5 Temmuz 2007 Perşembe

NE DESEM BİLMEMKİ

Selam benim sevgili günlüğüm vede beni merak eden okunası blog arkadaşlarım, özledim hepinizi.
Ne zamandır yazamadığımın farkındayım ama ben yinede her fırsat bulduğumda en azından okuduğum diğer blog arkadaşlarıma yorum bırakmaya çalıştım. Ama malesef evde bilgisıyır olmadığından e pek de net kafeye gidemediğimden dolayıdır bu yazamama olayı, bundan dolayı da çok üzgünüm. Çok özledim hepinizi.
Tabi anlatayım neler olduğunu yazmadağım bu süre içerisinde; İş aramaya henüz başladım, çünkü eski işyerimle malesef tazminatlarımızdan dolayı problem yaşıyoruz, işsizlik sigortası için başvuruda bulundum umarım en kısa zamanda bir iş bulurumda kafam en azından yeni işimle meşgul olur, tabi bu arada herkez "ne var canım dinlen biraz sende" deyip böle kafamda şimşek çaktırıp duruyorlar, yahucum diyemiyosun tabi "dışı seni içi beni yakar" yada "davulun sesi uzaktan hoş gelir" yada "kim ne yaşarsa kendi içinde yaşar". Benim kendi adıma tek dileğim sağlığımın yerinde olmasıdır (çok klişe biliyorum ama gerçek) yoksam iş güç hakgetire yanee.
Bunların dışında Elçin bize geldi sağolsun beni kırmayıp, ama ne yazıkki onun gelmesiyle afrika sıcaklarının da bende gelicem demesi aynı zamana denk gelince oturduk bizde dört duvar arasında, sağolsun oğluş iskambil kağıdı aldırınca ailecek "papaz kimde" ve "pişti" oyunlarıyla kendimizi avuttuk, he dersenizki papaz kimde kalmadı yada piştide hep kim yendi bu sorunun cevabını söylememe gerek yok ama dur söliyim tabiki oğluş, bide kilima faktörü var kolay atlatmamızı sağladı bu afrika misafirini.
Bide geçtiğimiz haftasonu hemşirem bana sürpriz yapmak istedi ama maalesef yine olmadı, yine diyorum çünki ben yine dolaylı yollardan öğrendim onun İstanbul'a geleceğini. Şimdi benim bu hemşirenin 1 Temmuz doğumgünü idi, bende c.tesi günü aradım ilk defa ayrı geçiricez bu doğumgünü olayını dedim tabi ağlak bi sesle, sooracıma akşama doğru benim hemşirenin arkadaşlarından biri beni aradı "yahu ben bu çocuğa ulaşamıyorum" dedi bende sen merak buyurma arkadaş ben hemşireye bulur seni arattırırım dedim, hay demez olaydım aradım tabi Artvin'deki evlerini telefonu yeğeni açtı "dayım İstanbul'a geliyo" dedi tabi ben hönk diye kalıp telefonu kapadım, lakin ben hala hemşirenin buraya doğumgünü için değil de burada halen bakmakta olduğu hastasını kontrole geldiğini sanıyorum (safım benim, acuk kafa çalıştır kızım acuk). Neyse şeker ben tabi böle birden sevindim, hatta hemşirede o sırada aradı ben tabi lapin gibi " eee sen buraya geliyormuşsun"dedim pişkin pişkin benim geçirdiğim geçici şoku oda geçirdi bir an için. Çünkülüm yeğenini tembihlemiş evi aryacak olursam eğer söyleme sakın bişi demiş, soracıma tabi herşey anlaşılınca meğersem benim hemşire sen Büyük Ada'da sürekli gittiğimiz bir yer var Klup Mavi diye, buradaki arkadaşlarımı aramış orada bir gecelik yer ayarlatmış (Elçin aman diyim abim okumasın bunu) buluştuk Pazar sabahı Bostancı'da gittik adaya amanın çok güzel bir yer orası arkadaşlar eski ahşap bir konak, kocaman bir bahçe ve çam ağacı var hep, her ağaca hamak baplamışlar azıcık salaş bir yer ama değer doğrusu, kafa dinlemek için çok ideal. Şiddetle tavsiye ederim. Ben pek memnun kaldım açukçasu yaaneee:) Ayrıcanada 1 kişi oda kahvaltı 60 ytl belki pahalı gelebilir ama ne diyim değer doğrusu kulağınıza küpe olsun.
Bunların dışında hayatımın en önemli dönemeçlerinden birindeyim hatta buna keskin bir viraj demek daha doğru hemde bu virajın bariyeride yok ufak bir hata beni şarampolden aşağı atacak hemde ta dibine dibine. Bu süreç beni ve en yakın olduğum insanları derinden de etkileyebilir yada sadece ben bildiğimle kalıcam ki bu olmayabilirde. Tek bildiğim omuzlarımdaki bu yük çok ağır geliyo bana ama sağolsun hemşirem bana o kadar çok moral desteği verdiki şu an vız gelir tırıs gider şeklindeyim ama aklım hala aynı konu ile meşgul. Bu konu ile ilgili en büyük öfkem ise geçecek gibi değil çünkü, hem işsiz hem borçlu hem evlenme arefesinde olan birinin üstüne böyle büyük bir yük boşaltmak çok yıpratıcı inanın bana. Ne acıdırki son 3-4 gündür bununla yaşıyorum, öyle bir acı benim için bundan sonra sadece ölümle eş değerdir yada ben şu an öyle hissediyorum. Çok karışık yazdım farkındayım ama bana sadece biraz zaman verin, bu durum ya geçecek yada olacağına varacak ama her iki durumda da ben size olan biteni olduğu gibi aktarıcam.
Hepinizi çok özlediğimi bir kez daha vurgulamak istiyorum ve hepinizi seviyorum, umarım herşey gönlünüzün istediği gibi olur şu an sadece bunları diyebiliyorum ve tabiki huzur buda önemli dimi.......:)

17 anlayan:):

Derin Sularda dedi ki...

Emrecim,
Ben en kısa zamanda kendine çok iyi bir iş bulacağına inanıyorum sen yeterki inancını kaybetme. Ayrıca tüm sıkıntılarının da bir an önce buhar olup uçması ve yeniden eski neşeli haline dönmen dileğiyle.
Sevgiler

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım, herşeyin başı sağlık demişsin. Ne güzel söylemişsin. Herşey yoluna girer. Bu günler gelir geçer. Günün birinde gülümsenerek hatırlanır. Sen hiç neşeni kaybetme, hep böyle şekercik kal. Öpüyorum seni.:))

me dedi ki...

Sevgili Emre;
Umarım istediğin gibi bir iş bulursun en kısa zamanda.Sıkıntın her neyse,geçip gidecek,bunu unutma,elbette şimdi çok yıpratıcı,üzücü,acı vericidir ama geçecek,her şey yoluna girecek,üzülme

Sebnem'den dedi ki...

her yağmurlu günün ardından mutlaka güneş doğar,bunu asla unutma..eminim çok mutlu olacağın bol paralı bir iş çok yakınlarında ve sen onu bulacaksın.
bu arada biliyorsun ki yengeç erkeği muhteşem bir ev erkeğidir.ailesine bağlıdır.double şanslısın...

aquamarine dedi ki...

güzel bir doğum günü partisi yapmışsınız. ve güzel bir gün geçirmişsiniz birlikte. bütün sorunlar geçer insan neleri atlatmıyorki. dediğin gibi en önemlisi sağlık. sen umudunu ve sevincini yitirme. iş de bulursun inş. en kısa zamanda.

Emre dedi ki...

Dilek, İncegül, Pru, Şebnem, Aquamarine: İyi dilekleriniz için sağolun, siz de olmasanız naparım ben, desteğiniz içinde sağolun canlarım benim, öpüyorum hepinizi

renkler dedi ki...

Canım, kaç gündür kendi derdime düşmüşüm... Oysa hepimizin bir derdi var anlaşılan. Umarım en kısa sürede iş bulursun. Hem de içine sinecek, güzel bir iş. Çok takma diyeceğim ama etkisi olmayacağını bilkiyorum. Ama unutma ki en önemlisi sağlık. Ben de böyle düşünüp ayakta durmaya çalışıyorum. Bir gün bu hallerini düşünüp gülecxeksin inan bana... Güzel bir kitap oku, basit de olsa renkli ipler ile birşeyler ör... İnan terapi oluyor. İstesen de birşey düşünmüyorsun. Yada yaz... Kendine iyi bak...

cesur kedi dedi ki...

Emre'cim hersey guzel olacak , guzel guzel islerimiz de olacak, sevdiklerimiz de yanimizda olacak, saglikla ve huzur icinde yuvarlanip gidecez.. yuvarlanmak ne demekse ? :D
Ama arada bir de ugra bir iki biseyler ciziktir ki merakta kalmayalim ay ..
opuyorum kolayliklar diliyorum

cesur kedi dedi ki...

Emre'cim hersey guzel olacak , guzel guzel islerimiz de olacak, sevdiklerimiz de yanimizda olacak, saglikla ve huzur icinde yuvarlanip gidecez.. yuvarlanmak ne demekse ? :D
Ama arada bir de ugra bir iki biseyler ciziktir ki merakta kalmayalim ay ..
opuyorum kolayliklar diliyorum

cesur kedi dedi ki...

Emre'cim hersey guzel olacak , guzel guzel islerimiz de olacak, sevdiklerimiz de yanimizda olacak, saglikla ve huzur icinde yuvarlanip gidecez.. yuvarlanmak ne demekse ? :D
Ama arada bir de ugra bir iki biseyler ciziktir ki merakta kalmayalim ay ..
opuyorum kolayliklar diliyorum

Bri; dedi ki...

Ya okurken herşey güzel gidiyodu aslında özelliklede adadaki akşam kısmı:)Nolduda devamında böle dertler mertlerden bahsettin???Hayatım ne öle ölümle eş değer dert falan noluyoruz???Allah kimseye kaldırabileceğinden fazla yük vermez ve her gecenin mutlaka bi sabahı vardır..Bunu en iyi bilenlerden biri benim... bu güne kadar yaşadıklarımı yazsam secret'tan çok satardı emin ol ama ben diğer yazarların ekmeğine mani olmıyım diye yazmıyorum:)Bak böyle iğrenç espriler yapmamdanda anlaşılacağı gibi şimdi herşey yolunda..O yüzden saçmalama öle hata yapsam şaranpole yuvarlancam falan diye...Güzel güzel düşün güzel güzel şeyler olsun...Bu arada senin iş bulamaman gibi bir durum söz konusu bilem olamaz,daha işverenlerin senin için sıraya girmesi gerekiyo yahuu aç gözünü birazda gör...

anemon dedi ki...

EMRECĞİM ÖZLEDİK SENİ EVET CANIM SAĞLIKTAN BÜYÜK BASKA BİR SEY OK SAĞLIYILA COK UĞRASAN BİRİ OLARAK TAVSİYE DERİM KENDİNİ ÜZME HER SEYE HER SEY OLACAĞINA VARIR SU AKAR YATAĞINI BLUR CANIM BENİM
MUTLU OLMAYA SEDİĞİ CEĞİNLE GÜNÜNÜ GÜN ETMEYE BAKK EMİİ

Unknown dedi ki...

Nasıl yanii emrecan anladım ben onuda aman diyeyim nasıl ya?Abinin okumasınıda nasıl engelleyebilirim ki.?

Benim Hayatim dedi ki...

Her şey iyi olacak diye düşün içini ferah tut.Çok merak ettim sorununu hadi paylaş lütfen!

mayonez dedi ki...

ben bişi anlamadım:)) bu benim salaklığım dimi minik tavşanım benim..

nolur çabik açıkla seni üzenleri gelip tek tek yolabilecek enerjiyi buluyom bu ara kendimde:))

Annelog Atölye dedi ki...

Umarım herşey yolundadır Emre, iş konusunda da moralini yüksek tut, eminim içine sinen bir iş çıkacaktır!

Emre dedi ki...

Renkler, sağol iyi dileklerin için bende sağlığıma dikkat etmeye çalışıyorum çünkü ayakta olmak ve dik durmak zorunda olduğum bir dönemden geçiyorum. Ve bu kötü zamanların en kısa sürede geçmesini diliyorum rabbimden çünkü tek yapabildiğim dua etmek henüz elimden durumu düzeltecek bişi gelmiyor neyse ama zaman gösterecek bana herşeyi.

Elifim, canım biliyorum herşeyin düzeleceğini ama işte bazen insanın karşısına hayatta tahmin edemeyeceği şeyler çıkıp kötü bir sarsıntı geçirmesine sebep olabiliyor malesef, ama iyiyim şimdi şükür çünkü bende bana yapılan bu kötülüğü asla ve kat'a karşılıksız bırakmayacağım, bende kendime göre çözüm yolları buldum bakalım işte şimdilik zamana bıraktım kendimi önceliğim şu anda sadece bir iş bulmak, eğer hemen bir iş bulursam beni üzen bu olayın sonuna dahada çok yaklaşmış olacağım. (karışık oldu ama şimdilik ancak bu kadar açıklama yapabiliyorum, bu durum sonuçlanınca yazıcam herşeyi) ve dediğin gibi yazıcam bundan böyle sık sık.)

Biricitim canım, bende herşeyin yolunda gittiğini sanıyordum lakin gerçekler öle değilmiş ve çok can yakabiliyomuş napalım atlatıcam bunuda gerçekten bana değer veren insanların sayesinde.

Civcivim öperim canım seni:)

Elçin anladın sen onu.

Mücevher Kutusu, bende hep iyi olanı düşünmeye zorluyorum kendimi becerebildiğim kadarıynan ama ne kadar başarılıyım bilmiyorum, paylaşıcam ne yaşadığımı ama önce bi problemi çözeyim ondan sonra anlatıcam herşeyi.

Mayonezim şekerim, şimdilik anca bu kadar açıklama yapabiliyorum problemi bi çözeyim önce, sonra açıklıycam herşeyi, bende enerji topluyorum şimdilik ve zamanımı bekliyorum bakalım gerçekten can yakmak nası bişi, görecek gün göstermek nasıl olurmuş.

Annelogcum inşallah diyorum bir kez daha.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com