30 Mayıs 2008 Cuma

ADAYA 1-2 HAYDİ ADAYA, YOLCU KALMASIN LÜTFEN





Pazar günü bir aksilik olmazsa Büyük Ada Mavi Klube gidicez (club diyemi yazılıyodu yoksa neyse yaaa), şöle bi kafa dinleyelim, temiz hava alalım, hamakda sallanalım, yiyelim-içelim, eğlenelim, okey oynayalım olmadı papaz kaçtı:)



Yarında evle ilgileneyim bare, camları sileyim, zira camlar evlendiğimden beri 1 kez silindi tarafımdan, öle pislenmişlerki tülleri hiç açmıyorum felaket olmuşlar kısaca, hem kocamda evde birlikte yaparız ne var (kaytarmazsa tabi, hoş bende de ona müsade edecek göz yokkk), ben iç camları silerim oda dışını siler hallederiz iki dakkada (umarım), işler bitince de atarız kendimizi sokağa dolanırız acık.
İşler yoğun bu aralar ay sonu nedeniyle, ssk+bağkur+bankalar+maaşlar birleşince bende kafayı oluşturup VOLTRAN VOLTRAN VOLTRAN diye bağrıyoruz deşarj oluyorum, bugünde hepsinin son günü, öğleden sonra koşturcam gibime geliyo ama olsuuuuun bir mani çıkmazsa güzel bi hafta sonu beni bekliyo,
Ayrıca yarınnnn patlıcan oturtma yada musakka (hankısı doğru aceba) neyse işte ondan yapıcam ilk defa bakalım nası olcak.
Neyse anacım ben kaçtım ve yine huzurlarınızdan ayrılmadan önceeeee;
Manda yuva yapmış söğüt dalınaaaaa ammmmaaannn ammmmmaaannnnn, yavrusunu sinek gapmışşşşş gördünmüüüüüüüüüüü amanınnnnnnnnnnnnn yandımmmm, amaninnmnnn amaninnnn amaninnnnn yandımmmm tiridine tiridine tiridine bandımmmmm bedavamı sandımmmm para virip aldımmmmmmmmmm.
(bu türkünü hikayeside var he ölesine sölemiyoz yani türküleri burda heba etmiyom gısaca)
Not (ayyy not yazıyom ayollllll): Lola iyi tatiller canım, dikkat et feribot seni sıkmasın, Biyo ve Elçin teklifim hala geçerli beklerim , Mayonessss senle konuşmam lasım bir an önce yaaaaa Cadı'yada didim haberin olsun, hade baysss ben kaçtım.








8 anlayan:):

Unknown dedi ki...

benim içinde gezin emii..kızlara selamlar banada gelin bir hafta sonu gölde mangal yaparız olmammı?

Adsız dedi ki...

ohhhh gez bakalım emre hanım, camlara beni sil yazacam :))))))))))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım, iyi bir hafta sonu dilerim sana. Benim yerimede eğlen . Öptüm tatlım.

emre dedi ki...

*Elçin, gezdik gördük geldik anacım, ama o taraflarada gelcez bi gün konuştuk aramızda ama ne zaman belli diil.

*Nalannnnnn, gezmeden önce yaptım cam silme işini "beni silll" yazan bir camımda kalmadı üskünüm bi daa sefere artık:)

*Muhabbet Çiçeeee iyi bi hafta sonu oldu vallaa darısı başınıza öpüyorum bende:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah, biz burada cam silelim, hatun gezsin adaları modaları. Oh oh gezin canım gezin. Benim için de gez emi?:)

Kültür Mantarı dedi ki...

kocaya cam sildirmek falan. bunlar hoş davranışlar değil. nerden öğreniyorsunuz siz bunları bakiim.

ben hafta sonu kocasının tırnağını kesip, törpüleyen kadın gördüm Antalya'da. Benimki de kesmiyor ama cam da silmiyorum yani. yazık adam valla.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Emreee yaa anlatsana neler yaptın adadaa:)))

Emre dedi ki...

Gecikmiş Cevaplar:

*İncegülüm bidenem, kıs bende cam sildim o gün ya, hemide ne zorlandım bi bilsen, ama ertesi gün çok keyifliydi ne yalan diyim, kaldıki adadan dönüşte o yorgunluğun üstüne senin araman benim bütün yorgunluğumu aldı yeminle bak, hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum valla bak çok memnun ettin beni güzel bi kapanış oldu kısaca:)


*Kültür Mantarı abicim, niye bi kezde şu camların silinmesi gerektiğini siz farketmiyonuz hadi farektmiyonuz bari yardımcı olun nolurkiii (sakın ha bi kadın tutunda yaptırın demeyin fena yaparım bak)elinizemi yapışır kaldıki işin yüzde seksenini yine biz yapıyoz kalan yirmide size yalvarmakla geçiyo,

ayrıca ona yazıkda bana müstahakmı yaniiiiii:(

*Seblacım güzelim yazcam en kısa zamanda başka şeylerde oldu yorgunluktan yazamadım, en kısa zamanda görüşcez hade öptüm çoksss:)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com