30 Aralık 2007 Pazar

2008 GELMİŞ HOŞGELMİŞ, BAKALIM NASIL GELMİŞ ?



Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl
Sizlere kutlu olsun,
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl
Sizlere kutlu olsun,

Mutlu olsun insanlar mutlu olsun tüm evren
Yeni yılda hep birlikte yeni yılda hey hey………….


Yanılmıyorsam bu şarkı böyleydi, teeee ilkokul zamanlarımızda söylerdik bu şarkıyı, bağır çağır bütün sınıf söylerdik neşeyle, vay be ne günler gelmiş ve gitmiş.

Doğumlar, ölümler, hüzünler, acılar, mutluluklar, sevinçler, gülmeler, ağlamalar hatta hem mutluluktan hem de acıdan ağlamalar, kaçamaklar, gezmeler, tozmalar, kızgınlıklar, affetmeler, affedilmeler, uzar gider bu liste değilmi.

Çok güldüm, çok ağladım, çok üzüldüm, çabuk sevindim, zamansız genç ölümler gördüm, hiç ummadıklarımdan acılar çektim, hiç ummadıklarımdan bana uzatılmış eller gördüm , çok güzel dostlar edindim, onların hayatımda olmasından huzur duydum, göz göze bakarak bile onun bir sıkıntısı olduğunu yada benim bir sıkıntım olduğunu görecek kadar yol kat ettiğimizi gördüm.

Hayatımın en kötü en berbat en yıkıcı en yerle yeksan eden en umutsuz bırakan en toparlanması zor olan en korkutucu en en en cümleleriyle karşılaştım, bu cümleler yüzünden çok yalnız kaldım kolay toparlanamadım, zor affettim, hala korkuyorum, hala acabamı diyorum, hala yok canım olmaz öyle şey diyorum, hala ama hala yinede umudumu yitirmiyorum umudun yoksa yaşamanın bir anlamı yok diyorum ha ölmüşsün ha bitkisel hayattasın diyorum, gelip geçer diyorum geçmek zorunda diyorum, artık kendi hayatın var senin kızım diyorum dikkat et unutma kendini diyorum, her şey olacağına varacak diyorum sen ne kadar çırpınırsan çırpın ne kadar hırpalandıysan hırpalan, ta dibine vursan da hayatın en dibe çöküpte ayağını hızlı vurursan yere yukarı çıkacağımı gördüm tek başıma olsam bile, hiçbir el görmeden hiçbir yatıştırıcı cümle duymadan çıktım yüzeye tekrar ama çok büyük kırık bir kalple, güven duygularımı yitirerek, neyse işte geçiyor yavaş yavaş ama kalıcı izler bırakarak.

Sevdiğim adamı buldum sonra, iyi ki de çıktı karşıma, nerdeydin be güzelim bunca zamandır he, bilseydim ki bu kadar sevicem bu kadar güvenicem bu kadar huzurlu hissedicem inan çoktan aramaya başlardım seni, şükürki artık yanımdasın olun genede ben seni seviyorum cümleleriyle. Canım benim o, onunla başlayan bir hayatım oldu nihayet ve mümkünse onunla bitmesini istiyorum bu hayatın, kavga etsek de, kızsak da, yinede seni seviyorum diyerek sürse gitse bu hayat.

Ailem en vazgeçilmezim, dedikleri gibi oldu bana da, hele bi evlen anlıycan kıymetlerini lakin ben zaten onların kıymetini bilen bir evladım ne varki uzak olmaya alışmak zor geldi açıkçası bana, özlem çok zor zanaat anladım, ama şükürki onları istediğim zaman görebiliyorum, allahım sen anne yada babası yada kardeşi hayatta olmayanlara çok ama çok sabırlar ver, ne söyleyebilirim ki başka….

Şimdilik bu kadar diyorum ve cümle alemin yeni yılını kutluyorum, önce sağlık, sonra huzur diyorum, gerisi zaten gelir bunu biliyorum, gerçekten istemek gerekli istenenin yoksa sadece sözlerle bu işin olmayacağını biliyorum.
Çok karışık bir yazı oldu belki ama içimden nasıl geldiyse öyle yazdım umarım kafa karışıklığına mahal vermez, hade yeni yılda görüşmek üzere

16 anlayan:):

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

canım,dilediğin tüm güzellikler seninle olsun. Umarım 2008 hepimizin yılı olur ve herşey güzel olur. Mutlu yıllar tatlım. Öptüm

emel'ce dedi ki...

Mutlu yıllar:))

Mutluveumutlu dedi ki...

Mutluluklarla, acılarla, dostlarla, dost olmayanlarla geçiyor yıllar. Ama inşallah yeni yıl, bol umutlu, bol mutluluklu, bol sağlıklı, bol dostlu güzel bir yıl olur Emre'cim senin ve tüm sevdiklerin için...
Mutlu seneler...

HAYAT dedi ki...

cnm benim duygularını bence iyi anlatmışsın senin yazını okurken kendimi buldum sanki orda o duygunu çok iyi anladım emin ol ve sonra benimde hayatıma öyle biri çıktı 2007 benim benim için iyi br yıldı hayatımın anlamıyla birlikte nice yıllara hep beraber olmak dileğim ve ülkemiz içinde iyi bir olsun sevgiyle kal

anemon dedi ki...

KOSKOCA BİR YIL DAHA ACISIYLA TATLISIYLA GEÇTİ GİİT YENİ YIL YENİ GÜZELLİKLERLE -GETİRMESİ DİLEĞYLE ÖPÜYORUM ÇOK

HE BU ARADA YENİ YIL BELKİ SANA SIK YAZMA HEVESİNİDE GEİRİRİ NE BU GÜZELİM AY DA YILLAD BİR

Benim Hayatim dedi ki...

Emrecik mutluluğun ebedi olsun arkadaşım.

Mutlu yıllar!

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Yunussss
Ay pardon Emreee
Kızım bak seni sevmesem hayatta katlanmam bu siyah zemine.
Evlendin barklandın
Kocayı bulduun
Halvet oldun(ohş)
Rahatladın
Keyfin beyde yok
Kaldır şu siyeh zemini aaaa şiştim

2008de şu zemin rengiği değiştir ama bak sana ültimatom veriyorum!
Renkli gözlülerin canı yok mu ayol,okuyacam diye maymunun götüne dönüyor suratım benim gözlerim ksacam diye.

Bak archisugar esra'ya da gözüktüm kız ne güzel yıllarrdır kullandığı siyah zeminini pembe yaptı.

Çünkü
Burada gözlerimi kısarak,ekrana bi yaklaşıp bi uzaklaşarak okumak ve bitirince de bi müddet gözlerimi dinlendirmek zorunda kalıyorum.

Ve seni okumaya daha ne kadar devam ederim bilmem.Sanırım çok yakın bi zamanda göz doktorum"siyah zemine yazılmış her türlü yazıdan uzak dur"diyene kadar!

Evet tehdit,uyarı,ültimatom,ne dersen de Yunus:)
Sırf zemin siyah diye harika bi blogu açıp hiç okumadan kapatanların sayısı hiçte azımsanacak gibi değil,bunu unutma!

Daha aydınlık yazılara haydi bakalım Emrem
Bize bi noel hediyesi ver
Kurtar bizi bu zulumden
Yoksa bidaa gelmem hııııh!

Emre dedi ki...

Muhabbet Çiçeği, umarım öyle olur, sanada iyi seneler, öptüm bende.

Emelcim, sanada canım.

Mutlucum, Sanada iyi seneler şekerimmm.

Hislerim ve Ben, anlatabilmişmiyim sencede dedim ya karışık oldu acuk. Sanada iyi yıllar sevgülünle birlikteeeee:)

Civciv sanada iyi seneler şekerim umarım bol bol yazarım he he:)

Aysuncum seninde mutluluğun ebedi olsun canım benim umarım bu yıl senin yılın olur, anladın sen onu:)

Biyooo, vay ben senin gozüne kurban oliiim oldumu kıs bi bak bakem bloga.

kedi dedi ki...

Efferim otur kızım 100.

Siyah olmasında anacım ne renk olursa olsun.Bok sarısına bile razıyım ben.
Gerçi kenarlarda siyah illa kalacak dimi ama neyse şimdilik bu kadar zafer yeter.Kenarlar için sonra çemkiririm:)Ehiiii

Kanaat notu da veriyorum kızım:)))

sessiz balik dedi ki...

özlemlerine özlem katılmasın
ama sevincine sevinç eklensin
aşkın şarkısı uzasın
hüznün çiçeği solsun
yeni yılın kutlu olsun

Unknown dedi ki...

deliden akıllıya deliden akıllıya hıhı bir ki bir ki ,haydi anam bu yıl senin yılın olsun adınıda emre yılı diyelim ne dersinnnnnnnn....bir an önce çoğal emiiiii,bak aklın kalıyormu o zamannnn...

Adsız dedi ki...

iyi seneler emrecik mucukss :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Acı ve mutluluk hep iç içe, hep anlık. Umarım yeni yılda mutlu anların çok çok fazla olsun. O güzel gözlerinin taaa içi gülsün. Eşinle birlikte çok güzel bir ömrün başlangıcı olsun bu yıl. Çok öpüyorum. Mutlu yıllar kuşum.:)

ev perisi;) dedi ki...

Birlikte huzur iklimlerine kanat çıpmak dileğiyle...
Muhabbetli yıllar;)

Derin Sularda dedi ki...

Çiçeği burnunda taze gelinim, biricik Emrecim, bende sana sağlıklı, mutlu, çok ama güzel yıllar diliyorum...
Sevgiyle.

Sebnem'den dedi ki...

ömür boyu mutluluklar ve iyi seneler canım.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com