20 Mayıs 2008 Salı

ŞİMDİ ÖZETLER

Not:Fotoğraf http://www.9sn.net/ sitesinden eklenmiştir.



veeee şimdi özetler;



-Anneler günün olduğu hafta sonu annemler yine bendeydi, kendisinin bazı tahliller yaptırması gerekiyordu (malum kadınsal mazeretler) ve anneler gününe denk geldi burda olmaları, kaldıki ben bi b.k anlamadım ("o" harfini yazmayınca dahamı bi terbiyeli yazı oluyo bu),



-10 Mayıs Cts günü firmalarımızdan birinin restoran açılışı vardı sabahtan akşama orda görevliydim, canım çıktı topuklu papuçlarla



-Aynı hafta pazar günü kocamın ailesinin yanına gittik mecburen ve her gidişimdeki gibi illaki bir problemle geri döndük, gerim gerim gerilmekten fenalık geldi bana, eşşeklik baki kalmış malesef yine anladım,



-Bu hafta Elçinler sürprüz yapıp gelidiler iyide ettiler,



-Heee geldilerde noldu ben bişi anlamadım yine, şöylekiiii, cts günü bana ağdacım gelcekti (eve geliyoda süper oluyo ya valla tavsiye ederim varsa tanıdığınız) neyse o gelmeden biz program yaptık elçinle, işimiz bitince akşam yemeği için sahile iner vakit geçiririz yemek yer döneriz dedik, demez olaymışız



-Tam işim bitti saat 15:30 gibi görümcem aradı "emre müsaitsen biz size gelcez" diye hay allam gelde kudurma şimdimi heber verilir sabahtan işin neydi (heeee bunlar varya gelin almyada gelmediler biliyonuzmu nikaha anca yetiştiler gıcıklar), bu arada evlendiğimizden beri ilk defa gelecekler he, düşünün yaniiiiii,



-Tabi ben panik evde yemek yok ne ikram etcem diye, sağolsunlar abimler o sırada dışardaydı aradım gelirken bişiler aldılar, hemen elçinle hazırladık kurduk sofrayı (bu arada kayınvalidem teeee kurban bayramından beri burda ve beni ilk kez ziyarete gelecek, nedenmi çünkü önümüzdeki hafta tekrar memlekete dönecekler kaldıki beni görmeye gelmiyorlar evi görmeye geliyorlar ıyyyyyy sinir oluyorum ya bak bak yine gerildi boynum)


-Bu arada biz daha öğlen yemeği yemedik , elçinlerle akşama nasılsa sefa yapacaz (naaa yaparsınız) öğlen aperatif atıştırırız diye keşke yeseymişiz, karnımız aç onların gelme vakti yaklaştı anca yetişti yemekler,



-Anaaaa bunlar tam 7 kişi gelmesinmi ben de sandım 3 kişi felam gelecekler böle olunca sofraya oturmadık "aaaa siz niye yemiyosunuz" dediler bende siz aradığınızda yemek yiyoduk deyip salladım napim, olan abimlere oldu aslında ya burdan tekrar özür diliyorum onlardan valla ya.



-Çay faslı tatlı faslı görümcemin yapmacık muhabbetleri ve o uyuz gülüşleri faslı derken gittiler nihayet, nihayet diyorum çünkü onları gerçekten sevmediğimi anladım, heeee son dakka gölüde yedim merak etmeyin, onuda yazmıcam çünkü yazmaya utanıyorum onalr sölemeye utanmadılar gerçekten ve rabbime havale ediyorum kendilerini (saçını başını kapatıp, saçı başı açık olanları kınayıp gösteriş için kendi evinde namaz kılmayıp benim evimde namaz kılanında namazından ve inancından şüphe ederim ve bu riyakarlığına acırım, bu cümleler yüzünden beni okuyanlar beni kınayacaksa bi haber verinde sizi onlarla tanıştırayım olurmu kendi gözünüzle görün bu yazdıklarımıda 10'la çarpın olurmuuuu)



-O akşam malesef elçinlere doğru düzgün muhabbet bile edemeden yatmak zorunda kaldım geberdim yorgunluktan aslında yorgunluk değilde stresten olsa gerek ayakta duramıyordum ve acısı pazar günü çıktı zaten, elçinleri yolculadıktan sonra bütün gün uyudum ama kendime gelemedim bi türlü allahtan dün bizede tatildi de evde ordan oraya attım kendimi



-Bu arada sanalda olsa Lola'ya evimi gezdirdim aslında ben gezdirmedim elçin gezdirdi ben o sıra mutfakta makineye atılmayan uyuz tabakları yıkıyordum, beğenmiş evimi öle diyoooo, aynı akşam yorgun ve bitap düşmüş olan ben koltukta sızarken bu sefer Muhabbet Çiçeği sanaldan evime konuk oldu muhabbet çiçeği kusura kalma ev hali öle kafamda havlu üstümde picamalar felan he he:)

-Hee unutmadan Bioder aldım umarım faydasını görürüm fenalık geldi her ay aynı acıyı çekmekten, faidesini görürsem sizide bilgilendiririm

-Kanal D 'de başlayacak olan "Çok Güzel Hareketler Bunlar" adındaki programı büyük bir heyecan ve merakla bekliyorummm ("başımızdaaaaaa yılmaz var" Elçin sen anladın onu)



işte olan bitenler bunlar annemlerin ve abimlerin gelmesi dışında iyi bişi olmadı farkındaysanız heee bide bioder işte (çokmu acımasızım he ne dersiniz),

Huzurlarınızdan ayrılmadan önce "derdimmm çokturrr hankısına yanayımmmm" adlı türküynen veda ediyorum öpüyorummmm birde Birico allah yolunuzu açık etsin, umudunuzu kaybetmeyin moralinizi yüksek tutun olurmu zor da olsa, haydi ben kaçtım.

14 anlayan:):

meleklerim ve ben dedi ki...

Sevgili Emre inan bunların aynısını on yıldır bende yaşıyorum ve üzülerek söylüyorum bu modeller böyle hiç değişmiyorlar.Ben denedim biliyorum ama zamanla alışıyor insan ya da alışmış gibi görünüyor.Sevgilerimle.Kolay gelsin.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şimdi bir babaanne düşün, torunu ameliyat oluyor, aradan 15 gün geçiyor, çocuk iyileşiyor, babaanne geçmiş olsuna anca geliyor. Düşün, farzet ki var böyle biri. Yoktur a, sen yine de farzet.

Bioder çok faideli bir ürün bence de.

Aslı Cin dedi ki...

O kadar çok insanın başına geliyor ki bunlar, hiç canını sıkma. Ben şükür yaşamıyorum bunları, şaanslıyım sanırım bu açıdan. Çünkü gerçekten çok var.

Bir de özlem çekme konusunda kader arkadaşım olmuşsun, desteğe geldim :)

Unknown dedi ki...

görümceye ziyarete gidiyorum görümce kaynanaya basılıyorum böylede şanslıklık olmazki çölde kutup ayısı görmek kipin:))))

Emre dedi ki...

*Meleklerim ve Ben, ya kime anlatsam hep aynı şeyleri duyuyorum "bizde yaşadık zamanında" yaaaa nası başetcez bunlarla ben onu arıyorum lakin bulanda yok gibi, allah hepimize kolaylık ve sabır versin inşallah.

*İncemmm, seviyorum seni dert ortağım çatalkaram çingenem, öpüyorum. Bioderi gelecek ay anlıcaz bakalım ne kadara faideli bişi.

*Aslım canım allah yolunu açık etsin tekrar diyim, hani daha yeniyim ya yeni hayatımda lakin yordu be, çok erken dimi ama takatim kalmadı,

özlem zor zanaat anladım.

*Elçinnnn, ağlamak istiyorum, bi halt anlamadan geçti hafta sonu üskünüm çokkk (üzüntü ve muz kabuğu)

HAYAT dedi ki...

EMRE BU SANAL EV FELAN NE BAKAYIMMM HIMM BENDE O EVE DAVET EDİLMEK İSTİYORUMMMM.
EMRE SEVMEDİĞİN İNSANLARLA BİR ARADA OLMAK GERÇEKTEN ZOR ŞUNA DUA ET Kİ FAZLA YAKININDADEĞİLLER HER ZAMAN GÖRMÜYORSUN.BİODERİ KULLAN CNM EĞER ETKİSİNİ GÖRÜRSEN HABER ET AMA KOKUSUNA NASIL DAYANICAN BİLMEM BEN Bİ DEFASINDA ABLAMIN DÜKKANDA DENK GELMİŞTİ KÖTÜ BİR KOKUSU VAR

Sebnem'den dedi ki...

AAA EVİNİ GÖRMEYEN BİR BEN KALDIM DESENE..ŞU BIODER İ TAVSİYE ETMENİ BENDE BEKLİYORUM..MALUM BENİM KIZ NEREYE GİDERSE ENDE ARKASINDAN GEZİYORUM CANIM ÇIKTI ARTIK..

Sebnem'den dedi ki...

AAA EVİNİ GÖRMEYEN BİR BEN KALDIM DESENE..ŞU BIODER İ TAVSİYE ETMENİ BENDE BEKLİYORUM..MALUM BENİM KIZ NEREYE GİDERSE ENDE ARKASINDAN GEZİYORUM CANIM ÇIKTI ARTIK..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım, selamlar. Çok yorulmuşsunuz canım yaa birde stres. O gün başında havluyla üzerinde pijamalarınla çok şirindin ama . Çevir çevir kamerayı görmesin işaretleriyle heueheue:)
Ne güzel bende konuk olmuş oldum evine.
Öptüm canımcım seni kocaman.

sessiz balik dedi ki...

emrecim canım merhaba
eşini çok sevdiğini ve bütün bunlara onun için katlandığını düşünüyorum
eminim o da seni böyle bir durumla yüzyüze getirmeyi tercih etmezdi ama naapsın
elbette insan kendi ailesini değiştiremiyor ve
benim diyeceğim odur ki ; sevgini bu tip yıpranmalardan korumak senin elinde

kadına her zaman çok iş düşer zaten
kader :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Elçin görümcesine gelmiş, görümcesinin görümcesine basılmış :)))
Şaka bir yana zor şeyler gerçekten tatlım, boşu boşuna sinirlerin yıpranıyor, boşver her gelişlerinde stres yapmandansa sık sık gelememeleri en iyiysi.

kedi dedi ki...

Görümcenleri bu kadar sevmiyorsan samimi gibi yapmasana.Kabul etme,mesafe koy.
Demesi kolay biyo deme,ben öyle yapıyorum.Sevmezken sever gibi görünüp günümün içine de sıçtırmıyorum.Gerçi sen daha gençsin hele bi kartlaş sende mesafe koyarsın :)

noktada gelse bok boktur.
hahhahhahhaaa

emre dedi ki...

*Hislerim ve Ben, evet sanaldan konuklarım vardı evimi gezdiler, naparsam yapıyım olmuyor işte bazen görüşmek zorunda olabiliyorsun sevmediklerinle bunada zamanla bi çare bulucam ama du bakalım, bioder harbiden fena kokuyor ama sürdükten sonra pek kokusu kalmıyor, bide ben önce çıplak elle sürdüm elimden çıkmadı koku sonra eldiven takmak aklıma geldi umarım faidesini görürüm.

*Şebnemim, kıs sen nerdesin hııı ösledikkkk, sonuç için bekliycem 1-2 ay bakalım nolcak, bende öle gezerdim benim kızın peşinde sonra işten ayrılıp evlere gitmeye başlayınca süper oldu valla.

*Muhabbet Çiçeee, sorma ya canımız çıktı gerçi benimki stresten osla gerek çok daha çıktı, ve ben bütün gün hep o anı bekledim bilkiyomusun picamalı ve havlulu he he, bende öptüm:)

*Öslemmm, sorma ya kocam da farkında olanların ama ne yapacağını oda şaşırdı ama bende de dayanacak sabır kalmadı ya napıcamı şaşırdım valla, sevgimi korumayı bu olanlardan ötürü bazen unutabiliyorum çok hınçlıyım varya bi görsen. Niye hep işler hemde en ağırları bize düşer ya neyiz biz makinemi duygulara ne oldu o yıpranan duygulara:( offffff

*Mutlu, sorma elçinlerinki tam şans yane hemide kötü şans napsınlar işte katlandılar benle birlikte, ah mutlu boşvermeyi bi öğrensem hayatım dahada çekilir olcak ama nasıllll?

*Biyooo valla gayet soğuktum ama onlar yüzsüz ya olanları bi görseydin keşke bi kamera olsaydı da izletseydim,

bide ilk defa geliyorlar ya bişi diyemedim keşke evde değilim yalovadayım deseydim aradığında, ama işte kocam var arada, kaldıki annelerini getireceklerdi evi görmeye, ne zaman kartlaşcam acuba, son cümlede noktayı koymuşsun be süperim.

huysuz prenses dedi ki...

Emrecim, bu cinsler böyledir. En iyisi takmamak ve takmadığını belli etmek. Sen biliyorsun benimkiler de neler yaptılar. Şimdi kendi evimize filan geçince artık hiç aramıyorum ben de, arayıp gelmek istiyoruz dediklerinde müsaitsem kabul ediyorum. Gelince de hiçbir saygısızlık yapmıyorum, sonuçta misafir.
Bioder konusunda da tecrübelerini bekliyorum.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com