1 Mayıs 2007 Salı

BİR ALIŞ VERİŞ, BİR FİŞ

Hatırladınız dimi bu sözü "BİR ALIŞ VERİŞ, BİR FİŞ", şimdi de öyle tabi ama. Napıcam ben iadeli denen ama iadesi olmayan fişi . Sakın yanlış anlamayın alış-veriş yaptıktan sonra fiş almamazlık yapmıyorum hiç, ama ne biliyim işte bana geri döneceği konusunda tereddütlüyüm sadece.
Hazır alış-veriş demişken, dün iş çıkışı annemle Maltep'de buluşup bazı şeyler aldık, ama hepside çok güzeller. Ama kendime almadım hiçbirini, bu ay 2 arkadaşımın doğum günü var, onlara hediye aldım, bir tanesine güzel bir iç çamaşırı diğerine de hoş ve şık bir bluz aldım, hani bahsetmiştim ya hemşire gidecek diye Artvin'e bu hafta sonuna doğru işte anne ve babasına da çam sakızı çoban armağanı bazı şeyler aldım ufak tefek, hiç görmedim şimdiye kadar kendilerini ama telefonda konuşuyorum hep, sevimli insanlar, sevinsinler istedim, umarım beğenirler aldıklarımı. Hafta sonuda hemşirenin ablası ile konuştum pantolon istedi benden, onlarıda almıştım zaten konuştuğum gün, hepsini bu akşam güzelce paketliycem çünkü hemşire bize gelicek bu akşam unutmadan göndereyim. Bu arada benim hemşire kendisi de dahil olmak üzere 9 kardeşler evet yanlış okumadınız 9. 2 erkek 7 kız, en küçüğüde benim hemşire işte ondan büyük bir abisi var diğerleride hepsi benden yaşça çok büyük ablalar, öneceden hep eksikliğini histteğim bir durum olan "niye benim ablam yok, keşke olsaydı" nın en güzel sonucu böyle birden 7 tane ablam olması sanırım. Ama şimdi demeyin ne ablası onlar görümce diye, benimde bir abim var ve evli ama ben hiçbir zaman Elçin'e hani o eskilerde olan kötü addedilen görümcelik görevimi yapmadım, yapamam zaten kişiliğime ters, benim için gerçekten ama gerçekten önemli olan tek şey karşılıklı anlayış ve insanlık. Zaten bunlar birleşince yok görümceymiş, yok eltiymiş, yok kaynana kayınpedermiş hepsi birer takı olarak kalıyor.
Yeterki herkez karşısındakinin fikrine saygı duysun ve kendi fikrini karşısındakine dikte ettirmesin, bu sadece akrabalıklar ile ilgili değil arkadaş ve iş çevresi içinde geçerli bu dediğim.
Ya böyle işte bir alış veriş, bir fiş ve sonucunda mutlu olan insanlar ne güzel dimi:)
Bu arada öğle paydosu oldu ve ben çok acıktım gidip yemek yiyim, sonra yazmaya devam, öperim herkezi ben.

2 anlayan:):

Gamze dedi ki...

merhaba, ben de geldim:)

Emre dedi ki...

hoşgeldin püstüklü mama (ya bunu hem yazması hemde okuması çok keyifli)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com