIM CÜMLESİNİ.

Sebnem'den dedi ki...

HUZURU KENDİN ELDE EDERSİN:(İSTEMEKLE GELMEZ CANIM...İYİ DÜŞÜN İYİ ŞEYLER OLSUN..HEMŞİRE'DE GÜLE GÜLE GİTSİN AİLESİNİN YANINA..EN KISA ZAMANDA KAVUŞUN..

Emre dedi ki...

SAĞOL ŞEBNEMCİM SAĞOL

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com