3 Mayıs 2007 Perşembe

İYİMİYİM, EMİN DEĞİLİM

Selam, dünkü rahatsızlığım bir nebze de geçmiş bir şekilde işe geldim bugün, ama dünkü gibi sürünerek değil, belki sabah kalktığımda hava güzeldi ondandır. Dün bize misafirler gelecekti, sağolsun annem döktürmüş yine, hem o mamalar yüzünden hemde hemşire de bize geleceğinden hastalığıma rağmen bunları düşünüp iyi hissetmeye zorladım kendimi, iyikide öyle yapmışım yoksa dün burda zaman geçmezdi benim için. Neyse gittim eve ama görmelisiniz nasıl yağmur yağıyor, indim servisten koşa koşa eve gittim gerçi bu koşmanın diğer sebebi de hemşire evde ya ona kavuşulacak ya ondan, ya varya içim nasıl kıpır kıpır oluyor anlatamam onunla buluşacağımız zaman yada göreceğim zaman yada bizim eve benden önce gittiği zaman, ne biliyim işte seviyorum kendilerini çok. Ama kendisi cuma günü Artvin'e gidiyor babası için, uzun bir sürede orada kalacak ve onun yokluğu beni deli ediyor, başlıycam yine sinirli ve agresif olmaya. Bazen onsuzluk dayanılamayacak hal alıyor bende, niye böyle oluyorum ben de anlamıyorum, anlayan varsa bana bir anlatsın, bende mi bir anormallik var yoksa benim gibi hissedenler de varmı? Off ne biliyim işte böyleyim ben.
Bu akşam bir arkadaşın doğum günü var oraya gitsem iyi gelirmi acaba, çünkü canım gitmek istemiyor, gerçi hediyesi de bende, oraya giden diğer arkadaşla göndermeyi düşünüyorum, ay ne kararsızsın kızım ya, akşama kadar bi karar al yoksa ben seni pataklıycam ona göre he, delirtme beni yoksa o gözlükleri gözüne lens yaparım haberin olsun, yaparım bak beni tanıyosun.
Ay ne güzel saçmalamışım aferim bana, bu aralar en güzel yaptığım şey bu saçmalamak, yarabbicim allahım gör şu kulunun salaklıklarını da bir hale yola koy, yoksam kız elden gidiyor haberin olsun, sonra demedi deme :)) (heh tabi onunda işi yok, dünyada onca porblem var senlen uğraşacak, çok beklersin gibime geliyor. Önce sen biraz çabala istersen he ne dersin.) (Nerden çıktı bu ikinci ses şimdi)

6 anlayan:):

Unknown dedi ki...

OF YA NE ZORDUR ŞU NİŞANLILIK DÖNEMİ O KADAR ZORDUR Kİ ASLINDA GÜZEL BİRŞEY OLDUĞUNU KAÇIRIRSIN ALLAH DAYANMA GÜCÜ VERSİN CANIM İYİ OLDUĞUNADA SEVİNDİM....

Emre dedi ki...

SAĞOL ELÇİN:)

anemon dedi ki...

böyledir kızm bu işler ask diyorlr buna inalh bu heyacanı kaybetbezsiniz ömür boyu

Emre dedi ki...

amin, hale

Sebnem'den dedi ki...

emreciğim,sen bir an önce bir tatil yap derim...çok iyi gelir..bak bozcaada sessiz,sakin bir yer..tavsiyeme kulak as..:))

Emre dedi ki...

AH BE ŞEBNEMCİM NERDE ÖYLE TATİL YAPMAK FELAN, BU İŞTE ÇALIŞMAYA DEVAM ETTİKÇE ÇOK ZOR TATİL YAPMAM.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com