17 Aralık 2007 Pazartesi

SÜPÜR,SİL,TOZ AL,YEMEK YAP, YİNE SÜPÜR,SİL,TOZ AL,YEMEK YAP:)


Yav baştan söliyim bi kere evlilik zor iş, yıllardır bu işi yapanlara benden kıdemli olanlara, hem çalışıp hem çocuğu olanlara diyorumki rabbim size güç kuvvet sağlık versin en bolundan bide helal olsun sizlere diyorum.


Bende bare madde madde yazayım kolay olsun hemde kronolojik olsun demi, kafalar karışmasın;


  • Geçen hafta perşembe akşamından beri evle uğraşmaktayım malum bayram haftası geldi, temiz olsun ev diye işleri 2 güne böldüm bende, önce arka odaları dip köşe temizledim cuma günüde salon ve mutfak temizliği yaptım (ah anne keşke kızının şu hallerini görseydin yav vallahi gurur duyardın)
  • Cumartesi erkenden kalkıp hemşireyle pazar alışverişi ve market alışverişi yaptık çünkü ilk misafirlerimiz gelecekti evimize, tüm gün mutfaktaydım, tabi bu arada çamaşır da yıkayıp astım yanee evi bilem süpürdüm yineee, neyse efenim ben menüyü aktarayım sizlere: Mantar Sote, Köfte, Pilav, Fırında Sıcak Patates, Kabak Salatsı, Kırmızı Lahana Salatası ve bilimum Yeşillik Salatası, valla ne yalan söliyim yaptıklarım beğenildi e tabi bende sevindirik oldum.
  • Yine cumatesi gecesi arkadaşlar hade sinemaya gidelim dediler, baktım saat 8 dedim bu saatten sonra kaç seansı vardırki yada olsa bile bilet varmıdır, neyse aradım biletiksi dedim kabadayı filmi için bilet mevcutmu demesinmi müşteri temsilcisi bağyan var efendim lakin 23:30 senası heeee bu arada laf aramızda Maltepe Karfur burnumun dibinde yürüme mesafesiyle 10 dk bile sürmüyor, e iyi bare dedim alıyoz biletleri, tabi dönüşümüz gecenin 2 buçuğuydu nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum bile, malum 2 gündür iş yap sürekli vücidim kaldıramıyo tabi herşey bi yere kadar.:)

  • Pazar sabah güzel bir kahvaltının ardından arkadaşlar öğlen gibi evlerine döndüler, hemşirenin babası hastanede yattığından onuda ziyaret etmeden olmaz diye malesef evi ölece dağınık bırakıp çıktım evden. Dönüşümüz akşam 4'ü buldu tabe, bendeniz süper kadın kişisi olarak bir giriştim işlere yani görseniz sanki hızlı çekilmiş film karesi gibiydim, önce mutfak toplandı sonra çarşaflar değişti yıkanacaklar ayrıldı, yıkanmış çamaşırlar toplandı ve hemen ütülendi ev süpürüldü yemek yendi ve artıkın pili bitmiş emre kişisi kendini yatağın kollarına bıraktıııı:) e tabe sabah kalkması da bir o kadar zor oldu.

  • Bu arada pazar akşam elçinle msn den konuştuk, oda çok yorgun olduğunu söledi, dedim hayırdır, meğersem o da bayram için annesine büzme tatlı açmış, kendisi çok hamarattır efendim sölemeden geçemiycem, e madem öle bayramda yerim tatlından şekerim, haaa unutmadan annemde bayram için baklava yaptı iple çekiyorum perşembe gününü:)

  • Bayramın 1. günü hemşirenin anne ve babasının ziyaretlerinin ardından aynı günün akşamında yalovaya gitme planımız var umarım bir terslik çıkmaz çünkü annem dört gözle bizim gelmemizi bekliyor tabi bende aynı dört gözle gitmeyi bekliyorum, şu 3 gün geçse bir an önce yavvvv.

  • Sonracıma nikah için çektirdiğimiz stüdyo fotolarını aldım, lakin cd ye kaydedilen görüntüler video çekimi gibi hazırlanmış ve ben malesef teknik konularda pek becerikli olmadığımdan buraya aktaramadım ama bir bilene danışıp halletmeye çalışacağımdır efenim.

VEEEEE KURBAN BAYRAMINIZ ŞİMDİDEN MÜBAREK OLSUN EFENDİM, SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HUZURLU BİR BAYRAM GEÇİRMENİZİ DİLERİM


Şimdilik hoşçakalın, mutlu kalın, öperim anacım hepinizi bayyyyy




16 anlayan:):

anemon dedi ki...

emreciğim evlikik bumudur budur anacığım hizmetçilik sen fazla bir sey beklediysen yanıldın şekerciğim bunlar kolay olanlrı şöyle cocukta doğru aman aman

bayramda görüşmek dileğiylen canımcım öpüyorum

Mutluveumutlu dedi ki...

İlk evlendiğimde resmen bende şok yaşamıştım ve hatta bir kere eşime "ben gelin olmak istemiyorum damat olmak istiyorummm" diye bağrınmıştım :) Erkek olmaya ne var di mi, dağıtsınlar biz toplayalım. Off Emre yaa çocuk olunca ne yapacağız hakikaten :)))
Derdimi deşeledin :)Herneyse daha fazla uzatmayayım :)
Sanada iyi bayramlar canım.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Emrecim,valla gözüm korktu evlilikten. Desene hep yorgunluk hep yorgunluk. Aman ben bekarım ama yine koşturuyorum herbiryana. canım çıkıyor bazen. O yüzden alışkınım canımcım(sanırım):)
Bende burdan senin ve herkesin bayramını kutluyorum. Sevdiklerinizle nice bayramlar geçirmeniz dileğiyle. Öptüm

LoLa dedi ki...

yok bee evlilik güsel ee o kadarda olsun ama emrecim hep gez toz oh ne ala muallah hım gaynanalık yaptırma bana geliiiinn:)))

Unknown dedi ki...

geçecek bunlar,şimdi herşey yeni sıfır pırıl pırıl hafif toz olunca göze batıyor zamanla bu iş isteğin bitiyor tozlu yaşamayı benimsiyorsun ama sen ayşenin kızısın belki sende olmaz bu çocuk olana kadar sil süpür pişir anacım olunca hiç silme hiç süpürme çünkü bebek kişisi hepsini halleder ay yeter çok uzun yorum oldu...

berfin dedi ki...

canım ben de ilk günlerde bu ruh halindeydim kaçıp kurtulasım vardı ama alışıyor insan:)zamanla evin eşyların oluyor:)daha net anlıyorsun yani.sıkılma bakalım yeni gelin nazı çekme bize:)öptüm canım.

Adsız dedi ki...

emre calıskan sey senı :)
tam adamına sordun gel anlatım msn ye nasıl resım yapıcan :)

🌼 dedi ki...

eveettt hoşgeldin gerçek dünyaya canım:)))
hayatın tadı tuzu bunlar tabii,yeterki sağlığımız yerinde olsun...
çok güzel bir gelin olmuşsun canım benim..narin gelincik...Allah hep güldürsün o güzel yüzünü..
ve mutlu bayramlar..
nice bayramlara inşallah

LoLa dedi ki...

iyi bayramlar canııım...

emel'ce dedi ki...

İyi bayramlar Emrecim:))

Derin Sularda dedi ki...

Emrecim yeni gördüm resimleri ne kadar güzel olmuşsun canım benim güzel gelinim.. Mutlu mutlu çok mutlu bir ömür dilerim sana.. Bu arada evet evlilik demek hiç bitmeyen ev işleri demek aynı zamanda :))
Sevgiler

Emre dedi ki...

Civciv, beklemedim canım be, lakin çocuk işi şimdilik beklesin bakim:)

Mutlucum, aynen öle şeker, yap yap 1 saat sonra aynı ortalık nası başarılı olabiliyorlar anlamadım:)

Muhabet Çiçeği, bekarken bende hep koştururdum hem işte iş hem evde iş ama evlenince yükün dahada artıyo buda gerçek, hiç bişi anne evinde olmaya benzemiyo malesef:)

Lola öperim canım seni güzel şey:)

Elçin, Ayşe'nin kızı olmak harbiden zor iş anacım yav.:)

Brefinnnnn ne zaman bitecek bu alışma süresi yav sölesene tüyo versene acuk aaaa:)

Azimlim sağol aancım bu arada acil yardımlarını hala bekliyorum:)

Nurtanem nerdesin yav merak ediyorum ben seni çok hemde öslediiim:)

Lolam benim bitanem sanada ii bayramlar olmuştur inşallah:)

Emelim benim geçmiş bayramın mübarek olsun seninde:)

Yıldız Yağmurları sağol canım iyi dileklerin için alışıcam elbet (ama nasıl) :))

HAYAT dedi ki...

EMRECİM alemsin sen ya öyle güzel anlatıyosun ki dünden beri postunu okuymaya çalışıyorum bi türlü okuyamadım hep yarım kaldı zırt biri gelir pırt biri gider sinir oldun sonunda az önce okuyabildimde yorumumuda kimsecik gelmeden bitireyim :) ev hanımlığı nasılmış cnm kız sen öyle anlatınca gözüm korktu yahu.
bide sabah ben geç kaldım işe patron benden önce gelmiş rezil oldum rezil ...

Emre dedi ki...

Hislercim canım sein sayafana nedense giriş yapamıyorum bi porblemmi var acep

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

N'oooldu kuşum.. o anne evinin rahatını bi daha asla bulamayacaksın nihohahaha.. cehenneme hoş geldin.:)))

Tadını çıkar yavrum bu günlerinin. Yarın öbür gün bir de bebe oldu mu görürüm ben seni.:)))

Bu gün bi kötü kalpliliğim var üzerimde hayırlısı bakalım. Canım benim alışırsın. Zamanla rutine döner ve bir bakmışsın bu işler olmadan yaşayamıyorsun..

renkler dedi ki...

Eeee, yeni gelin olmak kolay değil. Koştur dur bakalım:-) Güzel koşturmalar ama bunlar.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com