28 Ocak 2008 Pazartesi

ŞARTMI BAŞLIK, BAŞLIK YAZMAYINCA ANLAŞILMIYOMU POSTUN KONUSU

Şayet ki ruhunuzun daralmasını istemiyorsanız bu yazıyı okurken lütfen koruyucu kalkanlarınızı açmayı unutmayın zira yazılanlar canınızı sıkabilir, sinir olabilirsiniz ve size yapılanlar aklınıza gelebilir

- Pek bir sıyırdım kafayı bu aralar (bak tam yazıyom telefon çalıyo ve benim normalde herkezin hayran kaldığı süper hafızam unutuyo yaaa deliriciyim bu duruma neyse aklımdakileri uçmadan yazayım bare)
---
---
-Kocamın tarafına gıcık oluyorum sinir oluyorum hasta oluyorum (delirmek manasında) evlendiğimizden beri huzur yok malesef o sebeple çiçeğim çoktandır düştü burnumdan bunu bir önceki postumdada yazdım zati (postum ne demek be kılıfım manasında oldu sanki bak işte kafayı sıyırdın yazıları bunlar takıldığım şeye bak)
---
---
-Çok takıntılıyım bu aralar, nası kurtulcam bilmiyorum
---
---
-Düzelmek normale dönmek adına bi sürü şey yapıyom ama kafam hep aynı yerde kalıyo napcam yaaa
---
---
-Kaç kez kafayı sıyırdım yazdım du bakalım bunla birlikte 3 oldu iyi değilmiyim demek oluyo bu pisikolocik destekmi şart bana
---
---
-Maddeler karışmasın diye böle tireler koydum araya hani sizde okurken sıkılmayın diye,
---
---
-Eve gidip ilave yemek yapmalıyım hem sadece görümcem gelcekti bu akşam kocası nerden çıktı ya çok dengesiz bi adam sinir oluyom,
---
---
-İlave olarak merci çorba makarna uygundur demi bide salata,
---
---
-Niyeyse benim koca tarafı sağ kulağını sol eliyle gösteren tiplerdendir, ve ben bölelerine gıcık olurum, gelicez derler hazırlık yaparsın gelmezler, olmadık yerde olmadık laflar ederler, bir dedikleri diğerini tutmaz,
---
---
-Ama ben napıyorum evlendiğimden beri kimseyi arayıp sormuyorum, kimi demiceksiniz dimi, benden uzak olsunlar, iyi oldum olmadı kötü olayım bakalım nasıl olacak
---
---
-Şu yazdıklarıma bakınca kendimden utanmam lazım ya utanmıyorum o his bende kalmadı taze bitti.
---
---
-Kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm, herkezi sinir ederim ederim özellikle onları onları onları he he he
---
---
-Kanımca benim durumum Türkiye'den farksız,verilen ve tutulmayan sözler, hayret ya politikamız ruhumuza işlemiş haberiniz olsun gerçi bunda hayretlik bişi de yok dimi
---
---
-Şimdi ben sadece görümcemin geleceğini bildiğimden ona göre yatak neyin hazırladım ama kocasıda gelcekmiş 1 iş daha çıktı,
---
---
-Sevmediğin birilerine bişiler yapmak nasılda angarya oluyo nasılda zoruma gidiyo bi kez daha öğrendim
---
---
-Çok nefret etmişsin dediğinizi duyar gibiyim, yapılanları anlatsam varya bu yazdıklarımı 10 la çarpıp bana hak verirsiniz
---
---
-Ön yargılı olmaktan nefret ederim ama bu duygumu bile yitirmeme sebep oldular.
---
---
-Bunca şeyden sonra normal biriymişim gibi davranamıyorum beklentileri olan varsa yazık onların haline
---
---
Günün Özlü ve Düşündürücü Sözü "CAHİLLE ETME SOHBET, HER SÖZÜ BİR BAŞ İNCİTİR"
Bumudur bence budur. Evet yine işten çıkma ve otobüse binme vakti ve bu akşam için nasıl sabırsızlanıyorum anlatamam.

Hafta sonu bi ihtimal Termal yolu gözükebilir bize allahım nolur bu yazdıklarımdan ötürü termal yolculuğuma engel koyma olurmu, çok özledim annemi ve babamı bide huzuru.

Ve huzurlarınızdan ayrılmadan önce "mişel fayfır, mişel fayfır, mişel sende nem kaldı" parçasıynan veda ediyorum.

31 anlayan:):

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emrecim, valla seni çok üzmüşler anladığım kadarıyla.Elbet yaptıklarını hakediyorlardır. Ama blogunu okumasınlar. Sonra kötü olur.Ama sen yinede nefret etme be gülüm boşver. Hiçbirşey hissetmemek daha iyi. Sonuçta nefrette bir duygu değilmi. Sen böylesine nefret ettiğine göre kimbilir sana neler yaptılar canım yaa. Neyse umarım hafta sonu anneciğine ve babacığına kavuşursun. Öptüm seni

huysuz prenses dedi ki...

Seni çok iyi anlıyorum. Blogumu okursan sen de beni anlarsın. Belki de okumuştun bilmiyorum. Yorumlara dönüp bakmadım şimdi...Diyeceğim o ki hiç canını sıkma. Herkes hakkettiğini buluyor sonunda.

Unknown dedi ki...

termal yolcusu kalmasınnnn,,,iki kişi gelince kalkıyor termal termalllll,gökçedereeeee,

HAYAT dedi ki...

içindekilerii stresini burda yazarak atabilirsin anca bazı şeyler senin istedğin gibi değilde sinir olduğun gibiyse tavrını koyman gerek bu şekilde zararlı olcak sen ..bende sevmediğim insanlara hizmet etmek ve onları ağırlamaktan nefret ederim napıcan cnm mecburiyet her şeyi başarcak olan yencek olan da sensin
nelerin üstesin gelmedin dimi ama
cnm benim her şey istediğin gibi olur inşallah

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Takma kafana desem, takılıyor. Düzelir boşver desem, düzelmiyor. Biraz mesafe.. herşeyi halledebiliyor bazen. Öpüyorum seni. Heee unutmadan, şarkı süper.:)

berfin dedi ki...

bu nedir uleennnnnnnnn.bırakın gelinlerin yakasını beee.piskopata bağladım yahu.ben sen huysuz prenses ne oluyor be...o bu muhabbete kaynana sopası adını verdim arkadaşım. birlikte dernek mi kursak ne yapsak.anlatalım açılalım anam en azından kim ne der demeden anlatalım emre'm.çünkü ancak bu sorunları yaşayanlar anlar birbirini.seni çok çok iyi anlıyorum yaaa.ama bende en çok huzuru özledim biliyormusun ve sana tavsiye çok yenisin ben senden daha eskiyim.ama yaşadıklarının detayını bilmiyorum.ama iyilik yapıp kötülük görmek konusunda hemfikiriz.ben bu konuda anlatmaya konuşmaya devam edeceğim.çünkü burayı okuyan kaynanalar varsa gördün diye açılayuım diye paylaşayım diye.ve bilmiyorum sendede varmı ailsiyle problem yaşıyorsan huzur hak getire çünkü o nuda olayların bir parçası olarak görmeye başlıyorsun ve ipler kopuyor.offffffffff içim kalktı be.sanada çok yüklendim

ama buldum ya halden anlayacak birini anlatırım.sana tavsiye edecektim ya.. hiç bir olayda alt kalma.düzgün bir dille cevap ver.eşinle çözmeyi bekleme.vermediğin her tepki sana hastalık ve yuvana bir darbe olarak döner. işini kendin hallet ama tatlı tatlı.öptüm seni.konuşmak dertleşmek istersen ben burdayım tatlım.mailde atabilirsin.heyula3@hotmail.com..terapi olur ne dersin:)))

Emre dedi ki...

*Muhabbet Çiçeği, üzdüler valla ne yalan söliyim ama gün gelir devran döner mi acaba anlarlarmı yaptıkları eşşeklikleri, yalova işide kesin değil, dedim ya bizde bi karar verilir ama oldurulamaz. Bende öptüm.

*Huysuz Prenses, bence bu dertten öyle çok muzdarip insan varki peh saymakla bitmez, herşey karşıklıklı dimi ama ne ekersen onu biçersin, farkındaysan sürekli özlü sözlerle ifade ediyorum sağolsunlar atalarımız.

*Elçin, bizim işimiz belli olmaz canım bi bakarsın bişi çıkar gelemeyiz.

*Hislerim, bekliyorum bende zamanımı du bakalım nolcak. Bişeylere mecbur olmak ayrıca sinirimi bozuyo.

*İncem, aynen öle ama bazen mesafe bile işe yaramıyor acaba benmi büyütüyorum kafamda ama yok ya görünen köy klavuz istemez, şarkıyıda sizler için seçtim çok süper dimi telefonuma melodi olarak şettiricem.

*Berfin, ne güzel yazmışsın dağıttırdılar kafayı bize bakalım nası toplayacaz, ya diyorum acaba bi delirsekmi anlık hani böle kırsak döksek ama numara tabe anlarlarmı aceba yok ama anlamaz bunlar. Ve farkındaysan içimizdeki kötülükleri bayağı bi saçtık meydane toplayabilen beri gelsin.

anemon dedi ki...

ah anam vah anam emrem şimdiden böyle olmuşşsun sonrasını düşünemiyorum olanları bilmiyorum ama taktımmı takarsın hayatı zehir edersin kendine söyliyim huzurun kalmaz canbım ya ben girmiyim konuya

Benim Hayatim dedi ki...

Seni tanıdığım zaman zarfında birilerini bunları hissediyorsan eminim haklısındır şeker. Umarım eşinle aranızı etkilemeyecek şekilde bir çözüm yolu bulabilirsin.

Sebnem'den dedi ki...

KIYAMAM SANA..SÜNGÜSÜ DÜŞMÜŞ HEMEN..
BOŞ VER TAKMA SEN KAFANA BİR ŞEY.BAK HAFTA SONUNA 3 GÜN KALDI GİDERSİN TERMALE..ANNECİĞİNİN YANINA.SAKIN ONLARA BİR ŞEY ANLATMA ÜZÜLÜRLER SONRA.
BELKİ YANLIŞ DÜŞÜNÜYOR BİLE OLABİLİRSİN..SENELERCE KENDİ AİLENİN HUYUNA SUYUNA ALIŞKINSIN..ŞİMDİ YENİ AİLENİN Kİ GÖZÜNE BATABİLİR..ZAMANLA HERŞEY DÜZELECEKTİR...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Emrecim maalesef evlilik bu tür sorunları da getiriyor yanında! En güzeli mesafeli olmak bencede! Ne kadar uzak olursan, o kadar az üzülürsün! Ama eşini de kırmadan tabiki! Sonuçta akraba yani! Bunlar hepimizin başına geliyor, sen annenin yemeklerini ve gezmeyi düşün:) Öptüm kocaman:)

emre dedi ki...

Civciv, napcaz ya ne kadar böle giderki ben değişmek istemiyorum birileri için mümkünse onlar değiştirsin bu kafaları olmadı kopar gider zati.

Aysun, eyvallah canım tanımışsın beni cidden, ama malesef sorunuma bir çözüm yolu bulamıyorum, ne diyimki sende dikkat et kendine olurmu (anladın sen)

Şebnem, canım sağol düzelirmi zamanla acaba. sanmıyorum.

Sebla, ne gerek var da getiriyor evlilik bunları başımıza bize kafayı yedirtmek adınamı. Yazdığım yorumdan da hala düzelmedeğimin farkındasın dimi.

Bendeniz.. dedi ki...

tatlım bazen bedeller ödemek gerekir ve yaşanan aşk yada mutlu bir yol arkadaşlığıysa,inan değer bunlara.zaten kapının dışında kalır herkes.yeter ki sen kapatmayı bil.ama araya sıkıştırma sakın yol arkadaşını:))

mutluluğun daim olsun

sessiz balik dedi ki...

şimdi nasılsın emrecim
görümcengil gitti mi
peki siz gidiyomusunuz termale
tatlım benim
herşeyi dert etme
yoksa ohooo....

kedi dedi ki...

Ana benim Yunus Emre'me nolmuş böyle lan!
Emre gitmiş Yunus kalmış.
Senin gibi bi kızı bu kadar sinir ettiklerine göre sen haklı olmalısın yıvrım.Bu ne böyle?Görümcenlerin evi yok mu?Hadi yemeğe geldiler tamam,zıkkımlanıp gitseler ya,yatmakda nesi?
Anagile kavuşmuş olmalısın şu saatlerde.
Bir de nefret etmemeye çalış.Sittiret.

Çünkü nefret etmek karşındakinden daha çok kendine zarar verdiğini öğrendim ben.İşine yararsa bi dene.
Hay allammm ya Emremin bu yazıları azacağı hiç aklıma gelmemişti.
Ben yazdım sandım:)))

Emre dedi ki...

*Bendeniz, öncelikle hoşgeldin, zamanla öğrenicem bende nasıl davranmam gerektiğini ama bu aralar oldukça tahammülsüzlüğüm var bir an önce kurtulmalıyım ama nasıl olacak bilmiyorum.

*Sessiz Balık, eh işte desem haliyeti ruhiyem için anlarsın sanırım, görümcemgil biz termale gidicez diye cumadan geçti diğer kardeşine hoş geçmesi gerekiyodu zati, biz sebep olmadık yani, termalede gittim lakin kocayla gitcektik cumadan ona son dakka gölü attılar ve 24 saat nöbete kalmak zorunda kaldı, ama cts oda geldi yanıma pazar günüde arkadaşlar yemeğe gelcek diye erkenden döndük kıscaa pek biide anlamadım koşturmaktan. aman böle işte iyimiyim emin değilim çünkü bu hafta da sanırsam kayınpeder-valide görümce üçlüsü bende olacaklar. (!!!!!!!!!!!!!!)

*Biyooooo, anacım benim bu görümce normalde artvinde ikamet ediyo çocukları olmadığından tedavi oluyor burda ve sabah akşam iğne olması gerektiğinden e kardeşide hemşire olduğundan bize geldiler.

Benim canımı sıkan ise biz evlenene kadar ne arayıp ne sordular bide hiçbişi yokmuş gibi gelip üstüne üstlük hayırlı olsun eviniz bile demeden rahat tavırlar sergilemeleri, ah biyo anlatsam varya olanları kelebek gibi uçar arı gibi sokarsın sende valla bak abartmıyorum, mesele bir örnek vereyim benim nikah günüm bunlar karşıdan (avrupa yakasından anadolu yakasına) gelin almaya gelemediler herşeye geç kaldıkları gibi tek bekar kardeşlerinin nikahına 20 dk kala nikah salonuna geldiler gelmez olasıcalar, ne diyim daha var yazılacak çok şey ama bende güç tükendi.

TATLI CADI dedi ki...

Kız yeni geliiiiinnnn hu ne öyle havalar falan.Adamların amacı seni sinir etmek sende sinir olarak onların istediklerini ver aferin sana.
Önceliknen sinir olsan da hiç sinir olmuyomuşsun gibi davran böyle çok mutlu havalarında.Siz haytımda küçük detaylarsınız falan gibi.Sonracığıma mümkünse çok görüşme, mesafe en iyisi ve deeeeeeeeee kırıldığın her neyse anında söyle öyle içinde biriktirip çoğaltma sonra patlama çok kötü olur.Hem tavrını gördüklerinde ayaklarını da denk alırlar."Ben yalnız geleceğini zannettiğim için sadece sana yimek yapmıştım görümceciğim,hay Allah kocan aç kalcak şimdi " gibi.
Öfffff biz blogdaşlar çok kötüyüz çooooooookkkkkkkkkkkkkk.

sessiz balik dedi ki...

evet ya tatlı cadı ,işte budur
dün akşam tv izlerken ; binbirgecenin fragmanı gösteriliyordu, şehrazat yasemine dedi ki " kendinizi ne kadar önemsiyorsunuz yasemin ,siz onurla aramızdaki sorun olamazsınız "ve ben bayıldım o tarza ,bu tip bi durumda kalmam umarım ama başka sebeplerle mesela senin yaşadığın türden beni üzen olursa ,
ben de böyle yapcam .dışımdan diyemem ,yemez .ama içimden derim.
beni üzemezsiniz çünkü siz benim için boş kümesiniz
der
ve üzülmez güler geçerim dedim
işallah ben bunu yapabilirim
sen de yap emrecim
üzülme e mi.
bedenen yorgunluklar yaşasan da boşver
ruhunu yorma
değmez
işden gelip onlara hizmet etmek zor olsa da
bi de üstüne ruhsal yorgunluk eklemeye değer mi
az yap pek özenme
onlar da az kalsınlar
gitsinler

Emre dedi ki...

*Tatlı cadım, havam kalmadı canım be nefes alamıyorum bu aralar zati kimseylede görüşmüyorum aramıyorum sormuyorum ama yapılanları unutamıyorum ve ne zaman unutmaya çabalasam pat başka bişiler oluveriyo ve ben silbaştan yapıyorum ve çok sıkıldım artık. Kötü olan biz değiliz be tatlım bizi kötü düşünmeye sevk edenler asıl kötüler.

*özlem bu aralar herşey öyle zor öyle zorki anlatamam dedim ya sanırsam benim artık ciddi anlamda profesyonel birileri ile konuşmaya ihtiyacım var yoksa.............

Unknown dedi ki...

aynı posttu görmek bir yerden sonra sıkıyor ama yaaa yaz be kızım,,,,

Derin Sularda dedi ki...

Emre'cim sobe yaptım seni,
atlatma beni,
hadi başla yazmaya,
gelip bakacam akşama.

Valla mani gibi oldu bu da :)
hadi canım biraz dağıt şu sitendeki buhranlı havayı...
öptüm seni.

renkler dedi ki...

Ne oldu sana güzel arkadaşım! O eşinin tarafını takmayacaksın hiç! Onlar hep olacak ve seni gıcık edecekler. Sen takma, boşver. Taktıkça daha çok batar!

Mutluveumutlu dedi ki...

Emre'cim şifreye geçiyorum. Davetiye gönderebilmem için
eskara81@gmail.com a mail adresini yazarsan sevinirim.

sessiz balik dedi ki...

emreeee
bloguma yorum yaz bari post yazmıycan anladık
nasılsın kuzum , geçip gitmedi mi şu depresyon

bensivas_guzeli dedi ki...

allah yardimciniz olsun valla zor:) ama ne derler sabin sonu selamettir basa gelen cekilir,sabir sabir sabir alacim ..

TATLI CADI dedi ki...

Emreeeeeeeeeeeeeee,huuuuuuuuuuuuuu nirdesin anacım sen ya özleddddddiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmbacım.Ya gel biran önce yada bi haber uçur sessizce.
Bekliyorum bak pencerede beyaz güverçini he.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

EMRECİM NERELERDESİNNNNNNNNNNNNN YAAAAAA. ÖZLEDİK SENİ AMA... MERAK ETTİM VALLA. ÖNEMLİ BİRŞEY Mİ OLDU. BU KADAR ARAYI UZATMAZDIN SEN.

firdevs dedi ki...

emre nerdesin bak ben de sonunda yorum yazdim :p hadee anacim bi burdayim de su hayranlarina :)))

mayonez dedi ki...

eyyyyttttttttt meydanı boş bulup benim emre mi kim üzmüşşşşşşşş????

emrecim hikayeler bu kadar mı benzer yahu? bunarı çok yeni yaşadığım için biliyorum lütfen kulak arkasına atma iyice dinle canımcım..
1.. bu hayatta seninle beraber olacak kişi sadece eşin onu asla ihmal etme, ne kadar ilgi o kadar karşıık ve mutluluk bunu unutma..

2..ev işini salla ver 50-60 ytl ara sıra kadın gelsin, onuda yapamıyorsan cidden önemseme kendine vakit ayır..yok ben eski model kaynanalar gibi evim çok düzenli mum gibi olsun, kendime birşey katmasamda olur, evliliğim elimden gidiyor aman ne önemi var diyorsan devam et canım benim..

3..yemekten sonra bulaşıkları makineye tık ve çay demle eşinle konuşmaya çalış mutlaka, tv izlerken mutlaka ya dizine yat ya da siyam ikiz gibi yanından ayrılma, dokunmak kadar ilişkiyi iyi götüren başka birşey yok..

4..sakın herşeyi kendi üstüne alma, yardım iste sen iş yapmasan bile lütfen mutfakta yanımda ol de ya da çamaşır asarken dibinden ayırma onu o arada sohbet et..

40 defa boşanma arifesine gelip tam 5 defa evi terketmiş biri olarak yazıyorum bunları lütfen kendine ve evliliğine zaman ayır bırak evini p.k götürsün onun evde olmadığı bir haftasonu haledersin, en acili neyse onu yap sadece..

eşine ve arkadaşlarına zaman ayır, yetişmiyor deme zamanı aman iyi yönet. seni çokkkkk seviyorum. mutlaka banada vakit ayır görüşelim ok. mucksss

sessiz balik dedi ki...

emreeeeeeee
yıldız yağmurunun bloguna yorum bırakmışsın yakaladım seni
yaşıyosun
oley
ama
ses ver

Aymen dedi ki...

Sayfanı ilk defa ziyaret ediyorum. Ne kadar bunalmışsın sen böyle. Naçizane tavsiyem, bu düşünceler zamanla sana zarar vermeye başlar, tez zamanda olumsuzlukları aklından çıkarmaya çalış arkadaşım. Seni rahatsız eden kişi yada kişilerle mümkün mertebe mesafeni koru. Mutlu günler.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com