25 Mart 2009 Çarşamba

ÖHÖ ÖHÖÖÖ ŞİMDİ ÖZETLER EFENİM

Çok oldu yine yazmayalı, uzatmaları oynuyorum ondan mı acaba? (hakem bi düdük çalmana bakar hep ben mi hatırlatıcam yahu)

Bir dolu değişiklikler olmuş bloglarda takip etmiyorum sanılmasın, lakin yorum yazmada problemler yaşıyorum bu durum için kendime ayrıca teessüf ediyorum, kınıyorum.

Ama hepinizi hasretle kucaklıyorum, yeni bloglar okuyorum ve onlarıda listeme ekliyorum, bana göre yeni sizin için eski olan kim ne yazmışsa hemen gösteren şu zımbırtıyı da ekledim fıstık sayesinde, kendisinede ayrıca teşekkürlerimi bildiririyor ve öpüyorum.

Bünyeye ağır gelmesin birden, bu sebeple fazla uzatmadan kaçıyorum, önce kafayı toplamalı ardından uzun uzun yazmalı diyorum, gidiyorum. :)

6 anlayan:):

HAYAT dedi ki...

yorumuda heycandan yanlış yere yazmışım:)
hadi bakalım bu sefer uzun sürmesin en yeni yazılarını bekliyoruz

LoLa dedi ki...

eheem kem küm o fıstk ben mi oluyom şincik
teşekkür ederim efenm yardım edebildiysem :)
bu arad özlettin demiyorum ayıp diyorum yahu bu kadar ara verilir mi bu blog böyle ökısüz yetim bırakılır mı olmasın bi daha ama yaa
öptüm çok...

Emre dedi ki...

Hayat, dont panik dont panik:) bende bekliyorum kendimden uzun yazı performansı da tembellik yapıştı gitmiyo (kovuyorum yine gitmiyo yüzsüz işte)

Lolam, reca ederim efenim sayenizde adam oldu blog birdeee şu şablona el atsam tam olacak. Farkındaysan son cümle için bişi yazmıyorum:) (yüzsüzmüyüm evet yüzsüzüm)

sessiz balik dedi ki...

emrem yani yazdın diye sevindik bittabii ama ne bu
bu kadarcıkla hiç olur mu yahu anlat bakiim naaptın onca zaman ?

Benim Hayatim dedi ki...

Hoş geldin!!
E hani detaylar. Bekliyoruz efenim :P

Emre dedi ki...

Sessiz Balık,en kısa zamanda asss sonraaaaa, öpüyorum çokkkkss:)

Aysuncum canım, güzel insan, harika kişi, yazcam söz en kısa zamanda, öpüyorum çok senide.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com