19 Kasım 2007 Pazartesi

D U Y U R U

Birlikteliğimizi
evlilikle noktalayacağımız bu mutlu günümüzde
aramızda olmanız bizi onurlandıracaktır
Acar ve Yasal Aileleri
Emre & Ahmet
25 Kasım 2007 Pazar Saat 17:00
Maltepe belediyesi Kültür Merkezi
(Küçükyalı Sahil Yolu)
Sanal davetiye anca bu kadar olabiliyo, aslında davetiyeyi tarattım lakin eklemede hatalar oldu e madem öle işte böyle durumu söz konusu, uzunnnnnnn zamandır yazamadım, hem işte işler yoğun hem evde işler yoğun, sürekli bir hareketlilik söz konusu, fazla ayrıntıya girmiyim lakin yazılacak çok şey var ama zaman yok şöle geniş bir vakitte sizi aydınlatıciyim, bu arada yorum yazan ama benim yorumlarına bile yorum yazamadığım arkadaşlar sizlerden özür diliyorum ve anlayışınız içinde teşekkür ediyorum. Malum son haftam bir aksilik olmazsa 23 Kasımdan itibaren izne ayrılıcam 1 hafta, izinli olduğum hafta içinde fırsat bulursam yazıcam herşeyi, bide evin fotolarını çekmeyi başarırsam eklicem yazıma, şimdilik izin istiyorum sizden görüşmek üzere, nikaha gelmek isteyen arkadaşlar yorumlarda belirtsin ayrıntılı tarif ederim salonu, bide hoşçakalın bide öpüyorummmmm çok :)
Not: Yazılarda bir sıkışıklık durumu söz konusu, ben ara vermeme rağmen satırlarda illa bitişik oluyo satırlar anlamadım.

26 anlayan:):

HAYAT dedi ki...

sanal davetiye bile bu kadar güzel olabilir allah sizi bir yastıkta kocatsın bir ömür boyu mutlu sağlıklı bir yaşam diliyorum

Unknown dedi ki...

salonu tarif edermisin ben oraların yabancısıyımda taa bursalardan geleceğim.....

berfin dedi ki...

canım ya,hayırlı uğurlu olsun,bir astıkta kocayın innnşaaallaahhh.keşke oralarda olsamda koşa koşa gelsem.çok mutlu ol arkadaşım:)

pamuk dedi ki...

hayırlı olsun dawetiyede süper olmuş yane :) hep mutlu sağlıklı olun inşallah

Benim Hayatim dedi ki...

Mutluluklar canım
Kına resimlerinde ki mutluluğun hissettik sıra gelinlikli fotolarda.

Adsız dedi ki...

nıkah geldı cattı sson demlerinde sin :)kısmeyse gelıcem bılıyorsun optum:)

emel'ce dedi ki...

Emrecim mutluluklar..Bir ömür mutluluk diliyorum size.Öpüyorum canım...

LoLa dedi ki...

ne güzel yaa valla Allah kalbine göre verdi hani yazın buluştuğumuzda kasım ayı gibi falan diyordun ya yada sonbahar işte bak tam istediğin gibi oldy inş bundan sonrada olur emrecim Allah mutluluğunuzu daim etsin .öptüm...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Canım bir ömür boyu mutluluklar! Sizin adınıza çok seviniyorum. Tarih çok yaklaşmış:) Sen de benim gibi Kasım gelini olacaksın:) Herşey istediğiniz gibi olsun! Kolaylıklar dilerim...

anemon dedi ki...

emreciğim sen fırsatın varekn yazmdında evlenince nasıl yazacan bilmiyorum vallaha:))9 sen öyle zannet adreside yazar insan demi ama nelrelerden gelicecüzz
öpüyorum seni kocaman allh bir kaislk vermezse cümbür cemamet ordayız

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım herşey gönlünce olsun inşallah.
Size bir ömür boyu mutluluklar diliyorum...

Püstüklü Mama dedi ki...

Mutluluklar şimdiden :)

derin düsünceler dedi ki...

Canim cok sevindim. Ömür boyu mutluluklar diliyorum. Insallah hersey istedigin gibi olur :)

Sevgilerimle,
Derin

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ömür boyu mutluluklar diliyorum. Hep çok mutlu olursun inşallah... Sevgiyle ve mutlu kal...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ay kuşum benim.. evleniyo muymuş. Kız heyecan yaptım şimdi. Allah yardımcınız olsun canım benim. Allah bir yastıkta kocatsın. Ama, hep dediğim gibi yastığı arada değiştirin de kokmasın.:)

Sebnem'den dedi ki...

cicim ya..o gün kayınvalidemler yemekte bende..İnan gelirdim onlar gelmeseydi..Mutluluklar size..her şey istediğiniz gibi olsun.

Derin Sularda dedi ki...

Emrecim işte o gün geldi çattı:)) Sana eşinle bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Her şey gönlünce olsun.
Sevgiler.
Dilek

Butterfly dedi ki...

Dlediğin kadar mutluluk düşssün payına:) hem de en uzun ve hıc bıtmeyecek olanından... sevgıler

renkler dedi ki...

Çok hayırlı olsun canım. Allah bir yastıkta kocatsın (gerçi artık yastıklar hep çift ya:-)Mutluluğun sonsuza dek sürsün...

🌼 dedi ki...

Artık yağmurda hiç ıslanmayacaksınız; çünkü her biriniz bir diğeriniz için sığınak olacaksınız.

Artık hiç üşümeyeceksiniz; çünkü her biriniz bir diğeriniz için sıcaklık olacaksınız.

Artık hiç yalnızlık çekmeyeceksiniz; çünkü her biriniz bir diğerinize yoldaş olacaksınız.

Artık bir bedensiniz; çünkü önünüzde tek bir hayat var.

Şimdi yuvanıza gidin, birlikteliğinize tanık olacak günlere başlayın.

Her gününüz mutlulukla dolsun, ömrünüz mutlulukla uzasın.


bedenen olamasamda kalben yanındayım biliyorsun,bazı sorunlardan sonra dönebildim dün ve seni gelin hayal ettim..Allah ayırmasın hep gülsün o güzel yüzün canım...

Annelog Atölye dedi ki...

Eşinle birlikte sağlıkla ve huzurla nize yıllar dilerim Emrecim. Hayırlı olsun.

Sebnem'den dedi ki...

Taze gelincik nasılsın?

david santos dedi ki...

Peace for Turkey and good weekend

aquamarine dedi ki...

nasıl gidiyor evlilik emrecim. zaten az yazıyodun şimdi hiç yazmassın artık:)) arada gel unutma bizleri. mutluluklar canım bir ömür boyu inş.. öptüm...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Tatlı Kuşum, yoğunluktan.:) bakabiliyor musun günlüğüne bilemiyorum. Sana mutluluklar dilemek istedim güzelim. Çok güzel bir gelin olmuşsun çok. Seni canlı canlı o halinle görmeyi, sarılıp doya doya öpmeyi çok isterdim. Canım benim. Çok mutlu ol inşallah.:)

Unknown dedi ki...

kızım yazsana şuaraya iki satır ayıp ediyorsun ama artık:)

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com