23 Mayıs 2008 Cuma

MORRRRR RENGİNE BAYILIYORUM HELE ÖTESİNE, TARİFİ MÜMKÜN DEĞİL


ÇOCUKLAR SİZ VARYA SÜPERSİNİZ, SÜPER ÖTESİSİNİZ,DÜZGÜN ADAMLARSINIZ, KALBİM SİZİNLE, ŞARKINIZ ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI ANLAYANA TABEEE, HADİ KOLAY GELSİN SİZE,

9 anlayan:):

Unknown dedi ki...

ne o öyle elin adamlarına bayılıyorum falan evli kadına yakışıyormu hiç aaaaa duymamış olayımm...

Adsız dedi ki...

mora bende bayılıyorum aşkkkkk rengiiii

Sebnem'den dedi ki...

BU AKŞAM ALACAĞIM BİRAMI ŞARABIMI ZEVKLE SEYREDECEĞİM..HER SENE KAÇIRMAM BU SENE ASLA KAÇIRMAM..
UMARIM İYİ BİR DERECE ALIRLAR..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İnşallah iyi bir derece yaparlar yaa.Güveniyorum onlara. Akşam izlicem.Bende çok severim mor ve ötesini.

sessiz balik dedi ki...

walla euro'nun vizyonu benim bu güzide sevdiğim grubumu ve şarkısını ister beğensin hatta beğenmesin isterse sonuncu yapsın (yedinci oldular bile ama ne önemi var ) kim takar ki

onlar bi başka yaa

gerçi benim alkışıma ihtiyaçları mı var ama bir derdim var tutamam içimde

Emre dedi ki...

*Elçin, kocam bilmiyo kızıııımmm:)

*Nalan, dimi dimi dimiiiii

*Şebo, sen evim temizmi diye sormuşsun elçine, temiz anacım temiz senide beklerim ama bi gün olurmuuu, çocuklar bütün siyasi oyunlara rağmen hemde türkçe söylemelerine rağmen bence süper puan aldılar.

*Muhabbet Çiçeee, çocuklar süper performans sergilediler lakin siyaset girdi işin içine yine bence bizim şarkımız hepsinden güzeldi.

*Ösleemmmmm, katılıyorum canım iyi özetledin.

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok hoşmuş siteniz,ilk defa uğruyorum ve inceliyorum.Elinize sağlık

emre dedi ki...

Aylin Yaprak geç bi cevap oldu üzgünüm, hoşgeldin bende az sonra sendeyim görüşmek üzere:)

K®HAN dedi ki...

ilk şehir ve ötesini çıkardılar.
ropörtajlarını dinliyorum spiker soliste soruyor
türk rock gurubusunuz, şarkılarınızda türk sazları motifleri yok düşünmüyormusunuz filan...

solistiydi sanırım. diyor,
ben kendimi bildim bileli yabancı müzik dinliyorum. öyle büyüdüm.
türk motifleri kullanmam yapay olmaz mı?
......
işte o an verdim notlarını. 10...

bir insanda doğallığı sezdi mi biterim :)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com