24 Temmuz 2007 Salı

ÖYLE, BÖYLE




Efendim merhabalar,

Havalar çok sıcak, çalışanlara Allah kolaylık versin, zannetmeyin ki evdeyim diye sıcaklar beni etkilemiyo, ama sizinki kadar değil tabi, ama bu cümlelerimden de “bu kız evde oturmak istiyo, çalışmak istemiyo” sonucuna varılmasın lütfen, lütfennnn, reca etcem yani.

Nihayet ki nihayet fotoğraflı sivimi yolladım bugün bir yere, hem meyl attım hemde faksladım (allahım ya nolur ya çağırsınlar lütfen bak reca ediyorum) bakalım nolcak, merakla bekliyorum.

Evde çok sıkılıyorum ben ya, ev işi yapmak bi yere kadar, sabah kalk, kavaltı et, yatakları topla, süpürülmesi gerekiyosa süpür, ardından “bide silsen hiç fena olmaz” anne bakışı ama sen o bakışa aldırma sadece süpürmekle yetin, ya ne gerek var dimi, yap yap aynı yaneee, kirleniyo yine “ ama olsu kızım sen yap yinede bak yarın öbürgün evlencen, evini böceklermi bassın” niye bassın annem ya evimi böcek felan benki böceklerden bu kadar korkarken nasssı oluyoda böle cümle kuruyo anlamadım. Hele ki bu sıcakta ütü yapmak başlı başına bi zayıflama yöntemi, ohhh hem terliyon hem buhar var acayip zayıflatıyo yane, ha saunaya gitmişsin ha ütü yapmışsın aynı (ben bu satırları yazarken annem mutfaktan gelip bana taciz bakışlarında bulunuyo) şu bilgisayarın başından kalksamda toparlasam artık ortalığı diye, bakalım hangimiz kazancak ehi ehiiiii.

Bu arada bişi daha ben blog yaptığımdan beri (cümleye bak blog yapmak) neyse işte oluşturduğumdan beri yani ilk günden beri bana kim yorum bıraktıysa linklerime ekledim, peki arkadaşlar sizler nası oluşturuyosunuz bu linklerinizi benim gibimi yaptınız sizde merak ettim.

1-Bişi daha, yazdığım yazıya birinin linkini eklemek nası oluyo, yani hani siz yapıyonuz ya böle yazının içinde kişinin ismi farklı renkte oluyo böle (süper anlattım dimi)

2- Bir bişi daha, başka bi bloga tıkladığım vakit müzik çalmaya başlıyo, bunu nasıl yapıyosunuz, lutfen benide engin bilgilerinizden faidelendirin lütfen.

3- Peki diyelim müzik çalmaya başlıyo, bu süreyi kim belirliyo, mesela ben şu an NİL’in şarkısı varya hani “o beni pirenses peri sanıyooooo” şarkısının çalmasını istiyorum, ama istemekle olmuyo işte nası yapcam ya yardım edin lütfennnnn J

Başka soracağım şeyler olursa yorum kısmında yazarım artıkın, hadi anacım öperim hepinizi artıkın ütü yapma vaktidir emre için.

A bakın yukarı karikatür ekledim ama kanımca biraz küçük oldular, nası büyütebilirim, bu sorumada cevap verirseniz çok memnun olurum. Yine öperim, gorüşürük.
Ya hani bundan bir kaç yazı önce kendimle ilgili ve en yakınlarımı da ilgilendiren üzücü bi olaydan bahsetmiştim ya o konu halen devam ediyor ama sadece susarak, bense konuşmak için sadece zamanımı bekliyorum, sonuç olumlu yada olumsuz dahi olsa ben yinede konuşacağım, çünkü içim öyle acıyoki bunu kelimelere dökmek mümkün değil, şu an için tek isteğim bir iş bulmak ve hayatımı bir nebze de olsa yoluna koymak, evde olunca içim daralıyo, üzgünüm hala; içimden ne gülmek geliyo ne ağlamak, ikisinide yapamıyorum, hiç bişiden zevk almıyorum, gittiğim yerlerden, sohbetlerden, uyumaktan, uyanmaktan, yemek yemekten, birileri bişey anlatınca sadece suratlarına bakıyorum,yorum yapamıyorum, ama yinede ayakta durmaya çalışıyorum, güçlü olmam lazım, ayrıca susmak beni üzenlere en büyük ceza bunu farkettim. Çok şükürki bi sevgilim var, o çok yardımcı oluyor bana, benden uzak dahi olsa hayatımın en zor dönemi diye adlandırabileceğim bu zamanda onun canımın, sevdiğimin, sevenimin, sevgimin, ilk aşkımın ve ilk sevgilimin yanımda olması hayatımda olması beni çok olumlu yönde etkiliyo ve ayakta tutuyor. Seçim günü arkadaşlarımla buluştum hatta arkadaş kelimesi yetersiz kalıyor dostlarım diyelim, onlarda beni görünce çok şaşırdılar "emre, seni yaklaşık on yıldır tanıyorum, şimdiye kadar hiç ama hiç böyle görmemiştim , sen her zaman bizi güldüren neşelendiren insandın nasıl bi acıdırki bu" dedi ve ben sadece arkadaşımın suratına bakmakla yetindim çünkü söyleyecek bişi bulamadım kendimde.
Offf neyse ya böle işte devam ediyo bu süreç şimdilik, ama elbet son buldurucam, sadece zamanımı bekliyorum ve takrar tekrar öpüyorum (kaçıncı kez öptüm unuttum) :)

24 anlayan:):

Sebnem'den dedi ki...

TATLI EMRE....
ŞİMDİ İSİM EKLEMEK YANİ YAZININ İÇİNE ŞÖYLE OLUYOR...YAZINI YAZDIĞIN SAYFADA,HANİ ÜST BÖLÜMDE UFAK UFAK İKONLAR VARYA,O İKONLARDAN BİRİSİDE DÜNYA ŞEKLİNDE..ORAYA KİŞİNİN BLOG ADRESİNİ YADA WEB ADRESİNİ YAZIYORSUN.YAZI YAZARKENDE MESELA ŞEBNEM DEDİN YA...ŞEBNEMİM ÜZERİNE ETKİNLEŞTİR..SONRA BUNU ORAYA EKLE..GALİBA TAM OLMADI ÇÜNKÜ İŞTEN ÇIKMAK ÜZEREYİM...AMA SEN CİNSİN YAPARSIN..HA BİRDE LOLA YARDIM EDER SANA..

LoLa dedi ki...

selam emrecik
müzik için öncelikle
"www.imeem.com" a üye ol ardından istediğin şarkıyı "upload" et yada orda istedğin şarkıyı yazıp aratabilirsin...
ardından şarkının kodlarının olduğu ve şarkının çaldığı sayfa açılır
"Embed in your Blog, Website, etc" yazan yerdeki kodu kopyala, eğer sitende otomatik olarak çalsın istersen "auto play" a tıklayıp kopyala
daha sonra sayfa ögelerine gel ve html-java olarak ekle istediğin yere koy boyutunu değiştirebilirsin...

bağlantı olayına gelince canım
post yazarken adını yazdığın yani bağlantı kuracağin kişinin adını yaz üzerine kopyalar gibi seç, ardından şebnemin dediği o köprü ikonuna tıkla ve bloğun yada web sitenin adresini yaz "tamam" de
bağlantın olur

canım umarım karışık olmamıştır:)))

Unknown dedi ki...

vay resimler konmuş falan sen aldın yürüyorsun emrecan öptüm by..

Bri; dedi ki...

emre yaaaaaa niye bütün anneler aynıııı:(:(:(:(ya bi ev süpürülünce temiz olur benim bildiğim bide toz alırsın tamam işte cillop gibi oldu..Gidip bilmem kaç yüzbin woltluk süpürgeleri ne diye alıyolar o zaman boşu boşuna dimi ama:)Kesin biz yeni jenerasyonun evini böcekler basar yaaa:):)
Bu arada sorduğun sorularla biz diğer cahil blogcularında aydınlanmasına yardımcı olduğun için saolasın canım...:)
Bu arada sen çok öpmüşsün blounda bende seni öpiyim baride karşılık olsun:)

Unknown dedi ki...

ama sen müzik olayıda yapmışsın ama bende istiyorum ama ama:((((

pamuk dedi ki...

evet bütün anneler aynı ben daha küçüğüm diyorum öğrenip de ne yapıcam yine de ısrarla öğretmek istiyo çalışmayan ve okumayan insanların kaderi bu ev işi sanırsam :))bu arada bilmediklerimi öğrenmiş oldum teşkür canım

renkler dedi ki...

Yaaaa, canım yaaa... Üzülme ne olursun. Biliyorsun hepimiz yşıyoruz öyle tatsız dönemler. Allah sağlık versin de herşey düzelir. Diğer sorularına gelince, pek bir yardımım olamayacak. Sadece linkleri beni okuduğunu bildiğim ve benim de bloğunu okuduğum kişileri koyarak oluşturdum. Öylesine gidiyor işte.

Mutluluklar dilerim içten...

Emre dedi ki...

Şebnemcim sağol ya yapcam o etkinleştime işini bakalım nasssı olcak, sağolasın.

Lolam benim hemende koşarmış imdadıma, eğer bloguma geldiysen müziği eklediğimi görmüşsündür zati, link eklemeyide bir dahaki yazımda yapıcam, beni ve diğer arkadaşları engin bilgilerinden faidelendirdiğin için ayrıcana sağol, canımsım öperim çok.

Elçinim, siz yokken ben çok yol katettim canım benim, hem foto hem müzik bide linki başarabilirsem oldu say sen bu işi. Tutmeyin ülennnn blog aleminin delisi geliyoooo::)

Biricit ya benim annem ben 40 yaşımada gelsem taciz uyarılarını yapmaya devam eder, çünkü annanenm de öleydi anneme karşı, yani genetik bişi canım anneden kıza geçiyo, ve benide kendilerine benzettiler:( :)) bende seni öptüm

Pamukum huzurun olsun yeterkiyoksa iş yapmak nedirki vız gelir yaneee unutma bunu, öperim çok.

Renkelercim, azalıyo yavaş yavaş içimdeki sızı dedim ya zamanımı bekliyorum şimdilik, güç toplamam ve güçlü olma vaktidir benim için, ay iyiki sormuşum bu soruları bak kaç kişi faidelendi Lolanın yazdıklarından dimi:) senide öptüm şeker.

Unknown dedi ki...

yuru be kardesim seni kım tutar...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Anneler ve o meşhur taciz atışları. Benimki her gün kapıları sildirirdi yaa.. bak bu yaşıma geldim, ben niye o kapıları her gün siliyordum hala çözebilmiş değilim.:))
Şu yazı içine link verme işini denedim. Ama isim yerine blog adresi çıktı her seferinde. Ben de sinirlendim, bıraktım. Ama, azimliyim başarıcam.:))

aquamarine dedi ki...

uzun zor sıkıcı günlerin en kısa zamanda geçer umarım emrecim. ama bak ne güzel dostların var ve sana destek olan bir sevdiğin var. bunlarada sevinmelisin. müzik de eklemişsin bloguna hayırlı olsun:))

anemon dedi ki...

emreciğim annler böyle işte evde durmakta böyle bir sey naca temizlik yemek toz almak ütüden basaka bir sey yok ama calıstığın zamanlar
insan kendini daha işe yarıyormus hissediyor yada söyle diyelim yaptığın iş göze görünüyor

bende fark ettim sendse ki durgunluğu yapma böyle en güzel cağlarındasın dert etme kendine bu kadar tabiki üzlür insan ama

kendini değiştirip susturacak kadar değil

öpüyorum bu arada işe girmişsin hayırlı olsun

Emre dedi ki...

Elçin, kimse tutamaz kanımca.

İncegülüm, anneme kalsa ben hergün yerleri silmeliyim, helede bu havada kapı cam açık, toz her bi yerler. Sanırsam bi sonraki yazımda ekliycem şu link işini tabi başarılı olabilirsem eğer.

Aquamarıne, iyiki dostlar var ve iyiki sizlerde varsınız, iyi geliyosunuz bünyeye bilginiz olsun, he keledim müzikimi habire değiştiriyom o sebeplen:) yapabilince şımarıyo işte insan.:)

Halecan, erkezler anlıyo bu durgunluğumu, bende merak ediyorum ne zaman bitcek bakalım göstercek zaman. Eyvallah canım sağol.

Derin Sularda dedi ki...

merhaba Emre,
Yoktum çoktandır yeni geldim eve
Öncelikle ressim ve müzik olayı çok güzel olmuş.Tebrikler...
Meşhur anne bakışına gelince, açıkçası henüz 4 aylık ama şu kızım büyüsede biraz bana yardımcı olsa hiçte fena olmazdı diye düşünüyorum, şimdiden şu bakışlara çalışmaya başlayayım ben de... kötümüyüm ? evett.. Bu arada yeni siteme de beklerim sevgiler.
Dilek

mayonez dedi ki...

EMRE BENİM ANNEM CEYMİS BOND GİBİN Bİ KADINDI.. EVİ SİL DER KOMŞUYA GİDERDİ, EVİN EN DİP KÖŞE YERLEİNE MİNİK KAĞIT PARÇALARI YERLEŞTİRİRMİŞ MEĞERSEM, BEN DİPLİ BUCAKLI SİLMİŞMİYİM DİYE KONTROL İÇİN. BENDE NEDEN BU KADIN BEN EVİ SİLDİĞİM HALDE HALA TERLİS FIRLATIYOR DERDİM..SONRADAN ÇÖZDÜM OLAYI KAĞITLARI TOPLA BİTTİ GİTTİ:))

bu arada genç jenerasyonun evini böcek basacak diyen arkadaşa eski evimde bir karında kolonisiyle yaşadığımı ve hatta alevli yüzükten atlatabilecek kadar onları yetiştirdiğimi söylemek istiyorum. ya vallahi haftada 2 defa siliyorum evi:))))

Unknown dedi ki...

çok yoğunuz çok bildiğin gibi değil görüşemiyoruz o yüzden kafa kaşıma fırsat yok ancak gece çocuklar uyuyunca kendimizi bulabiliyoruz ......

Emre dedi ki...

Dilek hoş geldin, merak etmeye başlamıştım nerde bu kız diye, ziyaret etcem en kısa zamanda blogunu, ayrıcanada sıkma şşmdiden çocuuuu:)

Mayonez, ne akıllı kadınmış senin annen ya, helal olsun valla yaptırmış yine de sana işleri. Bakalım eğer kısmet olurda velenirsem bir gün gelip bakarsınız dibim köşem temizmi.:)

Elçin, :)

Unknown dedi ki...

bak hala yazmamışsın:)))

CaDı dedi ki...

Fıstık, Allah dermansız dert vermesin inşallah. Tam olarak sorun nedir bilemiyorum ama dualarım seninle, işe yararsa tabi. Emin ol:) Sevgiler kucak kucak..

Mutluveumutlu dedi ki...

Merhabaaa :))Emre bloğunu uzun süredir okuyorum,yazarken bize yansıttığn enerjiye hayranım :)
Biraz önce İncegülde yorumunu okudum,hemen döneyim Emreye yorum yazayım dedim.İş olayına sevindim,,hayırlısı olsun.haberlerini bekliyorum.
Birde yıllar sonra bana saç köpüğünü hatırlattığın içinde sana çokkk teşekkür ederim,benimde aynen banyodan sonra tülü tülü olan saçlarım var,kıvırcık desen kıvrcık değil,düz desen düz değil,jöle sürsen yapış yapış.
Köpük süper fikir ya.Sen çok yaşa emi.
Tekrar görüşmek dileğiyle,sevgilerr....

SELIN dedi ki...

sitene ilk girisim ve bayildim cok guldum sagol ya iyi gunler FILIZ

LoLa dedi ki...

emre sen de gel buluşalım canım
mail adresimi şebnemden falan alabilirsin canım
buluşalım cumaya dedim onlar içinde uygunsa
sen de bana bildir olur mu
hadi bakalım inş.. olur...

Emre dedi ki...

Elçin, kal geldi bana ya gitti uçtu aklımda ne varsa yazmak için ama azimliyim yazıcam elbet:)

Cadıcım, sağolasın allah razı olsun senden eksik etmediğin duaların için öptüm çok:)

Mutluvemutlu, hoşgeldin şeker bloguma sefalar getirdin, bende takipçinim senin ohh ne güzel çoğalıyoruz yahu:)köpük bencede süper fikir kanımca:))

Selin sende çok çok hoşgeldin, görüşücez bundan sonra:)

Loacım çabuk git kendi blogundaki yorumumu oku çabuk dedim hade:)

Sebnem'den dedi ki...

emre benim profilimden mail adresime gir...sana mail atayım ben..şimdi kızcağızın mail adresini burda yayınlamamayım bari..dimi?:)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com