10 Ekim 2007 Çarşamba

ŞAFAK 48 / ALIŞ-VERİŞ MANZARALARI PART TUV


Öhööö öhööö, selam herkeze, yazmakta çok geciktiğimin farkındayım lakin hep bir telaş silsilesi içinde geçiyor vakit, ayrıca başlıkta yazan şafak nikaha kaç gün kaldı manasında yazılmıştır, yanlış anlaşılmasın yani.

Başlıyım ben madde madde yazmaya, siz okumaya istediğiniz yerden başlayabilirsiniz, buyrun aşağı alayım sizi:

1- Takriben 3 hafta önce salon takımı ki bunlar sadece koltuk, masa, konsol ve sandalyeden ibarettir, dedim ya daha önceden sevmiyorum gümüşlük yada vitrini, zaten salonumuzda öle büyük bi salon diil, aldığım eşyalar bile umarım salona fazla gelmez diye ümit ediyorum, ortaya sehpa bile almadım yer daralmasın diye,

2- Soracıma bir gardrop,şifonyer ve komodin aldık, evimiz 3+1 olduğundan ve benim şu an kullandığım odaya gardrop yerleştirilecek ve yatak odasında sadece yatak ve komodin olacak bu yüzden öle dar bir oda olmayacak ki bu beni çok sevindiriyo. Sevmiyorum ben yatak odasında gardrop, gerçi oda büyük olsa fark etmezde küçük olunca öle zebellah gibi karşında bi dolap, daralırım ben valla. Salon takımı ve yatak odası toplam 3.700.- YTL .

3- Soracımaaaaa geçen hafta tüllerin siparişini verdim, 3 odaya sadece güneşlik ve tül, yatak odasına güneşlik+tül+perde şeklinde olacak, ve çok uyguna yaptırdım, tüllerin toplam fiyatıda 600.- YTL

4- Bir arkadaşım banyom için banyo dolabı, paspası, perdesi gibi ihtiyaçlarımı aldı sağolsun, bende ona fazla yük olmasın diye çamaşır sepetini aldım, bide mutfak için iki kapılı dolap aldım, çok işe yarıyor bu dolaplar bütün ıvır zıvır topluyor bence.

5- Soracımaaaaaaaaaa geçen hafta gelinlikimin siparişini de verdim, geçen postta gördüğünüz gelinlikten biraz daha farklı olacak, daha fazla ayrıntı vermiyim, nikaha gelenler orda görürler, gelemeyenler içinde ben zaten foto yayınlıycam ki gelseniz eğer sevinçten deliririm sanırsam, bide gelinlikçide denettiler birkaç tane gelinlik ya arkadaş insan öle bi elbiseyi giyince kendini acayip farklı hissediyo yaaa, annem beni öle görünce gözleri doldu kadınceyizin, he bu arada yazmadan geçemiycem kendimi bu aralar sürekli bi ağlama modunda hissediyorum, dokunsalar ağlıyorum hatta, ne bilim ya içim bir garip işte, kelime bile bulamıyorum kendimi ifade edecek, o yüzden post bile yazmak içimden gelmiyo, bunun içinde ayrıca özür dilerim herkezden.

6- Yine geçen hafta sarı röfle olan saçlarımı kahverengiye boyattım, zaten kendi rengimde kahveden biraz daha koyuydu, bölede güzel oldu, gerçi 3 yıldır alışmıştım sarı renge ya neyse, bide kestirmek istiyorum ama kestiremiyorum tabi gelin saçı yapılacak diye ama nikahtan sonra ilk işim biraz daha kısaltmak saçlarımı çünkü gür bir saça sahibim ve öle ha dediğimde yıkanmış saçla dışarı çıkamıyorum illa bişi yapmam lazım, tabi böle olunca imdadıma saç köpüğü yetişiyo da rahatlıyorum,ama ağırlık yaptı artık bu saçlar, gelip geçse de şu nikah baksam bende çaresine.

7- Geriye kalan halılar, ayakkabılık ve sonradan çıkacak eksikler, halıları da mobilya gelmeden almak istemiyorum.

8- Unutmadan sölim kına gecesi annem ve babamın bu evi bana bırakıp taşınmalarından ötürü nikahtan 22 gün önce yani 3 Kasım da yapılacak, onların taşınması ve diğer eve yerleşmesi, benim eşyalarımın gelmesi çeyiz yerleştirilmesi, e haliyle bu işlemler yapılırken çıkacak boya badana ve beyaz eşyaların monte edilmesi gibi sebeplerden ötürü ve fazla yorulmamak için nikahtan önce biraz dinlenmek için böle karar verdik. Sanırım bir ilke imza atıcam, yani önce kına gecesi sonra nikah için davetiyeler dağıtılacak, garip olcak evet ama napalım başka alternatif yok maalesef. Ve bu işlemlerde benden çok annem ve babam yorulacak, ben bu işe yeni girdiğimden dolayı öle zırt pırt izin alamıycam ki bu beni çok üzüyor, ama onlar sağolsun “olsun bunlar tatlı yorgunluklar “deyip beni rahatlatıyorlar.

9- Ve bu post 9 maddeden oluşmaktadır anadınmıııı

Evettt durumum yukarıdakilerden ibaret şimdilik, bide size bişi sormak istiyorum ben, kına gecesinde acaba kaftan ve şalvarmı giysem, yoksa giydiğim kıyafetin üstünemi kaftan giysem, kararsız kaldım, bununla ilgili fikirlerinizi bekliyorum, gelinliği alacağım yerden kiralıycam bu kıyafetleri de, lütfen beni engin bilgilerinizden faidelendirin lütfennn.

NOT: Ve yukarda da belirttiğim gibi blog yazmak pek içimden gelmiyor bu aralar, umarım toparlanırım en kısa zamanda, ve bana yorum bırakan ve benim bir türlü bloglarına gidipte yorum bırakamadığım yeni arkadaşlar özür diliyorum sizden, en kısa zamanda gelicem ziyaretinize.

27 anlayan:):

Adsız dedi ki...

aman da aman hazrlanırmış emrecik :))) valla diyorum bunlar güzel telaşeler canım ya..Ne mutlu sana..Evlenince kestir saçlarını eeee malum yeni gelin yeni imaj olmalı demi:)) kına gecesin erken olması keyfi bir durum değil ki canım ya malum ev o zaman boşalacak ve seninde işin gücün var, hem sende bir ilk e imza at ne güzel işte:))) kına gecesinde kaftan konusuna gelince valla zevk senin sen nasıl içinden geliyorsa onu giy derim benden fikir yok :))) çünkü ben ne yazık ki o tarz kıyafetleri sevmiyorum, bindallı yada kaftan.:))) herkes bayılır ben ise sevmiyorumm neyse canım hadi bakalım şafağa az kaldı :)))öptümmmm

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba Emrecim:) Birçok şeyi halletmişsiniz, birşey kalmamış. Zaten herşey tam olsun diye uğraşma, bazı şeyleri de sonra halledersin. Zaten evin eksikleri hiç bitmez:) Bayramınız mutlu olsun! İyi tatiller! Öptüm canım:)

emel'ce dedi ki...

Emrecim ne güzel telaşlar bunlar.Senden bir ricam var ayakkabının altına adımı yazarmısın:))

Adsız dedi ki...

emelce iyiki hatırlattın :))) emre beni de yaz kıs ama önce silinecek yere yaz yoksa konuşmam :)))) malum yaş geldi öncelik bende olmalı :P

Sebnem'den dedi ki...

OKURKEN YORULDUM YA..KİM BİLİR SEN NE HALDESİN?
HAYATIM ÇEKİNME BİR EKSİĞİN VARSA BANADA SÖYLE LÜTFEN..SEVE SEVE YARDIM EDERİM.UNUTMA SAKIN BU SÖZÜMÜ.
SANA KOLAY GELSİN CANIM,TABİİ ANNENLEREDE:)
KARTIN YOLDA..GELİR YAKINDA..ÖPÜCÜKLER

anemon dedi ki...

Ramazan Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı, yuvanız bereketli olsun...

pamuk dedi ki...

iyi bayramlar....

renkler dedi ki...

Canım, tabiki de tatlı yorgunluklar. Çok güzel günler. Herşey olacaktır zamanla zaten. Bizim yatakl odasında da sadece yatak ve iki yan komidini var. Başka hiç birşey yok. Ben de bu şekilde seviyorum. Takımlardan hiç hazzetmem. Takım fikrine gıcığım vardır. Büfeyi bile dört yıl önce aldık, misafir tabak çanağını toplasın diye. Yoksa sinir olurum. Herşey gönlünce olsun.

Benim Hayatim dedi ki...

Emre sen bayağı yol aldın. Asıl önem verdiğin şey sorduğun soru anladığım kadarıyla şimdi içinden ne geldiği çok önemli bir sefer yaşanacağı için keşke demeyeceğin bir seçim yap. Acaba herkes giyiyor diye mi kaftan moda oldu önceleri yoktu böyle şeyler. Birde tuvalet yada gece elbisesiyle kına yakılması bir acayip olur gibi.

Bende kararsız kaldım şeker :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım içinden ne giymek geliyorsa, hangisi içine sinecekse onu giy. Sonuçta bu senin gecen. Ve ölene kadar anısını saklayacağın, çok önemli bir gece. Tecrübeyle sabittir. Her şey gönlünce olsun. Bayramın kutlu olsun tatlı kuşum..

Püstüklü Mama dedi ki...

Kolay gelsin :) Ne kadar yoğunsun. Fotoğraf bekliyoruz hem kınadan hem düğünden sonra :)

Bence önce kınada normal kıyafetini giy. Sonra kına yakılacağı zaman kaftanını giyersin, gecenin kalan kısmına da onunla devam edersin.

Benim nacizane fikrim bu :P

Öpüyorum şeker. Kolay gelsin. İyi bayramlar.

Emre dedi ki...

Azimlim, sorma telaş bu haftadan itibaren dahada artacak gibi, bu arada ayakkabının altına yazılacak isim listesinde sende varsın:)

Seblacım, evet ya hallettik bir çok şeyi, herşey tam olsun diye amacımız olmadı zaten en başından beri, gücümüz yettiğince yapıcaz dedik, ölede oldu zaten, bende seni öperim geçmiş bayramın mübarek olsun.

Emelcim, listedesin canım:)

Şebnemcim, sağol canım benim sölemen bile yeterli, olursa bir ihtiyacım tabiki sölerim sanada, senin kartında yolda çok öptüm.

Halecik, geçmiş bayramın mübarek olsun canım.

Pamukum, sanada iyi bayramlar olmuştur emninim:)

Renklercim, evet ya çok eşyayı bende sevmiyorum, az olsun öz olsun ve kullanışlı olsun dedim her zaman ve ölede oldu, aynı dili konuşuyoruz ne güzel:)

Aysun, evet çok yol aldık inşallah sonuna kadarda bi aksilik çıkmadan devam eder, kına gecesi için artık bir fikrim var, önce normal kıyafetim olacak üstümde sonrada o kaftan denen şeyi giyicem kına yakıldığı sırada, ve inşallah sende bu evreleri en kolay bir şekilde atlatırsın canım sanada kolay gelsin bundan sonra.

Flkrimcim, içimden geldiği gibi olacak evet ve dediğin gibi benim gecem istediğim gibi olmalı bencede. Öpüyorum seni çok.

Püstüklüm, fotolar aklımda zaten, kıyafet meselesinide hallettim zaten, yani önce kıyafet kına yakılırkende kaftanı geçirivericem üstüme. Bende seni öperim şeker:)

Annelog Atölye dedi ki...

Hazırlıklar tamgaz bakıyorum:) Kolaylıklar tekrar.
Bence kına gecesinde tam teçhizatlı şekilde kaftan ve içinin asıl kıyafetini giy. Normal kıyafetler herdaim giyiliyor, bir daha öyle kınalı gelin kıyafeti nerdee giyilecek?:)
Fikrim budur naçizane:)

Aslı Cin dedi ki...

ÇOK ZOR EMRE, ALLAH YARDIM ETSİN. AMA GÖZÜN KORKMASIN HER ŞEY HALLOLUYOR, NASIL HALLOLDUĞUNU BİLE ANLAMIYORSUN.

aquamarine dedi ki...

çogu gitmiş azı kalmış emrecim. perde, tül o alışverişleri ben çok severim:) gelinlik saflık doğallıktır zaten boyatman ii olmuş bence. allah kolaylık versin. öptüm.

Derin Sularda dedi ki...

Canım bende geçmiş bayramını kutlarım, dilerim çok güzel bir bayram geçirmişsindir.
Ayrıca tüm aldıklarını güle güle neşeli günlerde kullanman dileğiyle.
çok çok öptüm.
Dilek

Mutluveumutlu dedi ki...

Ya emre ya okurken duygulandım valla, nikahtan önce o dokunsan ağlayacak halleri bende çok yaşadım :) Kıyafetlerimi nikaha bikaç gün kalana kadar yeni eve götürememiştim biliyorumusun :) Hem ağlarım hem giderim diye boşuna dememişler :)
Ben kınadaki tuvaletimi kına yakılırken çıkarıp, şalvar ve kaftan giymiştim, böle yürüken kaftan ortadan açılıyor parlak parlak şalvar görünüyor ya hoş oluyor bence :)))
Öpüyorum kocaman

pamuk dedi ki...

çok eşya olmasın zaten temizlemesi zor olur :)) allah çok çok mutlu etsin inş öperim kocaman

kedi dedi ki...

Ya sayfana gelene kadar seni hep erkek sanıyordum ben iyi mi;P
Şimdi anladım ama geç olsun güç olmasın:) diye aşivini karıştırdım,merak etme herşeyi yerli yerine koydum,karıştırıldığının farkında bile olmazsın:)
Bana bi mail atar mısın Emre?
Ama lütfen"Ben Emre,erkek olmayan"diye ekle:)))
Biyo

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımmm postuna baktımda kına 3 Kasımmış, unutmuştum ben tarihi.
İnşallah herşey gönlünce olur. Dertsiz tasasız bol oyunlu bir kına geçirirsiniz. benim aklım kınada inanki, fotoğrafları bekliyoruz.
Öpüyorum seni tatlı gelin :)

sessiz balik dedi ki...

emrecim
artık yeniliği kalmadı gerçi bir yılı geçti ama ,ben de kendimi yeni evli olarak sayıyor ve senin bu telaşelerini daha yakın zamanda atlatmış birisi olarak sana bazı tavsiyelerde bulunmak istiyorum :
evet çok özel ve güzel bir düğün olması dileğimizdir ama işler herzaman bizim istediğimiz gibi olmayabilir,o anda şunu düşün : bu bir kapı ,kapıdan geçerken ayağım takılsa da içeriye girerim . yani herşekilde evlilik hayatına geçer ve mutlu olursun işallah , önemli olan o bir gün içinde yaşananlar değil sevdiğinle bir ömürü birlikte geçirecek olmak .

yani o tören bir araç ; amaç değil bunu untma ve gereğinden çok dert etme , ok mi ?eğlenmene bak
tadını çıkar

şimdiden mutluluklar dilerim
sevgilerimle

Not: zühre ve tahir: ikisi de birbirlerini sevince daha güzel oluyor değil mi ?

pamuk dedi ki...

kına gecesi olmuştur umarım güzel geçmiştir resimler resimler bekliyoruz öptüm kocaman

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Emrecim nerelerdesin? Kına gecesi nasıl geçti? Hazırlıklar ne durumda? Merak ediyoruz yani. Umarım herşey yolundadır. Öptüm:)

Derin Sularda dedi ki...

Emrecim, umarım her şey yolundadır arada bir haber ver bak merak ediyoruz.

berfin dedi ki...

çok güzel emre'cim yaa.allah tamamına erdirsin çoğu gitmiş azı kalmış. Ayrıca kıyafetinin üzerine giy bence kaftanını:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Emre, ben aranıza yeni katıldım. Henüz evli olmadığım için birden bir heveslendim ki sorma yazını okuyunca:) Çoğu şeyi halletmişsin gibi duruyor ama eksikler hiç bitmez. 14 gün var benim hesaplamama göre şu an nikahına. Ancak sitenle buluşabildim. Hep mutlu olman dileğiyle.... Sevgiyle kal

HAYAT dedi ki...

merhabalar bloğunuzu azimli arkadaşımızın yazısını okurken sizin evleneceğinizden bahsetmiş ve bende dayanamayıp merağımdan daldım sizin bloğa :) çok akıcı şeyler yazmışsınız su gibi okudum hepsini biraz uzunca zaman olmuş yazmayalı ama olsun elbet okuduğun zaman görücen sevgiyle kal nikahına az bir zaman kaldı umarın her şey gönlünce ve sevdiklerinle olursun

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com