27 Şubat 2008 Çarşamba

YAZMADI OLMASIN DİYE YAZILIYOOO :)


Sırf Şubat ayında yazmamış olmamak için, azıcıkta kendimden haberler vermek için yazıyorum bu satırları (haliyeti ruhiyetimin dengesizlikleri devam etmekte hala ve banada mani olmakta yazmamam için),
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Geçen yazımda bana yorum yazan ama benim nedense yorumlarına bile cevap yazamadığım
ELÇİNCE, RENKLER, MUHABBET ÇİÇEĞİ , pisilocik (annem böle sölüyo) danışmanlarım DİLEK & MAYONES & SESSİZ BALIK & TATLI CADI, yeni arkadaşlar BEN SİVAS GÜZELİ, FİRDEVS , AYMEN, sizlerden özür diliyorum cevap yazmama nezaketsizliğini gösterdiğim için.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Pek bir değişiklik yok hayatımda yazmadağım zaman zarfı içinde, her şey aynı, ben aynı, sorunlar aynı, sorular aynı, bide işyerinde işler acayip yoğunlaşmaya başladı buda beni çok yormaya başladı, fiziksel değil belki bu yorgunluk lakin kafam yorgun, ve aşırı stresten sürekli omuzlarım ve sırtım tutuluyor.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Haybeden Gerçek Üstü Aşklar" oyununa gitmek nasip olmadı zamanında bende geçen gün alış-veriş yaparken DVD'sini gördüm ve pek bir mutlu oldum hemen de aldım zaten, izlemeyen varsa alsın izlesin diyorum, o kadar güzel anlatmışlarki ikili ilişkileri izlerken sürekli "aaa bende böyleydim" yada "o da öyle yapmıştı, böyle konuşmuştu" demekten kendimi alamadım, gerçekler ancak bu kadar mizahi anlatılabilirdi, heleki Demet Akbağ'ın sinirli hallerindeki çıkışları süper, kısaca gidin&alın&izleyin diyorum nacizane.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Kocamın çalışma saatlerinin belirsizliğinden doğru düzgün bir sosyal hayatımız olamıyor malesef ne zaman program yapsak hooop nöbet çıkıyor ona ve iptal ediyoruz yapacaklarımızı ve ben bunada sinir oluyorum, ne sinema ne tiyatro ne bir yürüyüş ne ne ne .......... bitmeyecek gibi bu "ne"ler.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ama genel olarak hepinizi okumaya gayret gösterdim, kiminize yorum yazma fırsatım oldu kiminize olamadı malesef, ama gayret edicem bundan sonra yazmaya (inşallah). :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu arada hayatımı kolaylaştırmanın da yollarını aramaktayım, yükler omuzlara binince tek tek bakalım bulmak kolay olacakmı, umarım bulucam bulursam zaten sölerim size yada bulanlar yazsınlar bakalım nelermiş kolaylaştırmak:),
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ve huzurlarınızdan ayrılmadan önce sizlere "george clooneyyy çok sevdimmmmmm o beni hiç sevmiyor, kalbimi ona verdim, artık geri vermiyorrrrr, elim kolum bağlanmış............" şarkısıynan veda etmek istiyorum, mutlu ve huzurlu ve barış dolu yarınlarda buluşmak üzere kaçıyorum:))
-------------------------------------------------------------------------------------------------
yaaaaaaaaaaaaa her paragraftan sonra ara veriyorumki yazılar karışmasın birbirine diyeee ama olmuyo olmuyo olmuyooooooo ve sizi bu uyus ötesi uyus eksilerlen tire de diyebilrisniz(-) başbaşa bırakıyorum:))

25 anlayan:):

TATLI CADI dedi ki...

HOŞGELDİN EMREM SENİ ÇOK ÖZLEMİŞTİM.YOĞUN İŞLERİNDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM .YORUMA CEVABI FALAN BOŞ VER SEN İYİ VE MUTLU OL YETER.
HAYAT HİÇ BİR ZAMAN KOLAY OLMAYACAK ZATEN KOLAY DA OLSA TADI ÇIKMAZDI Kİ. MÜCADELE EDERKEN KARŞILAŞILAN İYİ VEYA KÖTÜ SÜPRİZLER ÖNCE BÜYÜTTÜ BİZİ ÇOCUK OLDUK DÜŞE KALKA,SİNİR HARPLERİYLE BİZE YİNE EN DOĞRUYU BİLENİN AİLEMİZ OLDUĞUNU GÖSTERDİ ASİ GENÇ OLDUK SONRA,ŞİMDİ TAM OTURAKLANDİK Kİ YENİ MEŞGALALER ÇIKARDI KARŞIMIZA ANNE OLDUK (OLACAĞIZ).
HANİ LİSEDEYKEN BÜYÜYÜNCE HERŞEY ÇOK DAHA KOLAY OLACAKTI KANDIRILDIK VE GEÇ DE OLSA DAHA DA ZORLAŞTIĞINI ANLADIK.
AMA GÖNLÜ GÜZEL EMREM KOLAYLAŞMASA DA HERŞEYE RAGMEN HAYAT GÜZEL İŞTE, BUNU UNUTMADIK.

firdevs dedi ki...

hosgeldin yahu :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, hoşgeldin. Çok özlemiştim seni. Valla çok meraklanmıştım. Sağlığından endişe etmiştim acaba hastamı diye. Neyse İyiymişsin. Streslerin hariç tabi.Canım benim herşey hallolur. Bu streslerde biter. Hayat maalesef zorluklarla dolu.Sen güçlü kadınsın tatlım. Bu zorlukları aşarsın. Biraz değişikliğe ihtiyacın var senin.Biraz dinlenmeye falan. Kendine vakit ayırmalısın. Canım benim. Bizi sensiz bırakma olurmu. Kocaman öptüm tatlım.

berfin dedi ki...

YA GELDİN YA boşver gerisini arkadaşım. işlerin yoğunşuğu bitmez dert etöe kendine bu kadar yaa.valla çok üzülüyorum ben.sosyal hayata gelince herşey düzene girecek zamanla valla bak.bu kadar büyütme içinde yazık yahu.
bak buraya takıl iyi gelir valla

HAYAT dedi ki...

uzun zamandır yoktun ama diğer yazındaki sorunlarından biraz dinlenmeye çekildiğini düşünmüştüm ki birazda öyle olmuş.
seni anlayabiliyorum bi şeyler yapmak istiyorsunuz ama olmuyor aynı bizim gibi :((((((
bu durum biraz insanı sıkasa yapacak bi şey olmuyor bazen.
işte hayat diyoruz ve devam
inşl en kısa zaman içinde sıkıntıların biter

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Emre'min Yunus'u gitmiş Emresi kalmış anlaşılan.

Bilirsin,
boktan şeyler üstüste gelir dünyanın en berbahttt insanı olursun.Bazen de güzel herşey üstsüte gelir"mutluluk manyaa"olursun.
Ulan şunları çalkalasakta ,aralara bi iyi bi kötü serpiştirsek demez bu tükürdüüümün dünyası!

Hadi kolay gelsin.

Mutluveumutlu dedi ki...

Emrecim hepimiz psilocik bunalıma giriyor çıkıyoruz, önneli olna bunalımda çok kalmamak sanırım.
Eşinin işlerini yoğunluğunda dolyı bir plan yapamayışınız çok ama çoook iyi anlıyorum desem boş konuşmamış olurum, uamrım en kısa zamanda düzene girer.

O oyunun dvd sini alıp izlemek bende çok istiyordum, şimdi daha da çok istedim :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Şükür yazdın yani Emreee:))) Dök içini! Yaz buraya sıkıldıkça:)) Sen de alışırsın, bir düzen oluşturursun zamanla;) Öptüm:)) İyi tatiller!

HAYAT dedi ki...

emre ben sana davetiye yollıycam ben şifreye geçtim .

Adsız dedi ki...

emre ses verdi :)

🌼 dedi ki...

kızım seni bunlaıma girde çıkama diyemi verdik kocaya aaaaa
alıma dönemi zahmetlidir,olucak o kadar artık kendine gel güzelim kapını kapadınmı dışarda bırak herkesi,kocacınada hak ver ekmek derdinde napsın eve gelsin de:)) yolla bakım maille sen şifreni u bloa bi el atim ben neşeni bul.öpüyorum

sessiz balik dedi ki...

danışmanından emre'ye :

yahu ne danışmanı
benim ihtiyacım var esas danışmaya
ama öğreten kadın edasıyla yazdığım onca yorumdan sonra müstehaktı bana böyle demen
keşke yardımcı olabilsem ; keşke kendime sana hepimize bir formül bulabilsem

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bu işleri kolaylamanın tek yolu, onlara alışmak, ömrünce beraber olacağını kabullenmek ve tam bir teslimiyettir.:))) Kolay gelsin canım. Şarkı yine her zamanki gibi süper, benim de şarkım olsun, diyorum ve öpüyorum kocaman...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun kalan parmak uçları senindir:))

mayonez dedi ki...

ciğerim, minik östaki borummmmm. seni yegin özlemiş feci bağrıma basasım gelmiştir biline.

toparlaan minik tavşanım. bak benim mememde kitle cıktı diye kadın doğum doktoruna gittim hayatımda ilk defa gördüğüm ucunda kamera olan birşeyle acı bir şekilde tanıştım ben bişey diyormuyum:)

anemon dedi ki...

haybeden gercek üstü askalrı bende tavsiye ediyorum ne güzel anlatılmış değilm i tanışma cıkma ve evlilik kadın ve rekeğin bakıs acısı akdınınların net olması fakat erkeğin yalanları

ev perisi;) dedi ki...

Emreeee iyi misin?
Sakinleştin mi biraz?
Sana acizane bir tavsiye canım;
Mutlu olmak mı?
Haklı olmak mı?
Ben mutluluğu seçtim, çünki ne kadar konuşursam ve kendişmi savunursam savunayım, konuştukjlarım karşımdakinin anladığı kadar olacak...
Seç mutluluğu bak keyfine;)
muhabbetle...

emre dedi ki...

Şimdi sırada yorumlara cevaplar:)

*Tatlıcadı; Hayatın kolay olamayacağını zaten biliyorum, o bizden hep 1:0 önde olduğundan yapacak pekte bişi yok galiba ama haklı mücadelemize devam tabiki de, post tatdındaki yorumun içinde yarıca teşekkür ederim:)

*Firdevs, hoşbulduk yahu (zor oldu birazcık ama neyse artıkın idare ediverin gari:))

*Muhabbet Çiçeği, hoşbulduk gülüm, anacım kafa yerinde olmayınca öalesefg vücidimde yerinde olmuyo, hep bir sızlanma hep bir yorgunluk halsizlik amannnnn boşverelim beaaaa, öpüyorum seni.

*Berfincim bitmiyor ne işler ne dertler saldım gitti bende olduğu kadar demi:)

*Hislerim ve Ben, aynen dediğin gibi azıcık kafa toplamaktı maksadım lakin maksadımı aşmış ve gerçekten uzun ara vermişim, amin canım benim cümlesinin.

*Biyocan, yok anacım hiçbirşeyin ortası yok geldimi birden gelir, derinden sarsar adamı, dengesiz yaptı len bu hayat bizi.

*Mutlucum, pisilocim acık iyi şimdilik bakalım sonrası ne olacak aslında ya nasıl bakarsan olaylar o doğrultuda ya iyi yada kötü gidiyor, bulcaz bi formül bakalım (sanmam bi formül olduğunu bu arada)

*Sebla, haklısın aslında şu düzen mevzuunda, benim için önemli düzenli bi hayat lakin iki kişilik bir hayatta bu pek mümkün olmayınca istemeden takıyorum bazı şeyleri kafama ve başlıyorum kurmaya.

*Azimli, sesim geldimi? tamam:)

*Nur Tanesi, haklsın nur, ben kendi gereksiz düşüncelerimden ötürü kocayı unutuyorum bazen, yapmamalı lakin frenleyemiyorum kendimi, geçicek buda ve dahada rayına oturacak herşey biliyorum.

*Sessiz balık öslemmmmmmm, bekliyorum formülünü büyük bir heyecanla, istersen önlükümü giyip pilastik göslükümüde takıp geleyim yardıma hııı ne dersin:)

*İncem, "alışmak sevmekteeeeeeennnn daha zor geliyorrrrrrrrrrrrr" şarkısıynan cüvap versem sana, öptüm bebeğimmm:)

*Elçin, anacım hala kullanamıyom ben bu parmakı yaaa (anasını sattığımın rendesi, hala küsümm ona), zaten annemde dönüyo üskünüm çok:(

*Mayonesss, ne diyon kuzum sen ya nen var çabuk söle, yada meyl at bana merak ettim ben seni, hem sana bişi olmasınnnnnnnnn ben seni çok seviyorum ammaaaaaaaaaaaaaaaa:(

*Anemon, adam yazıyo anacım be, kurduğumuz cümleler bile aynı dimi.

Emre dedi ki...

Ev Perisi, anladım ben onu canım haklısın, muhabbetle en bolundan.

sessiz balik dedi ki...

emreee
bak danışman firman kendi bloguna neler yazmış :(

Emre dedi ki...

Öslemmm geldim gördüm canım, lakin benim blogum gibi gibi geldi bana.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

HEEEEEEYTT NOLÜYO LEYN!

SU YAKMIYO BU BLOGLAR!

YAZIN BAYANLAR
Bİ İKİ SATIR BİŞİLER!

YOKSA VALLAHA

HEKLEYECEM LEN BU BLOGLARI

emel'ce dedi ki...

Emre nerdesiiiiiin

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, yine yokSUN yaa. NERDESİNNNN...

HAYAT dedi ki...

emrecim geldim sayfana demişsin aynı benim gibi filanda ben anlayamadım nasıl senin gibi?gibi geldi:)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com