10 Aralık 2007 Pazartesi

GEÇİP GİDEN HIMMMM ZAMANLARIN HIIIIIIIM BİR YERLERDE BULSAM:)


Benim pek sevgili çok sevgili blogum ve blog arkadaşlarım, ben geldim lakin sizin nezdinizde pek de hoşgelmedim sanırsam, niye len noldu diceksiniz şimdi ama, arayı fazla açtım, bu açılan uzun aralık içinde sizin o çok geniş yüce uluuuu (öhöööö abartma be) affınıza sığınarak yazıma başlıyorum valla bak bu sefer foto bilem var inanmadınmı şeker bak burda işte burda dediysek da yazının üstünde çıktı bu meret neyse bi dahakine dikkat yaparım.


Şu üstte gördüğünüz ve daha sonralarında göreceğiniz fotolar geçmişten günümüze bir gelenek haline gelmiş kuaför fotolarıdır. Heyttttt beaaa burna bak ben sizi burnumla döverim beeee (bozdurmayın kalitemi amaaaaa amaaaa) Dikkat yaptıysanız şayet profildende o kadar kötü çıkmamışım dimi dimi dimiiiiii:) (şımar şımarabildiğin kadar deliii, sanki nikahtan sonra o halinden eser kaldı dimi)


Burda da saçlarımın ne kaddar muhteşem bir biçimde tamamlandığını görüyoruz (bir saça çiçek buketi havası anca bu kadar verilebilirdi zatiiiii), valla ben dedimki kuaför çocua bak dedim elimde bir foto var bana anca bu saç gider dedim ben bunu istiyom, ama arada onuda şevklendirmek adına "tabi senin takdirine bırakıyom" dedim (yalancııııı oda yedi tabi bu sözleri) amannn neyse itediğim gibi yaptı vallahi saçlarımı, öle dağınık bir topuz istemiyorum çünkülüm gelinlikimin üstü zati kapalı bide öle sağdan soldan sarkan saçlar beni bunaltır dedim, sonuç bu şekilde oldu tabeee, nassı ama güzel dimi.:)

Veeeee finall fotosuda damat bey ilen çekinildi şimdi hep ben hep ben nereye kadar damatlanda çekilelim dedik ayıp olmasın çocua, becerebilsyedim şayet şu arkadaki fonu yok ederdim ama yapamadım böle olsun sonra oynarım ben onunla.


Veeeeeeeeeeeeeeeee KADER ANI da denilen yada diğer bir deyişle dananın bir yerlerinin koptuğu yadaaaaaa salaksın kızım sen b.k vardıda evlendin ne işin var senin bu masada kalk ordan al anneni ve de ek olarak babanı git evine uzat ayaklarını ohhh beeeee rüyyamış de, şimdi dicenki sen okuyucu e kızım madem öle düşünüyodun o elller neden havada halkı selamlar edasıynan savruluyo bir oraya bir buraya vede sana karşıdan her el sallayana (flu çıkmış dikkat yapın fotoya bakarkene) napim be böle hissettim o an. Lakin nikah salonu şıktı ya valla, ışıl ışıldı keşkem gelebilme şansınız olsaydı, hoş benim ışığım aydınlattı ortalığı ya neyse (amma kabardım he yılbaşı hindisi gibin)




Dörtgözzzzz emre dörtgözzzz emre, güzel olcam diye çıkarttım nikahta dörtlüleri napim yav öle olmazdı, aralarda taktım ama hoş görmemde bir problem olmadı şükür herşeyi net görebilmiştim, heeee şu yukarsı neresimi benim arkadaşlar yemek düzenlemişler bizim için yemeğe gitmeden önce nikah salonun pek bir yakınında hoş bir cafe vardı hepbürlükte orda vakit geçirdik yemek saatine kadar.



Veeeeeeeeeeeeee burda da gelinin abisiynen çekilmiş bir fotoğrafını görmekteyiz arkidişlerrrrr, bir çokları kendisini damat sandıydı o akşam valla bak, yan yana oturduğumuz görenler mutluluklar diledi bize ehiiiiii, lakin abimin karısıynan da çekilmiş fotoları asss sonraaaaaa


Ve o gün beni hiç bir şekilde yalnız bırakmayan pek sevgili abimin eşi pek sevgili elçin ve eşinin açlıktan bitap düşmek üzere çekilmiş fotoları gerçi bu fotodan sonra hemen yemek yenecek restoranta gidildi ve afiyetler yemekler yenildi.
NOT NOT NOT: Gelin ve damat stüdyo fotoları, nikah fotoları, yemek fotoları ve bir ertesi gün gidilen balayının fotoları da pek yakında bu sitede siz sevgili blog dostlarına sergilenecektir. Veeee unutmadan bir önceki postta bana o güzel dileklerde bulunan ve dualarını eksik etmeyen arkadaşlar rabbim silerden razı olsun. Hayde öpüldünüz şekerler:)
BİR NOT DAHA: Bak okuyucu şimdi ben bu yazının aralıklarını sıklaştırdım anadınmııı buna rağmen blogta yayınlarken yazıların ve fotoların arası çooookkkk açık olursa sakın pisinizin ayarlarıyla oynamayın oldumu, bu durum tamamiyle bu blogu yazanın beceriksizliğiyle alakalıdır.

22 anlayan:):

Unknown dedi ki...

ohhh be emre ay şöyle gözümüz gönlümüz açıldı ay söylemesi ayıp kocamda nasıl yakışıklı çıkmış benden sonra:))
sahi yani sonra yazılacaktı yalancıııııııııııııııııı:))))devamını bekliyoruz dört gööözzlennn:)

Adsız dedi ki...

aman aman ne guzel cıkmıssın öle taze gelınım :) tututttut nazar degmesın sizlere emi :) optum arkadasım

renkler dedi ki...

Canım, hoşgeldin. Allah mutluluğunu bin kat arttırsın canım. Saçın çok hoş olmuş, zaten herşey güzel olmuş... Burnuna laf etme, karakterli bir burun o:-) Çok öpüyorum.

Mutluveumutlu dedi ki...

Canımmm dönüşün muhteşem olmuş valla. Fotolara bayıldım :)keşke bende nişanlıyken blog açsaymışım, nasılda kıskancım di mi :))))
Çok yakışmışsınız birbirinize, Allah bir ömür boyu mutlu etsin :))
Bu arada bende nikahta gözlüklerimi çıkarmıştım ama en ön sıra haricini pek net göremedim :)
Öpüyorum tatlım seni

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın. En kötü gününüz böyle neşe içinde geçeninden olsun. Pek yakışmışlar birbirlerine. Tütütütü maşallah. Saçlar koyulaşınca daha da bi güzel olmuş kızımız. Haydi bakalım çabucak yayınla da daha sırada gebelik ve bebe fotoları var kızııımm.:))

Elçinim de pek hoş çıkmış, söylemeden geçemeyeceğim şimdi...

berfin dedi ki...

valla sonunda seni kendi sitende görmek nasip oldu:)çok hoş herşey.allah bir yastıkta kocatsın.mutluluğunuz daim olsun.bu aarada elçincim de pek bir hoş:)öpüldün.

kedi dedi ki...

Vayssssssssss taze gelin senin ne işin var bakiim hemen bilgisayar başında ha!

Daha tarlaya gidecen çapa yapacan,ekmek edecen,kovayın ayaklarını yıkayıp kadınlık görevini yapacan,gazana su koyup boy abdesti aldıracan,kayn buban aş bekler onu doyuracan,kaynın eltinle gelecek börek çörek edecen

Aaaaa biz seni otursun çıkkır çıkkır blog yazsın diyemi aldık a teknolocik sanal gelin a.

Yazan:Kaynanan Biyo.

HAYAT dedi ki...

çok merak ediyordum senin gelinlik fotolarını sonunda gördük onuda :) saçlar süper olmuş yalnız gelinliğinin uzun kollu olması benim hayalimdeki gelinlik ve hayalimde nikah salonu :) çok güzel bir başlangüca imza attınız allah sizi birbirinizden ayırmasın .....

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ne güzel bir gelin olmuşsun öyle. Allah hep mutlu etsin. Mutluluğun hiç bozulmasın tatlım. darısı bize. Öptüm.

Benim Hayatim dedi ki...

Uzun bir aradan sonra ne güzel bir post olmuş Emrecik. Umarım bier yastıkta mutlu bir ömür geçiririsiniz arkadaşım.

Çok güzel olmuşsun şeker.

pamuk dedi ki...

çok güzel olmuşsun :))nazar değmesin çok tatlısınız eşinde sende maşallah ömür boyu mutluluklar
öpüyorum kocaman

anemon dedi ki...

gecip giden zamanları bir yerlerde bulsam hımm (bulamazsın hımm)
şükür emreciğim yav davetiye görmekten sanırm bir kaç yıl görmesem aramam bütün düğünlere davetiyesiz gideb,ilirim

senin burunda gene kemer yok anam ben ne yapayım profilden bambaska biri olarak cıkıyorum ...

tocan gördümü kız resimleri

ay görümcem oralarda ölecekmiş açlıktan süzülmüş damat düşünürde alır bir ekmek arası seyetirirvirir yemeye gidilene kadar hadi siz yeni tazeler olarak bir birnizi görünce acıkıyor olabilirsiniz ammma bizler tocaları görünce midelerimiz kazınıyor genelde stresten


hadi arayı acmada diğer resimleri şöyle koyuver arkası arkasıya

gerci ben yokum koymasanda olurya

anemon dedi ki...

sırf hasetlendiğimden

sessiz balik dedi ki...

sevgili emre
çok güzel bir gelin olmuşsun , sana ve eşine mutluluklar dilerim.

aquamarine dedi ki...

emrcim çok güzel yakışmış gelinlik çok yakışmışsınız enişte beyle. bol çocuklu mutlu mesut huzurlu bir ömür geçirirsiniz inşallah birlikte. taze gelin emre öpüyorum kocaman:)

emel'ce dedi ki...

Emrecim şükür kavuşturana:)) Bende bir ömür boyu mutluluk diliyorum..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzel olmuşsun canım:) Tekrar tekrar tebrikler! Bak gördün mü zaman nasıl da geçti ve istediğiniz olsu:) Allah bozmasın! Eeee evlilik nasıl? Gerçi daha birşey anlamamışsındır:) Öptüm kocaman:)

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Çok tatlı bir gelin olmuşsun çok mutlu olun emi:)

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Çok tatlı bir gelin olmuşsun çok mutlu olun emi:)

yonca hanımın sepeti dedi ki...

Çok tatlı bir gelin olmuşsun çok mutlu olun emi:)

Emre dedi ki...

Elçinim, devamı geldi anacım,

Azimlicim, amin canım darısı başına inşallah.

Renklercim, sağolasın canım iyi dileklerin için bende öpüyorum.

Mutlucuk, kıskanma canısı sende yayınlasana şu düğün fotolarını bizde seni görelim dimi ama:)

Fikrimcim, saçlarım benimde içime sindi çok, evet valla herkez elçini çok beğendi, ama sağolsun çok ilgilendi benimle.

Berfincim, evet ya sonunda, yazmaya yazmaya insan ne yazacağınıda şaşırıyor bazen, bundan kelli bol bol yazmaya gayret edicem valla bak:)

Biyo, senden iyi kaynanamı olur beea, peh peh.

Hislerim ve ben inşallah sende hayalindeki gibi bir evlilik yaparsın canım:)

Muhabbet çiçeğpi amin canım, darısı sizlerinde başına :)

Mücevhercim, amin canım, darısı en tezinden senin başına:)

Pamukum amin canım çok öpüyorum seni.

Civciv görmemi kızım hemşire fotoları gördü tabe, sen nerdesin ayoll aaa.

Sessiz balık, sağolasın görüşmek üzere.

Aquacım canım sağoalsın duaların için öperim çok.

Emel, hakketten ya şükür kavuşturana, darısıda başına anacımm:)

Seblacım, anlamadım bende zaman nasıl geçti koşturmacadan, evlilik fena değil şimdilik alışmaya çalışıyoruz, bende öptüm çok.

Yonca Hanımın Sepeti hoşgeldiniz, sağolun iyi dilekleriniz için.

Seyhan dedi ki...

tebrikler ço güzel bir gelin olmuşsunuz,mutluluklar diliyorum

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com