27 Mart 2009 Cuma

AY PODLULAR, PIŞT KİME DİYORUM BEN

Yurdumun güzel insanı,

Bak ne diycem sana, sabahları felan hatta tüm gün toplu taşıma araçlarında şu Ay Podunuzun sesini kısık dinleyin rica edicem, ben sizin dinlediğiniz müziği sevsem yada sevmesem bile duymak zorundamıyım, tüm otobüs seni dinlemek zorundamı ayrıca, yazık değilmi kulak zarına bunun yaşlılığı da var değil mi, hadi sağlığını düşünmüyorsun benim akıl sağlığımı düşün bare nolur he nolur?

Bak yurdum insanı bu kadar diyorum sana, adam ol akıllı ol yada şöle diyim insan ol ciğerimi ye. Bu dünya sadece sizin etrafınızda dönmüyor bilesiniz, bilmezseniz hatırlatıverirler söliyim, sonra geç oldu felan dersin ve bilirsinki son pişmanlık fayda etmez. Hoş kendine saygısı olmayanın başkasına hiç olmaz değilmi, ay birden bu yazıyı boşuna yazdığımı farkettim arkadaşlar hay allah neyse bu yazıda kulağa küpe olsunlar arasına girsin bare.

İyi haftasonları hepinize, hoşçakalın, güzel kalın, aman kulağınıza dikkat edin gençsiniz yazık olmasın size.

1 anlayan:):

mayonez dedi ki...

emreeemmm nasılsın..seni cok cok cok özledim lütfen kusuruma bakma evde net yok ve sadece kardeşim benli göbeğe gelince bakabiliyorum.
emrem evdeyim fırsat bulunca bana gel lütfeeeennn. telefonunu cadıya yorum olarak gönder olurmu. uleeemm neredeyse dayanamayıp yazıcam buraya:)) mucksssss

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com