18 Temmuz 2007 Çarşamba

YAĞMUR, SOĞUK, DENİZ, GÜNEŞ, GÜLME, EĞLENME VE TEKRAR ÖZÜNE GERİ DÖNME


Merhabalar efendim, ben geldim, sanada merhaba günlük.

VENİ VİDİ VİCİ kısmının sadece VİCİ kısmını yapmayaraktan pazartesi günü Yalova'dan döndüm. Efenim zaten ben Cuma günü giderkene başlayan yağmur Yalova'ya vardığımda iyice şiddetini arttırmış durumda idi. Amanın hemde ne yağmak resmen fırtına kopuyor yani yaz olduğunu bilmesem ardından kar yağıcak diycem.
Neyse feribottan indiğimde abim karşıladı beni ve tabi ELÇİN ve CİVCİV de oradaydı, bir kafede beni bekliyorlardı, görüyon dimi okuyucu hasretime dayanamayıp teee beni karşılamaya gelmişler (desem pek inandırıcı olmayacak herhal) neyse vardım yanlarına he bu arada benim onların yanına gitme sebeplerimden en birincisi hafta sonu Çınarcık'ta denize gitmekti ama hava öle kararıp tüm şiddeti ile yağınca bir anlıkta olsa hevesim kursağımda kaldı accuk. Soora köye çıkmak için düştük yollara baktıkki hava yükseliyo, dedik gideriz cts. günü denize bişicik olmaz (azıcık yanıldık tabi) bize.

Eve vardığımızda sağolsun Elçin'in annesi Hamiyet teyze yapmıştı yine güzel yemeklerini Civcivimizde o güzel salatalarını yapınca e tabi yememek olmaz dimi, yedik bizde afiyetle, soora o soğuk havanın etkisi ile demledik çayımızı ohhh deymeyin yani keyfimize, gerçi bizim köyde hava gündüz sıcak dahi olsa akşamları mümkün değil hırkasız yada kazaksız oturamazsınız, hatta gece yatarken hep kalın yorgan örttüm bende diğerleri gibi. Hatta Elçin'in babası Özgür amca bayağı güldürdü bizi "yakayım size hemen sobayı" diyerekten bizi tiiiye aldı. O gece herkez yatınca ben Elçin ve Civciv yatmadık tabiki oturduk geç saatlere kadar meğersem gülme krizlerimiden dolayı yatanların hepsi uyanıkmış yani rahatsız etmişiz onları. Ne çenemiz boş durdu nede ağzımız, heleki şokellalı ekmek yeme ve çoraplarımızla dalga geçmelerimiz süperdi. Tabi bu arada fotoğraf çekmeyi kendine görev addeden pek sevgili Civciv ihmal etmedi o komik anlarımızı görüntülemeyi , fotoğrafları kendi blogunda görüntüleyecektir en kısa zamanda kanımca.

Sabah evdeki Gülbeyaz hanımefendi kuşun nameleri eşliğinde uyanıp direkt olarak dışarı baktık hava nası acaba diye, tabiki parçalı bulutlu bi hava vardı ama nerden bilebiliridik o parçalı bulutlardan birinin yağmur boşaltma ihtimali olduğunu, kahvaltının ardından hazırlandık bi solukta, düştük Çınarcık yoluna, ama bizim yola düşmemizi fırsat bilen o parçalı bulutların bi parçası başladımı yağmaya. Önce minik minik yağdı bizde kaale almıyoz geçer şimdi diyoz ama haybeye diyomuşuz, biz ilerledikçe şiddeti arttı yağmurun (yağsın tabi kızdığımdan değil yaneee)

Vardık plaja yağmur geçti ama hava hala kapalı, soora Civcivin ömrünü yedisi biz hiçbişeye karar veremeyince yani gitsekmi yoksa kalsakmı, acaba hava açılırmı gibi düşüncelerden ve bunları dile getrimelerden olsa gerek "ben ne diyosam o olcak" dedi, tabi boynumuz kıldan ince kabul ettik başımızı emme basam tulumba misali. Kalktık plajdan dönüyoruz başka yerlere daha baktık ve son anda ömrünü yedisi son kez soruyorum kalalımmı dönelimmi dedi ve ben kalalım deyince tekrar aynı plaja geri döndük tabi bu arada havada bayağı açtı güzelleşti birden, ama bi önceki yağmurdan ve soğuk havadan dolayı deniz çivi gibiydi resmen tabi alışana kadar.

Hem cts. hemde pazar günü denize gittik, sağolsunlar pek eğlendim ben kendileriyle hatta o kapalı havada bile bayağı kızardım. Hazır köye gitmişkene tüm akrabalarımı ziyaret ettim gönüllerini ve hayır dualarını aldım, iyi geldi bu kaçamak bana açıkçası.

Ama insanın aklında başka sorunlar olunca nereye gitsen onlarda seninle gelince hemen eve geri dönme isteği uyandı bende. Ne biliyim ya şu iş meselesi beni çok geriyo açıkçası o kadar yere cv gönderdim sadece bir görüşmeye gidebildim, sonradan adımın Emre olmasından dolayı beni görüşmeye çağırmadıkları aklıma geldi (büyük bi olasılıkla hemde) bende fotoğrafımı taratıp cv'me ekliycem bakalım bu sefer nolacak merakla bekliyorum. Komik ama gerçekte olabilir bu düşüncelerim dimi arkadaşlar.

Heee bu arada unutmadan söliyim kendime bi lap tap aldım, bundan sonra sıkça yazacağım bu böyle biline.

Elçin herkez fıkra yazsın demiş, ben fıkramı Elçin'in yorumlarına yazdım isteyen ordan okuyabilir (biraz ayıp bi fıkra oldu ama kusura bakmayın olurmu).
Öperim anacım hepinizi bayyyyyy:)


18 anlayan:):

Benim Hayatim dedi ki...

Pc hay�rl� olsu Emre. �sim konusunda hakl� olabilirsin. Sizinkiler niye Emre koymu� nedir bunun hikayesi? S�kma can�n� d�zl�e �kacaks�n �z�lme.

renkler dedi ki...

Bayan aranıyorsa Emre adı sorun olmuş olabilir. Benim eşim erkeklerin bloğuma girmesini pek istemiyor. Seni görür de sorun olur diye ad olayını anlattım, beraber senin sitene girdik, durumu gördü:-)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kız senin adın bundan kelli, Okşan olsun. Cv'ne de bunu böylece yaz. Bak iki günde kaç tane görüşmeye çağırıyorlar.:)) Şaka bir yana da, umarım en kısa sürede, istediğin gibi bir iş bulursun canım. Foto iyi fikir. O pozisyona bayan aranıyorsa, senin için adın dezavantaj olabilir. Bu arada, bizim tatil kuşlarına katılmışsınız siz de. Ohh sefanız olsun. Ne güzel stres atmışsınız.:)))

Emre dedi ki...

Mücevher Kutusu, sağol ya hakketten iyi oldu bu pc olayı sıkıntımı bi nebze olsa geçirdi, anacım bak şimdi benden önce bi abim olmasına rağmen babamın aklına ben doğunca nedendir bilinmez Yunus Emre gelmiş ne alakaysa (adama bak o zamanlar bile ne kadar global düşünüyormuş yahuu) koymuş işte adımı emre bende hala sıkıntılarını çekiyorum bu ismin, ama babam isimler önemli değil fikirler önemlidir der hep (bence beni kekliyo) hade öperim şeker az kaldı sananda dimi cumartesiye yaneee:)

Renkler, bencede öle oldu cv de adımı gören direkt çöpe attı, eşini ikna etmen zor olmadı umarım:)

İncegülüm, ha ha ha Okşan demek daha havalısı varmı bu ismin acep, ay inşallah İncegül ya, hazırlıycam cv mi fotolu, he hafta sonu iyi geçti kalanıda Elçin ve Civciv anlatır kanımca, hayde öper ben seni.

aquamarine dedi ki...

hayırlı olsun laptopun. artık sık sık bekliyoruz yazılarını:) iş de bulursun inş.en kısa zamanda. sen umudunu yitirme. öyle ha deyince olmuyor bu işler zaten maalesef işsizlik gibi bir sorun var ülkemizde...
biraz olsun kafa dağıtmışsın neyse kızlarla. yağmur keşke burda da yağsa:(

anemon dedi ki...

bence emrecğim
sen iş basvrunu cvden cok kendin sahsen yap bencede erkek ismi gibi geliyor egemen kac yasından beri hep senin ismini anne o erkek adı değilmi diye sorar

bu arada fotoları yayınlıycamda pcede sorun vardı en kısa zamanda ama tıslyecem işte tısleycem

cesur kedi dedi ki...

Emrecim sukur kavusturana..
hayirli olsun pc, guzel seyler yazasin hep..
Isim konusuna gelince , emre ismini blogumun yorum kisminda goren erkek arkadasim da basta seni yanlis tanimis( erkek oldugunu dusunmus ) ne bu samimiyet falan diye gecirmis icinden, sonra bloguna bakinca kendine cok guldugunu anlatmisti bana :D bi ikinci isim falanmi eklesek n'apsak ?:D Emrenur, Emrenaz , Emresu haha :D
Ozlemisiz ya , bak pc de olmus ihmal etme olar mi?
operim seni.

Emre dedi ki...

Aquamarin, eyvallah canım sağolasın, evet ha deyince bulunmuyormuş anladım onu, çıkacak bir yerden bişide bakalım işte.

Civcivim öle gidip kendin bizatihi gidip görüşemiyon, illaki onlar seni çağırıyo anacım be. Tısla bakem heyecanla bekliyom.

Elifim sağol canım be ayrıcanada lütfen öle pc misi demeyin o bir laptop lütfen darılıyo makinem (görmemişin laptopu olmuş tutmuş mausunu koparmış)
Ay şu ismim benide sinir etmeye başladı ama İncegülün bana layık gördüğü isim OKŞAN daha bi hoşuma gitti açukçasuuu, lütfen bana bundan sooora OKŞAN diyiverin gareee. Bende sizi özlemişim canlarım benim, öperim hepinizi.

emel'ce dedi ki...

Bencede isim konusu sorun oluyordur resim eklemek iyi fikir. En kısa zamanda iş bulacağına inanıyorum ben sende inan..

Emre dedi ki...

Emel ağlıycam ama ben ya bu isim yüzünden, onlara inat bulucam bi iş ismime rağmen azimliyim yaneeee:)

Bri; dedi ki...

Ya hayatım bitanem insan cv sine şöle en çıtırından bi resmini koymaz mı yahuuu...Sonrada bana iş vermiyolar diyosun kimbilir neler düşünmüşlerdir...Yok kardeşim ben koymıcam çocuğuma böle unisex isim erkekse direkt hamza kızsada badegül falan olsunda çocuğum böle sıkıntılar çekmesin diye..Yani babanesinin adı Fikret ananesinin adı Yücel olan biri olaraktan çok ii anlıyorum seni..hayatım tatil yap biraz yahuu sıkma kendini işşşş diyeee oda olcak zaten merak etme....

Emre dedi ki...

Biricitim canım valla öle çıtır bi fotom olaraktan son çektirdiğim vesikalığım var onu bi deniycem bakalım, kanımca sivimi görenler önce fotoya bakıp sonrada isme bakınca şaşıracaklar yine, ama öle sıkma demekle olmuyo be şeker napim alışınca insan bi tempoya evde oturmak acayip kötü etkiliyo insanı, napalım bekliyos işte çıkcak bi yerden bişi (inşallah).

LoLa dedi ki...

fotolarını gördük canım ama süper eğlenilmiş
artık bol bol yazarsın dimi canım
öptüm seni hadi bye

CaDı dedi ki...

Bende lap top aldım:) İkimizde güle güle kullanalım inşallaaaah:)))
Köyünüze mayonezle bizde geleeeliiim miiii? Canım çekti dee:)
Fig'e katılıyorum okşan olsa heryerden iş teklifi gelirdi:)))

Sebnem'den dedi ki...

yeni pc'de..yepyeni fotolarınla güzel bir cv hazırla..her yere yolla...

Emre dedi ki...

Lolam benim eğlendik evet, yazmaya gayret göstericem tabiki.

Cadı, sağol ziyaretin için, evet hayırlı olsun bakalım laptaplar ikimizede, çok isterdim blog aleminde yazıştığım herkezi tanımayı, gerçi böle bi hedefim varda nasıl gerçekleştireceğimi bilmiyorum henüz ama çalışmalarım devam ediyor. Evet sevdim Okşan ismini ama daha havalısı varmı bu ismin acaba:)

Şebnemcim hallettim şekerim merak etme sen, kendine iyi bak dikkat et.

pamuk dedi ki...

ah bide ben alabilsem lap top çok iyi olucak kardeşimle anlaşamıyoruz pc konusunda hade bye

Emre dedi ki...

Pamuk, hoşgeldin tekrardan, ben daha önceden istemiyodum evde bilgisayar felan ama blog oluşturunca olmazsa olmaz oldu bilgisayar benim için.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com