22 Ocak 2008 Salı

YOK BAŞLIK MAŞLIK

-Yorgunum

-Evde iş, işte iş sıkıyo ama
-"Akşam olsada eve gitsem" i günde kaç kez tekrar ediyom varyaaaaa burdan tiii anasının nikahına yol köprü neyin olur.
-"Sanki eve gidince noluyoki" dicen şimdi, nolcak işte en azından ayakımı uzatıp dinleniyom dicem yalancı olucam, eve git, sofra kur, salata yap, varsa dağınıklık topla, kocan gelsin, hemen sofraya oturun, yimağı ye sofrayı kaldır, bulaşıkları makineye tık, çay içmek istenirse çay demle olmadı ıhlamur olmadı meyve, ya çamaşır yıka ya çamaşırları ipten al katla yada katladığıun çamaşırları harbiden halin varsa ütüle, mümkünse bide yarın akşam yemeğini pişir, sonrada sonrasımı oooo daha ne yazıcam gerisini siz tahmin yapın emi anacım.
-Hafta sonları desen kocam ya pazar ya cts çalışıyo sinir oluyorum, onsuz canım bişide yapmak istemiyo bende kendimi ev işine gark edip ortalığı kaldırıp sonra tekrar indiriyorum, hafta içi yemek için 2 veya 3 çeşit yemek yapıyorum, tabi akşam olunca anam ağlamış gibi oluyorum,
-Sürekli "daha az nasıl yorulurum aceba" diyorum kendime sizede soruyorum eyyyy benim evli blog arkadaşlarım ne olur benimle paylaşın bu olanları hem bana hem bekar arkadaşlar kulaklarına küpe şetsinler yazdıklarınızı.
-Sürekli bir yetiştirme çabası içerisindeyim, evlendiğimden beri görüşemediğim arkadaşlarım var, ben gelemiyom siz gelin diyorum "siz yeni evlisiniz" geyiği yapıyorlar buna ayrıca gıcccıık oluyorum, yeni evlisimi kaldıki ahanda tam tamına 3 gün sonra 2 aylık çiçeği çoktannnn burnundan düşmüş biri olcam.
-Ayrıca dün akşam etli nohut yapayım dedim lakin nohutlu et oldu kendisi, umarım tüketebiliriz ve gut olmayız :), ayrıcaaaaaaaaa çok acayip süper portakallı kereviz yaptım burnunu kıvıran varsa bu yemeğe kusura kalmasın valla süper yapmışım.
-Annemi ve babamı acayip özledim burnumun direği sızlıyo gözlerim doluyo allhım artık ağlamak istemiyorum ben yaaaaa:(
-Hade ben kaçtım yeter gari bu kadarcık yazı, halka inip onlarla bütünleşmem için yurdumun o en güzel o en kaliteli o en temiz hicyenik o en mis kokulu o en kalabalık tıklım tıkış olmayan o en gözü açık boş yer gördümü seni ezerek geçen *dangoz (hemde benim dibimde boşalmış koltuğa) insanların olduğu belediye otobüsüme binmem lazım yoksa içim rahat etmez huzur bulamam. Ohhhhhh mis gibi tarfik vardır şimdi harikaaaaaa.:)))))
Bide size bu şarkıyı armağan ediyorum hadeee oooooooooooo çappeee çappeeeeee
Evlerinde lambaları yanıyor
Göz göz olmuş cigerlerim kanıyor
Beni gören deli olmuş sanıyor
Ölürüm de ayrılamam yar sende
Evlerinin önü boyalı direk
Yerden yere vurdun sen beni felek
Her acıya dayanamaz bu yürek
Ölürüm de ayrılamam yar senden
Kusura kalmayın vidyosunu bulamadım, yutubda noluyo bilmiyom az geri kaldım teknolociden böle idare ediverin canlarım.
*DANGOZ: "Budaklı kütük" demektir efenim, kullanmak isteyenler istediklerine kullanabilir bu kelimeyi, Ayrıca bu kelime Artvin dolaylarından olup benim çok sevgili kocam lügatıma katmıştır.

16 anlayan:):

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım, valla korktum yaa evlilikten. Ayyy ayyy. Valla evli arkadaşlar bir şey ettirsinlerde kulağımıza küpe olsun:) Canım benim kendini çok yorma. Nohutlu eti de tüketin biran önce ama rahatsız oalcağınız kesin:) Öptüm kocaman seni

HAYAT dedi ki...

benimde kaç gündür dilimde bu şarkı süper bi şey tşk ederiz cnm ah ah ev iş arası nasıl zor bilmiyorum ama tam senin değindiğin konuya bizde akşam aşkıcımla konuşurken değindiriverdik evlenince çalışcan mı çalışmıycan mı diye :(

Emre dedi ki...

Muhabbet Çiçeği, korkma canım sen evlilikten zamanla alışıcaz ama yorucu olcak tabi birazcık, nohut içinde yapıcaz bi güzellik artık:)

Hislerim ve ben, valla bende şarkıyı bi kez izledim çok hoşuma gitti, valla şu çalışıp çalışmamak konusu karışık mevzuuu tek maaşla geçiniriz derseniz olabilir ama senin ne istediğin önemli bide bu işin yarınıda var dimi?

Bri; dedi ki...

topukların totona çarpa çapra evlenmeye kalkan sensin ohhh müstehak sanaaaa:):):)
iş bulamadım iş bulamadım diye ağlayanda sendin:)
canım benimm herşey düzene girer ama 2 ayda değil elbet alışman lazım biraz daha...
tabi sen okuyan biz bekarlar birazcık korktuk evlilikten o ayrı:)

anemon dedi ki...

dedik anam biz sana dedik anlamadın yandın tutuştun evleikte evlilik işte budur evlilik temzilik yemek ütü şu bu
benden de sana bir şarkı kendim ettim kendim buldum gül gibi sasarıp soldum evyavh eyvah heyyy heyy
bir de türkü geldsn

bir taş attım pencereye dıkk dedi
anası çıktığğ kızm evde yok dedi vay vayy

huysuz prenses dedi ki...

Merhaba, ben de evliliğimin ilk zamanları senin gibiydim, bu hayat böyle geçmez diyordum. Ama zamanla herşey oturuyor, herşeye zaman kalıyor. Şimdi akşamları sıkılıyoruz diye puzzle aldık, onu yapıyoruz.

Unknown dedi ki...

alışırsıııınnn....daha çoookkk yenisin...

Emre dedi ki...

Biricit, nerelerdesin bakim sen, kork tabe he he he yaşasın kötülük:)

Civciv, naparsın anacım bea göreyim bende günümü dedim ne var bunda, ooo şarkılar da süpermiş.

Huysuz Prenses, hoşgeldin bende pazıll yapmak istiyorum da o zaman ne zaman gelecek aceba onu merak ediyorum.:)

Elçin, alışırım dimi dimi?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Daha az yorulma konusunda, uzun yıllardır evli ve tecrübe baabından bayağı kaşarlanmış bir hatun olarak sana şunu tavsiye ederim: Derhal bir çocuk yapıyorsun, tercihen erkek. Sonra ikinciyi yapıyorsun, o da tercihen erkek. Sonra bu yavruların büyümesini bekliyorsun. Yavrular büyüyor ve imanını gevretiyor. Ve sen bu yoruluyorum dediğin günleri mumla ve hatta fenerle ve hatta lüküsle arıyorsun.:)) Yani bu günler iyi günlerin diyorum. Tadını çıkart diyorum. Çok fazla et yemeyin sağlığa zararlı diyorum. Hooop kime diyorum kuşum ben?:)

Derin Sularda dedi ki...

Aramıza hoş geldin Emre'cim evet kimse sana başına gelecekleri söylememişti dimi? bana da söylemedi hainler! Ya da anlamazlıktan mı geldik nedir bilmiyorum... Ama ben hala dinlenemiyorum! Evet gerçekler acıdır :)

Öptüm seni çok..;)

emre dedi ki...

Dilekcim canım benim hoşbulduk da az da nahoş bulduk yani ne diyim anladın sen beni, hiç msn de yoksun ela pek müsade etmiyor galiba, çok öptüm ikinizide.

sessiz balik dedi ki...

emrecim
ya cumartesileride çalışsaydın benim gibi ?
ozaman şöyle yapardın , "koyver gitsin"
hele ki ev temizliği ,tamamen bıraktım ayda bir neyine yetmiyor adi evin şımarmasın.
salata yapıyorsam yemek yoktur
yemek varsa salata
bi çeşit neyimize yetmez
kocayı da şımartmıyorum

Sebnem'den dedi ki...

kocanada dangoz dersen çiçeği burnunda değil başka bir yerinde yeni evli olabilirsin:::)))aman boş ver..ben 2 ev arasında iş yapmaktan yoruldum..yine seninki 1 ev..o kadar yorucu olmamalı diye düşünüyorum..bir evde yemek yapıyorum ütü yapıyorum,çamaşır vs...sonra aynı şeyler kendi evimde aynı işler...birde gündüz kursa gidiyorum...bende kendimi acındıracağım diye yazmışımda yazmışım galiba....

Emre dedi ki...

Sessiz Balık, bende diyorum bazen kendime amannn kızım iş dediğin hep olcak bu hayatında hırpalama kendini lakin bu durumum annemden bana bir hatıra (genetik bişi yani) mesela, bi misafir gelcek dimi yatılı misafir, eve gelmeden yatağı yapılmış hazır olmalıdır, sebep misafirin eve geldiğinde telaşen olmasın rahat rahat sohbetini et diye ama annem herşey tam tekmil hazır olsa bile rahat olamazdı kısaca o rahatsızlık banada bulaştı.

Yemek mevzuuna gelince (kızcan sen şimdi bana) ben bekarkene (kızkenemi demeliyidm ha ha) evde hep sıcak yemek olurdu anam sağolsun, kocamda sıcak yemeğe alışmış salata yapmak felam pek koymuyo açıkçası koyduğu zamanlar zati kocama sen yap salatayı diyorum hoş oda illa salata olsun demiyo, bide dediğin gibi ya cts çalısaydım ne halt ederdim ben.

Şebnemmm nerdesin be kızım ya öldük meraktan, iki evi idare etmeyi düşünemiyorum bile (tırstım), henüz kocama Dangoz diyecek kadar sinirlenmedim (ehiii) sinirlendirmesin dangoz az kalır yanında diğer diyeceklerimin zati. Şimdi sana geliyom öptüm.:)

berfin dedi ki...

dangoz ha:)harika valla kattım bende bunu lügatıma:))) bak emreciğim bu hallerin sonu kötü anacığım yapma böle şeyler düşünme bunları:)) aynı şeyleri bende yaşadım bir süre sonra kafayı çizdim bak böyle oldum:))evlilik zor zanaat valla.helede evde bir hizmetçi yoksa:))))ne yapacaksın ama birde bunu üztüne çocuk düşünsene bakayım:)sen düşün nasıl olduğunu banada anlat tatlım zira ben düşünmek bile istemiyorum:))))allahım ne gıcığım yahu.kaynana şokunu atlatamadım sanırım:)özledim geldim ve çok yaxdım ne yapayım be anacığım dilim şimiş:))öptüm seni

Emre dedi ki...

berfin hoşgeldin anacım be, nası düşünmem berfin ya düşündürtene bakmak lazım ya neyseeee bunlara dangoz diyebiliriz işte. Valla ne yalan diyim çocuk felam yaşımdan ötürü düşünüyodum (30) ama şimdi yazık olur çocua diyorum.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com