2 Mayıs 2007 Çarşamba

HASTAYIM :(

Bugün zorla geldim işe, boğazlarım şişmekle şişmemek arasında gidip geliyor, bütün vücudum kırgın, zorla kalktım sabah, işe gelmesem olmaz çünkü benim çalıştığım yerde üretim olduğundan sevkiyatta yapılıyor, ve tek sevkiyattan anlayan benim, eğer gelemeseydim işe sevkiyat felan nanay olurdu eminim. Ama dayanacak gücümde yok nasıl akşam olacak bugün bilmiyorum. Bide kötü kötü rüyalar gördüm hep, uyuyamadım pek fazla. Gel akşam gelllll ki gidip yatayım şöyle yatağıma bir uyuyayım, zaten havada kapalıydı bu sabah hiç kalkmak istemedim yataktan, aman ya rezil bir gün geçiricem anlaşıldı, hadi öperim defterim seni

7 anlayan:):

cesur kedi dedi ki...

gecmis olsun.. aynisi bu sabah bende de var.. dikkat etmek lazim bahar geldi diye saldik mi kendimizi yoksa? acil sifalar size. de

Emre dedi ki...

SAĞOL ELİF, SANADA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN, AKŞAMI Bİ YAPSAK DİMİ?

Unknown dedi ki...

AY ÇOK GEÇMİŞ OLSUN GÖRÜMCECİĞİM.KENDİNE İYİ BAKASIN...

Emre dedi ki...

sağolasın elçin

Sebnem'den dedi ki...

geçmiş olsun şekerim...eve git uzak ayaklarını yat..ıhlamur yap..sonra uzun uzun erkenden uyu...:))sevgiler sana.

Emre dedi ki...

SAĞOL ŞEBNEM YAZINI GÖRDÜM DAHA İYİ OLDUM:)

anemon dedi ki...

EMRECİM GÇMİŞ OLSUN KENDİNE İYİ BAK HAVALR GÜZEL DİYE ORAN BURAN ACIK GİYİNME EMİ

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com