26 Mart 2008 Çarşamba

NERDEYDİ BU EMRE? A) VALLA HEÇ GÖRMEDİM B)BURDAYDI AMA Bİ SORİM C) BİLMİYORUM E)HİÇBİRİ

İşte geldim buradayım, yine o klasikleşmiş “uzun zamandır yoğunluktan yazamadım” cümlesini kursam mı inanırmısınız bilmiyorum, sanırsam içinizden “hadi len ordan yermiyiz artıkın bunları” diyenleriniz olacaktır mutlaka, olsun diyin ben kızmamki ehiii.

Neyse canım yazıyorum işte ama pekte sık yazan bir bılogır olmadığım aşina (az daha yazmasam Biyo oyacaktı kabak oyar gibi).

Yalnız gerçek olan bişey var ki bu bahar bana bi çarptı çarpış o çarpış yani hala yerlerde sürünüyorum, sürekli bir yorgunluk, bezginlik, uykusuzluk, huzursuzluk!!, yaptığımdan zevk alamamak şeklinde sürüp gidiyorum. Bakalım ne zaman kendime gelcem, hani çizgi filmlerde karaktere araba çarparda dümdüz olur ya sonrada birden şişer balon gibi normale döner işte bende bunu bekliyorum (çok beklermiyim aceba)

Haaa unutmadan sanırsam birde kıronikleşen bir sırt ağrım oldu hayırlı uğurlu olsun bakalım, ne zaman canım sıkılsa bi şeye yada sinirlensem stres (adın batsın emi) olsam hemen kasılıyo ve hiç geçmeyen bi ağrı oluyo, ilaç fayda etmiyo ayrıca.

Geçenlerde arkadaşlarım geldi ziyarete onlara süper manyak ötesi kısır yaptım, valla böle güzel kısır yapabildiğimi bilmiyordum gurur duydum kendimle, ayrıca böle acayip kabaran bi kek bile yaptım yanına, gerçi kalıp küçük yaptığım harç fazlaydı ama olsun çok lezzetli oldu, burovni burovni olalı böyle kabarmamıştır yaniiiiiiiJ, çaktınız demiiiii normalde burovni kabarmaz demi benden kıdemli arkadaşlar sölesenize, hem normalde burovni yaparken üstüne dökmek için un katılmamış sıvıdan bi bardak ayrılır dimi pişince üstüne dökmek için ben onuda ayırmayı unuttum ama ne yalan diyim çok güzel oldu be, bide börek yaptım kıymalı patatesli ımmhhh, kaptım ben bu işi artık eminim, bir kurfasulye yapıyorum kocam barnaklarını yiyo valla, annemin elini almışım babam öle dedi, çok gurur duydum, annem yemek konusunda ustadırda lakin ben kızkene (hep böle derler ya yeni evliler kızkene, bekarkene) hiç mutfağa sokmadı beni, hep izledim, zaten formül belli demi, ben hala yemek yaparken sürekli kapağı açıp bakma ihtiyacı duyuyom annem bi kapatıyo kapağı bide pişince açıyo farkımız bu, ama buda geçicek zamanla.

Geçen hafta sonu Yalova’ya gittim annemleri ziyarete hazır gitmişken hamama gitmeden dönmek olmaz deyip hamam sefasıda yaptım, lakin hamamda biz yıkanırkene kalabalık bir grup geldi çoçuk felamda getirmişler, hamamın ortasında da havuz var böle sıcakmı sıcak, normalde bende sıcak suyla banyo yapmayı severim hatta o havuza girerim lakin o gün çok sıcaktı su ben bile dayanamadım neyse şekerim bu hatunlardan birisi o havuzun suyunun sıcaklığını kontrol etmeden çocuklardan birini soktu çıkardı suya, bir feryat bir figan çocukta yani kalabalık olmasalar felan dalıcam kadına, benim içim gitti çocuğa, kadının manyaklığı çocuğu kurnanın yanına oturtup foşur fuşur yıkamasıyla devam etti biz çıkana kadar ağladı çocuk ya, geberdi sıcaktan ama kadın anlamadı, şimdi bişi desem kalabalıklar tırsıyom kayıp düşmek var mermerin üstüne, sustum içim acıyarak, tipleride normal değildiki bişi söyleyesin, kavruldu çocukcaiz, yazık ne kötü bi anısı oldu çocuun hamama ve sıcak suya karşı.

Elçin ebeyim biliyom müsait bi zamanda yazıcam valla bak.

Veee huzurlarınızdan ayrılmadan önce “bitlisssssteeeeaaaaaa 5 minareeeeeee, beriiiiiiiiiiiiiiiiiiii geeaaaaallllllll oğlannnnn beriiiiiiiiiiiiiiii geeeeaaalllll” şarkısıynan veda ediyorum canlarım benim.

Heee bide bu hafta TV 8 de Sunay Akın’ın “Hayat Deyince” programını izledim konuğu Mazlum Çimen’di ve tüylerimi diken diken eden bir aşk türküsü okudu ki, dedim içimden aha anca böyle dile gelirdi aşk buyurun sizde okuyun istedim lakin keşke bu türküyü dinleme şansızınız olsa çok güzel be valla, ağlamakmı istiyorsun dinle ve ağla işte.

FERYADI İSYAN
Mem nelere, gark olmadı, zinin ateşi için
Ferhat dağı, delmedi mi, şirinin düşü için
Kusur ise, her saniye, her yerde seni anmak
Mecnun azmı, yemin etti, leylanın başı için

Gözlerinin, dokunduğu, her mekan memleketim
Bakıver de, uzanasın, gurbetin esaretin
Ahmet arif, hasretinden, prangalar eskitmiş
Beni böyle, eskitense, prangalı hasretin

Sana yine, sana yandım, nesimi de, dün gece
Gözlerinle, yüzüleyim, bend olayım allaca
Böyle hüküm, buyurmuşlar, tanrılar divanında
Ha ben sana, yollanmışım, ha muhammet miraca

Cümle cihan, güzellerin, yüzlerine ben örsün
Gözlerin balyozu, oldu, içerimdeki örsün
Ruhumdaki, fırtınalar, merih'i usandırdı
Nuh'a haber, eyleyin de, gelsin de tufan görsün
MAZLUM ÇİMEN

20 anlayan:):

Bendeniz.. dedi ki...

eh,hiç olmassa yaşadığını öğrendik:))
görüşücez senle tembel tavuk,öptüm
(yok sana başka yorum:PP)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

E be YunusumEmrem nihayet:)
Tamam tamam bıraktım oyacağı elimden.
Kısır yap bana affederim.Ayyy bahsetmek bile ağzımı sulandırdı yaaa.Bide yazı içindeki "biyo" linkini bu açık olan bloga rica ediyim canımmmm:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımmm, şükür kavuşturana. Özledim valla. Yine keyifle okudum yazını. Bu bahar havası bendide çarptı sorma. Benimde çoğu zaman canım hiçbirşey yapmak sitemiyor.Hamamdaki çocuğada çok acıdım. Nasıl dayanabildin canım yaa. Ben dayanamazdıms anırım:)) Yemeklerinde süper demek. Ellerine sağlık. Yaparsın sen daha ne yemekler yaparsın canım benim. Öptüm seni kocaman.

HAYAT dedi ki...

YANİ SONUNDA SENİ BURADA GÖREBİLDİK.YAZ GELSİN ÜZERİNDE Kİ MİSKİNLİK GİDİCEK BENDE DE AYNINDAN VAR AMA HEPSİ GEÇİCEK UMUTLUYUM ,BEN İÇİMİZ KIPIR KIPIR OLUCAK .MAMALARDE ENFES YANİ ANLATTIĞINA GÖRE SABAH SABAH KARNIM AÇIKTI YANİ BİZDE İSTİYORUZ......

Emre dedi ki...

*Bendeniz, valla ben hala yaşayıp yaşamadığımın farkında değilim, bide illet gibi grip yapıştı üstüme pazartesiden beri keyfim iyice kaçtı yani yaaaaa. Görüşelim bebeğimmmmmmmm:)

*Biyocanım benim, gelim oraya yapim sana bi kısır böle en ekşisinden en yeşilliklisinden en acılısından offf valla benimde ağzım sulandı, ayrıcanada link işi tamamdır anadınmıııı:)

*Muhabbet Çiçeği, amin canım benim, valla bahar kırmış geçirmiş ortalığı herkez aynı, ya hamamdaki çocuk hala benimde aklımda ama müdahale etsem yapıştırıverirlerdi beni mermere kırılırdı her yanım tırstım bende napim, yemek konusunda iddam yokta allahtan lezzetli oluyo yırtıyoz ordan bende öptüm şekeryus.:)

*Hislerim ve Ben, valla bende şaşırdım yazdığıma lakin şu bahar geçincede çok sıcak bir yaza gircez oda beni endişelendiriyo açukçasu çünkü ben çok terleyen bi tipim yani öle vıc vıc diil ama böle koyu renkli şeyler giyemiyorum ve sinir oluyorum yaaaa sıkıntılı bir tipmiyim neyim anlamadım:)

sessiz balik dedi ki...

yorumun ile davet etmişsen ; burdayım anında annadın mı .

emrem , iyi geliyo be sesin çok sevindim

ellerine sağlık o güzel yemekler yapan ; ama ben çok fenayım çok kötü kötü yemek yapıyorum diye kocam mutfağa sokmuyor beni , akşam yemeğinden firarcıyım anlayacağın . allah korusun çocuk olunca napcaz kim doyurcak bilmiyorum. anneme yollarım , o bakar , de mi?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Tembelliğin adı yoğunluk mu oldu. Kız benim kadar mı yoğunsun be gülüm. Bütün gün bir departmanın işlerini tek başıma yapıyorum. Hala bir yardımcım yok. Bekliyorum.:( Akşamları da üç tane erkek azmanıyla uğraşıyorum. Anacım arada uğra mekanına. Özletme kendini.

Ayrıca da o kısırdan ben de isterem.:)

Öperim gül yanaklarından.

Püstüklü Mama dedi ki...

Açım ben aç. Yazmasana öyle güzel şeyler :) Yaz be canım. Bak neler oluyor kaçırıyorsun. Özledik seni. Bak ben aşık bile oldum. Galiba yani. Amaaan! Her yere yazıyorum bak. Ay ay :D

Gitme bi daha bu kadar uzun. Kızarım bak :)

aquamarine dedi ki...

emrecim bahar seni de çarptı demek.
sen baya döktürmüşsün maşallah. burda okurken nasıl canım çekti yaa daha kahvaltı etmemiş bir insana yapılır mı ama yaa:))
yalovada hamam sefası da olmazsa olmazlardan heralde. ama yazık olmuş çocuğa yaa... öptüm..

Emre dedi ki...

*Sessiz balıkım öslemimmm, valla iyimiyim emin değilim, yemek işide kocada demek ne güzel ya aferim sana, merak etme çolun çocuunn olunca sen yaparsın kıyamazsın biyerlere göndermeye canımcım öperim çok.

*İncem cevap versemmi ordan gafama bişi fırlatırmısın bilmiyorum en kısa zamanda da kısır yapıp yolluyorum kargoylan olurmu bebeğimmmm:)

*Püstükyisum valla bende özlemişim sizleri, gel güzelim sen bana yapim sana en güzel yemeklerimden doyuriyim karnıceyizini, kızma sen tatlım bak aşıkda olmuşsun senin şu an herşeye gülüp geçmen ve herkeze sırıtık bi şekilde bakman lazım (bana öle olmuştuda) öptüm en çokundan:)

*Aguacık sen de az maharetli diilsin lolada okudum yaptıklarını banada az biraz değişik tarifler ver baride hep aynı şeyleri yapmayalım demi.

Bendeniz.. dedi ki...

tatlım ben şimdi nerden bulurda dinlerim bu şarkıyı derken tesadüfen buldum imeem de adresi vereyim sen sitene ekle 300 leri 200 yap ve auto play i işaretle tamamı öpüyorum çok..

"http://hepseqil.imeem.com/music/gJucDVei/mazlum_cimen_feryadi_isyanim/"

LoLa dedi ki...

hoşgeldin emre özlettin kendini...
bakıyorum da iyi bir ev hanımı olma yolunda önemli adımlar katetmişsin kekler börekler havada uçuşuyo:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CANIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

CANIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

Benim Hayatim dedi ki...

Nice Mutlu Yıllar sana :) Parçayıda ekleseydin tam süper olacaktı!

CaDı dedi ki...

hihohahihohi:) Ay sana catlank desem ayip olmaz dimi:)) Sarkiyi okumadim, simdi keyifli yazini okuyup aglamak istemedim, zaten dokunsalar agliycam! Neyse o cocugu yakan kadina yanlislikla o sicak sulardan sicratsaydin keske:))

CaDı dedi ki...

Anaaaa dogum gununmus!! Nice guzel yillara canim, kocaman sevgi dolu opucukler tunus tan Emre hanima gidiyooorr..

anemon dedi ki...

ay emrecğim gelmiş ama bende yeni geldim
zatiii
kimin kzısın aysnin sen yapmıycaksında biz yapıcaz güzel yemek el ço önemli bu işlerde
anam emrem sende bir yıl olmdan evlilik seni kocattı be güzelim
ne sırt ağrı o simdi ne stresi hayat hep stres zaten kasma kendini
bak hemsişernde bir sey yapamz sonra
ayy anne enemim beni hamam da yıkayısı geldi aklıma kaynak sularla
tursum cıkar eve giedecek takatim kalmazdı ne türküymüş ama

son ktaya bittimm
gözlerin balyozu oldu kalbimdeki örsün

söyle nuh a da tufn görsün vayyy vayyyy

Emre dedi ki...

*Benndeniz, canım benim internetin medaarı iftiharı sen olmasam ben naparım, müsait bi zamanda ekliycem şarkıyı canım benim eyvallah.

*Lolam canım benim valla bende kendime şaşırmaktayım yemek konusunda ee nolcak işte yumurta kapıya dayanınca istersen yapma yani sen bilirsin.:)

*Muhabbet çiçeğim canım sağolasın yav.

*Cadıcım canım, çatlaklık konusunda haklısın lakin hangi konudaki çatlaklığım dikkatini çekti bana bi de be hade yap bi güzellik, hamamdaki çocun da çığlıkları hala kulağımda yavv, zavallı çocun ömrü boyunca unutamadığı unutamayacağı bir anısı oldu melasef, doğum günüm içinde ayrıca mersi canım, öpüyorum, dokunsalar ağlamak benim de bu aralar dört yanımı sarmış durumda.

*Halecan, niye gelmedin gız pazar günü balık yemeye güzel bi gündü valla, son kıta benimde en sevdiğim.

sessiz balik dedi ki...

emreee,napıyon nerelerdesin
şimdi de mercimekli köfte ve irmik helvası yaptım diyecen korkarım :))))

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com