2 Ocak 2008 Çarşamba

ÇÖZÜL(e)MEYEN DENKLEMLER SİLSİLESİ VE SİNİR HARBİ YAŞAYAN EMRE



Naberrrr 2008 valla kusura bakma ama hiiiçç hoşgeldin diyemiycem çünkü pek hoşgeldiğin söylenemez, merak etmeyin yazıcam neler olduğunu bu 2008 in gelirken neler yaptığını bir bir.
Şimdi bu yılbaşı akşamı hani evdeyiz ailem de burda ya güzel bi akşam olsun dedik ve de söylemesi ayıp gerçi niye ayıpsa geçenlerde de Dsmart (Dkazıkmı demeli aceba) aldık, hadi dedik geç saatte film satın alıp izleyelim, anacım ne biliyim ben 2008 uyuzunun bana böle bir buhran yaşatacağını vallahi bilsem alırmıydık hiç.
Neyse anacım gece saat 23:00 için benim daha önce 2 defa izlediğim aileminde seyretmesini istediğim vede çok beğendiğim "MUTLULUK" filmini satın aldık, başladı şimdi bu tam saatinde, baktım film ilerledikçe bazı sahneler makaslanmış film kuşa döndü döncek, hani dicemki Rtük olaya el attı film makaslandı, e anacım film öle filmde diil, bir iki üç derkene bende de ufak ufak şarteller atıyo aldım telefonu gittim içeri bu arada yeni yıla girmeye (kafa atcam len ben sana 2008 uyuzu) 15 dk felan var. Aradım Dkazıkı konuşmayı aynen aktarıyorum.
-Dkazıka hoşgeldiniz, kaliteli yayın bıdı bıdı, şurası iç.in burayı tuşla, burası için şurayı tuşla, loca uyuzu için şunu tuşla,
-biip (kusura kalmayın tuşlama sesini anca böle yapabiliyorum)
-Müşteri temsilcilerimiz şu anda diğer abonelerimizle görşüyorlar az birazdan sizinlede konuşcaz (tabe bu arada sürekli Dkazıkı yücelten reklamlar felam)
-Buyrun ben ..... nasıl yardımcı olabilirim.
-Valla beyefendi öncelikle şunu belirteyim yaklaşık 15 dk dir sizinle görüşmek için bekliyorum tahmin edersinizki bu sebepten dolayıda yeni yıla telefonda girmiş bulunduk, bu 15 dk boyunca da sizin nasıl bir kuruluş olduğunuzla ilgili reklamlarınızı dinliyorum ama ne kadar yalancı bir firma olduğunuzu söylemek için aradım sizi.
-buyrun lütfen şikayetinizi dinliyorum (bu arada çocun ses tonu titremeye başladı)
-loca kanalınızdan film satın aldım ve malesef 2 defa sinemada izlediğim bir filmin makaslandığını gördüm ve çok şaşırdım.
-eminmisiniz efendim bir yanlışlık olmasın
-insanları aptal yerine koymak hoşunuza gidiyor sanırım, ama yanılıyorsunuz kimse aptal değil, mademki bir film göstermeye çalışıyorsunuz ki bence beceremiyorsunuz neden önce filmi adam gibi izlemiyorsunuz (bu arada ben çocuğa çemkiriyom zavallının dagünahı yok aslında)
-Ben sizi biraz hatta bekletebilirmiyim hanfendi
-bekleyelim bakalım. (3 dk sonra geri döner müşteri temsilcisi zavallı)
-ben şeflerime sordum hanımefendi ama filme herhangi bir kare kesilmemiş (bende şafak attı valla bu cümleden sonra)
-yazıklar olsun demek bide yalancı durumuna düşürüyorsunuz insanları , ne biçim bir firmasınız bu nasıl bi çalışma politikasıdır, ben durup dururken neden sizi arıyayımki delimiyim. vıdı vıdı bıdı bıdı vıd bıdı.........................
-biz sizi arayalım hanfendi bu akşam olmasa bile yarın ararız
N...h ararsınız uyuzlar, halada arayacaklar şeytan diyo ara tekrar söle ağzına ne geliyosa say içini rahatlat, ama nafile dimi bu hıyarlar asla ve kat'a aramazlar, ulan bende bu işin perşini bırakırsam banada emre demesinler emii.
Hade bu fasıl bitti yeni yılada gireli bir kaç dk oldu olmadı, dışarı bakayım dedim havayi fişek atılıyormu, aman allahım o ne gürültü sokakta sanki burası lübnan da silahlar ateşleniyo ama öyle bildiğin tabanca atışı değil resmen pompalı ve taramalı silahla, ohaaaaaaaaaa dedim ya bu ne, kaçtım hemen içeri yahu hem savaşlardan dem vuruyoz bitsin şöle olsun böle olsun barış gelsin, ulan adım başı her evde silah var ya, yahu denyolar akılsızlar gerizekalar, siz napıyonuz olum ya öldürcenizmi milleti ya bu nasıl bir ülke allahım neden kimse bişi yapamıyo neden yapılanlara da karşı çıkılıyo, neden insanlar tırsmış bende ne diyorum dimi hele bi ağzını aç bak nası beynine dayıyorlar silahı, bak çok sinirlendim yine,
Haa bide şu yılbaşı kutlamaları hani taksimde şurda burda, ulan ne sapık milletimiz var yaaaa, dün akşam haberleri izlerken kusacaktım yaaa, almışlar yanında erkek arkadaşı olna bir kızı hiç bırakamamacasına sarılıyor bir sürü abaza manyakkkkk beyinsiz ruhsuz insan müsvetteleri kızın orasını burasını sıkıştırıyorlar tabi bizim habercilerede konu çıkıyor
-lan olummmm bak şurda kıza taciz ediyorlar hatta tecavüz olcak az sonra diye
büyük bir şevkle haberi kaçırmamaya dikkat ediyorlar en inca ayrıntısına kadar, neyimize lan bizim yeni yıl kutlaması, biz sevinmeyi bilmiyoruzki, beceremiyoruz, biz en çok silah atmayı bunun bir güç kuvvet gösterisi olduğunu, kadınları taciz etmeyi, cep telefonu açılmaması gereken yerlerde bağır çağır telefonla konuşmayı, yağmurlu havalarda bol bol kaza yapmayı, hırszılık yapmayı, bankaları hortumlayanları ceza vermeden ülke dışına uğurlamayı,..................................................................................., ben daha çoookkk yazarımda midem ağarmaya başladı inanın şu satırları yazarken ve daha fazla devam edemiycem moralim sıfıra iniyor, alooooooo ey bu ülkenin vatandaşları insan olun olum ya insan, bak o zaman herşey ne güzel olacak.
bak 2008 uyuzu ben senden bişi istemiyorum, istemiycemde, isteyenleride uyarıcam usturuplu bişiler isteyin diye, malum huzur denen şey artık bitti kalmadı.
Ayrıca bu post biraz küfürlü oldu nolur kusura bakmayın ya gerçekten çok kötü hissediyorum bu olanlardan ötürü, ama geleceğe dair pekde umudum yok umuttan sürekli bahseden biri olarak, neyse hade kaçtım ben.

17 anlayan:):

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canımcım, ayy çok sinirlenmişsin harbiden.Kendine etme gülüm yaa. Sen ne yapsanda burası Türkiye. Maalesef değiştiremiyorlar bazı şeyleri. Nerdeee.Valla bende çok sinirleniyorum bazen senin gibi çıldırma noktasına geliyorum. Ama birşey yapamamak daha çok canımı sıkıyor. Sen sakin ol tatlım. 2008 hep böyle olmasın aman deyim. Umut et kov umutsuzlukları. Öptüm seni canımcım...

Unknown dedi ki...

sıyırmış ,üşütmüş ve delirmiş gördüm ben seni anam sen niye şimdi 2008 e sinirli geçtin bütün senen sinir harbiyle geçecek,o gece özellikle ben sakünim ben sinirli deelem diyecektin olmamış emrecan,bari iki arada bir derede kocanı çekseydin odayada sarılsaydın şöööyyle bir delüüüüüü..

HAYAT dedi ki...

EMRECİM ÖYLE BİR YAZMIŞSIN Kİ BİR SOLUKTA OKUYUVERDİM TAKSAS GİBİ MAHŞALLAH :) OLAYLAR O MÜŞTERİ HİZMETLERİ VARYA O MÜSVETTE KAĞITLARI Bİ ŞEYDEN ANLADIKLARI YOK ZATEN...SEN AĞIZLARININ PAYINI VERMİŞSİN BOŞVER CNM GERİSİNİ KENDİNİ ÜZME BÖYLE

renkler dedi ki...

Valla canım, sinir olunacak o kadar çok şey var ki çevrede... Neye sinir olsam şaşırıyorum.

anemon dedi ki...

emreciğim sinirlerin tavan yapmış d smarttan dolayı telefon trafiğiyle geçirecen kızm koca seneyi

o tacizcilee diyecek bir sey yok aynı seyi kendi analrına kardeslerine yapılsa nasıl olurlar
yinede turitsler bastan anlamıylr sevgi gösterisi sanıyorlar iş çığrından cıkınca kızn gözlerindeki korkuyu gördünmü

Mutluveumutlu dedi ki...

Yeni yıla telefonda sinirlenerek girmen kötü olmuş gerçekten ama cidden insan bazen çileden çıkıyor.Çevrede sinirlenecek okadar çok şey var ki, Allah sonumuzu hayır etsin.

TATLI CADI dedi ki...

Yahu ne sinirlenip o tatlı canını sıkıyorsun bacım koyver gitsin. Sen, ben ,biz ve hepimiz değiştiremiycez bu insanları inan ki. Benim de dün buna benzer bi hastane maceram oldu anlatırım bak bi ara.Okumuş cahil falan fark etmiyor insanlar bi hoş.Sen tadını çıkar kocişkonla yeni senenin hep mutlu ol emi.

Emre dedi ki...

Muhabbet Çiçeği, bırakın beniiiii değiştiriciyim bu insanları (yalandan kim ölmüşşşş) umarım böyle devam etmem umut olmalı hep. bende öptüm.

Elçin sen beni bide o adamla konuşurekn görseydin gecenn bi vakti bağır çağır iyi oldu be deşarj oldum valla. Valla o geldi yanıma baktı benden dumanlar çıkıyor bulaşmadı:)

Hislercimçok sinirlendim, ama onalr umursamadı ki dönceklerdi güya dönemiyesiceler.

Renkler ben seni okurken de sinir oluyorum mesela şu çocukların çektiği sıkıntıları anlatıyosun ya hep bir yarış hep sınav o çocuklara yazık ya çocuk onlar at değil.

Halecan görmemmi hiç o korkuyu aman şerefsizler kendi analarına bacılarına yapılsa böle bi sapıklık hemen namus timsali kesilirler namussuzlar.!'&/(()=(/)&>><<<

Mutlucum ben bu aralar çok çıkıyom o çileden nası düzelcem bilmiyorum valla. AMİNNNNNNNN

Tatlı cadımcım hoş geldin be yav, nası sinirlenmem bacım ya insanlar neden insan gibi davranmayıp böyle adice davranıyorlar, neyse boşverelim hoşgeldin tekrardan.:)

Derin Sularda dedi ki...

Emrecim,
Takma kafana bu kadar be güzelim, değmezzzz ama stres atmak için iyi bahane :))))
Aman canım boşver sen bak yeni evliliğinin tadını çıkar bak çok ararsın bu günleri... güzel neşeli yazılarını bekliyorum ben senin..
çok öptüm.

Unknown dedi ki...

saat 08:05 olmuş hanfendüüüü yok piyasada ,iş başı yapmadınmı sen hala,çok uyuşuk gördüm ben seni ,ananlar gidiyormu bugün yazıkkk ya sana,,,(yeni evlinin evin de de bu kadar kalınmaz ki zavallı hemşire..)

Emre dedi ki...

Dilek sorma ya takma takma da nereye kadar, öyle duyarsız olmuşki insanlar şaşırıyorum.

Elçin üzülme sen gidiyorlar bugün

Unknown dedi ki...

ha ha ha çok komiksin,şakacı seni:)

Emre dedi ki...

Elçin öleyim evet senden öğrendim böle şakacı olmayı

aquamarine dedi ki...

deliye her gün bayram ya bu deliler akıllılara bir gün bile bayram olduğunu görünce bizim günümüzü çaldılar diye atıyolar kendilerini sokaklara, silahla etrafı tarayanı mı ararsın, kızları taciz eden cücük beyinlileri mi ararsın, böyle etrafta dolaşıyorlar işte bu deliler o yüzden kutlamaları evde geçirmek gerek bi delinin hedefi olmamak için...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şimdiiiii... yeni yıla nasıl girersen öyle geçer teranesi doğru ise, sen bütün bir yıl DKazıkla telefon görüşmesi mi yapacan?:))

Bu bir kaç sapığın yaptığı, ülkenin başına daha ne dertler açacak göreceğiz hep beraber şekerim. Bu Avusturalyalılar kadın konusunda acayip titizdir. Sokakta hatunun birine göz ucuyla baksan, hatun da bundan rahatsız olup seni şikayet etse bile acayip ceza veriyorlar. Değil ki böyle üzerine çullandıracaklar. Hem de başka bir ülkede.

berfin dedi ki...

ya ben neden herkese yorum yazmışımda yayınlanmamış gibi hissediyorum yaa.ala ala sanada yazmıştım ben emreciğim ama sanki yok yok kafayı sıyırdım ben:)valla ben olsam senin yerinde daha betyerini yapardım söverdim.zaten şu telefondaki müşteri temsilcilerinin topuna gıcığım.hangi firma olursa olsun.insanı aptal yerine koyuyorlar.ama yinede canını sıkma tatlım:)

Emre dedi ki...

Akuamarin, katılıyorum şeker.

İncem, umarım yapmam anacım be yoksa beni direkt tımaranaye yollayın emi, insanlık ölmüşmü bence ölmüş.

Berfincim iyisin demi canım, çok yorma sen kendini bak belleğin zarar görüyo böle, ama bu ilk yorumun yani bu yazı için.

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com